Ostin

Lyyti ite

muutaman satatuhatta grillauksessa käytettäviä varrastikkuja. Arvatkaas, mihin käyttöön? Meinasin näprätä niihin sään kestävät lappuset, joihin voi kirjootella oma nimen ja vaikkapa muutakin tekstiä Esim: Lyyti Yläpyllykkän hillapuska.. Piä näppis irti!

Ja sitten eikun luontoon tökkimään keppejä hillakasvustoon! Siihen loppuu se marjojen varastelu lopullisesti.

Ideaa saapi lainata, kun en laiskuuttani jaksa alkaa patenttia puuhaamaan;)

7

386

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lady Persu

Joo, niin mieki ostin. Ihan eri teksti oli minun tikussa!

• täti minäkin

Vanha sanonta:viha viepi viljan maasta, kateus kalan vadestä,pätee tämän päivän kemijärveläisiin.
      Muistaakseni ennenkin käytiin hillasoilla,se otti,joka ensin ennätti,jokamiehen oikeus on muuten nykyäänkin voimassa. Ja pihassahan eivät hillat vielä kasva!
      Muutaman kymmenen vuoden poissaolo on muuttanut ilmapiirin ja seutukuntaa muutenkin.Mm metsätiet puomitettu järjestään,ja kuitenkin, jos niiden tekoon on saatu yhteiskunnan tukea, ne pitäisi olla käytettävissä.Sitäpaitsi, kylläpä nopsajalkainen puomit kiertääkin marajaämpäreineen.

• Lady persu

Taas sai nauraa :D Kun ei voi enempää olla kiero niin muuta keinoa ei oo kuin ruveta Lady persun nimmarin takaa kieroilla! :D Varmaankin joku herra joka haluu olla välillä hepeneissä, hahhaaa. (mut ota kuitenkin sukkahousut pois, saumat vinossa) Saat omaksi nimmarin! Minulla niitä on muutama. Asiaan, Aikanaan oli avaralainaa ja se ei tarkoita, että talossa saa ravata kuka milloinkin!

• Ei tuommosia tarvi

Aina kun on hyvä puolukkavuosi ei minun tarvi mitään merkkejä maahan laittaa. Olen nääs keksinyt repussa kannettavan puolukkaimurin. Se on niin tehokas että minun takana kävelee hanslankari joka säkittää puolukat sitä mukaa. Se on 10 minuuttia ja hehtaari.

• saumasukat

Suomi muuttunut ja olisikohan syy tietyn ajattelutyyppien syytä? Mitään ei omisteta, työt Kiinassa, Virolaiset ja muut itäeuroopan jätkät tekee ne vähäsetkin työt, Taikut ovat nurkissa mellastamassa, on jos jonkinlaista kerjääjää oven takana, asuntoryöstäjät toimivat jopa asukkaitten ollessa kotona. Suomalaiset ajelevat rekan alle melkein päivittäin ja ampuvat summanmutikassa toisiaan. EI OLE VITSINPAIKKA!

• mitä 30-40vmyöhemmin

juoopasejoo ja rys sä omistaa maitamme ja etupäässä puolustusvoimien ympäriltä, järjenköyhyyttä!

• siniristilippumme!

Minä ostin suomenlippuja kaapin täyteen! niinkuin muistoksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      4
      2726
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2551
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2239
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1443
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1433
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe