Miehet on kyllä vietävissä jos sopiva paikka tulee,,Olen huomannut kun olen reissannut että kun on vähänkin sievempi nainen eikä aina sitäkään tarvita-Miehet tilaisuuden tullen ovat vonkaamassa! Uskottomuus tuntuu olevan hyvin yleistä ja monet suuttuvat kun esim:kieltäydyn seksiehdotuksistaan jotka verhoillaan "jatkoilla" huoneeseens ottamaan yö´drinkit.kommentoikaa,,
Miehet on vietävissä
9
385
Vastaukset
- yäk tyrkyt ämmät
Satut olemaan halpa tyrkky ja sen näkee jo kilometrien päästä:)
- kaunottarelle
Totta näin on.
- joskus näinkin
Miesten rooli on yrittää. Naiset valitsevat. Siksi kakkosia syytetään syystäkin. Joku kakkonen kertoo miehen aloittaneen itse. Käytännössä naiset odottavat miehen aloitetta, vaikka saattavat itse myös kiihottaa miestä tekoon.
Toisaalta miehet yrittävät melko monia. Ei se tarkoita kuitenkaan sitä, että he loppupeleissä jokaista naista naisivat - paitsi jotkut. On vaan tarvetta valloittaa ja saada ihailua. Samaahan sitä nainenkin vailla - liehittelyä :)- tretjdtyghc
Voi jumat, taas tätä "pojat on poikia"-shittiä!
- Iso mies..
No hitto_toi on ihana totta! Miehet kun näkee kauniin naisen mikä heitä viehättää..Alkaa flirttailu ja rinta kaarella kävely! Ja samalla mietitään illan strategiaa,,:D :D Mitä kauniimpi nainen-sen enemmän yrittäjiä..Jos vaan yksi kaunotar-sitten pakko yrittää niitä väemmän kauniita,,:D Hormonit vetää...
- not alone
Kyllä se näin menee :/ Naisena mun ei tarvitse kuin istuutua johonkin hetkeksi ja johan on naimisissa olevia miehiä iskemässä...
- poikki
>Olisit kiitollinen ,että urokset huomaavat sinut.Naimisissa olevat miehet voi leikillään kokeilla ,kuinka pitkälle tuo naaras menee ja sitten poikki.
- okpoäkjä
Hah, vai vielä kiitollinen pitäisi olla.... Kyllä ne "kokeilut" tiedetään, tortun kuva kangastelee ukkomiehillä silmissä ja vaikka miten kohtelian sanakääntein sanoisi ei kiitos, niin p-kaa tulee silmille. Kun muutaman kerran olen sanonut suoraan, että en ole NIIN epätoivoisesti puuttessa, että kanssasi mihinkään ryhtyisin, olen saanut kuulla olevani kylmä made, joka ei miestä saa tai muuta "tyylikästä".
- no niin
Se on totta että miehiä vie hormonit,,eikä väärin sekään että ne ajattelee silloin alapäällään...:) Mutta auta armias kun nainen ei ole "siinä mielessä" kiinnostunut-Melkein itku tulee aikamieheltä...ja sit alkaa ..huo...telu...Vaikka siitä juuri kieltäydyt! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760