AT-miehet kertovat itsekin olevansa tylsiä, ja sellaisia, ettei heissä ole mitään mielenkiintoista.
Elämäni ei ole mitään jännittävää nytkään, joten miksi ihmeessä minun pitäisi valita mies, joka tekisi elämästäni vieläkin ankeampaa ja tylsempää kuin mitä se nyt on.
miksi valitsisin at-miehen
5
114
Vastaukset
- sillitrooli
Monien AT-miesten elämässä on ainakin jonkin verran kaikkea jännittävääkin. Esimerkiksi itse olen sen tyyppinen mies, jonka kanssa taatusti nainen kävisi sellaisissa tapahtumissa, paikoissa ja maissa, joissa ei ole aiemmin käynyt. (tosin en ole varma lasketaanko minua ATM:ksi)
Ero on vain siinä, että ATM:t kuten en itsekään, eivät ole jatkuvasti lesomassa ja suurentelemassa tekemisiään ja väittämässä itseään muita paremmiksi kuten kusipäiset panoeinot tekevät. Naiset luulevat, että elämästä tulee vähemmän tylsää, kun ottaa jonkun valehtelevan panoeinon joka koko ajan suurentelee juttujaan ja esittää itsensä sankarina, vaikka ei olisi oikeasti ollut. - Tee päivän hyvä työ
Ole nyt kunnon partiotyttö. Kun annat pillua AT-miehelle, on kuin antaisit almun köyhälle. Parannat maailmaa ja keräät itsellesi hyvää karmaa.
- 27
No aloittaja-eukko sun kannattaa valita varmaan omanlaises tyyppi. Voitte tylsistyä sitten vaikka yhdessä
- Niin ja juu
Jos olet itsekin tylsä, niin miksi kukaan mielenkiintoinen mies haluaisi kanssasi olla? Saisi vaan koko ajan repiä sinua perässään ja keksiä tekemistä, tai muuten narisisit tylsyydestä.
- Älyllisesti
kiinnostavaa ja viipyilevää seksuaalisuutta voi runsaasti olla.
Sinun onkin kysyttävä mikä on itsesi mielestä kiinnostavaa.
Heti, kaikki, tässä ja nyt. Vai sallitaanko hiljaisetkin hetket?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760