Ostan jo kolmannen Prologuen viikon sisään!!

ClasO

Hankin jälleen kerran upean ja laadukkaan Prologue-kellon viikko sitten, ja tunsin itseni oitis tosimieheksi taas. Koska siitä tippui lasi ja viisarit pois keskiviikkona, sijoitin osan työttömyyskorvauksistani uuteen, upeaan Prologueen heti torstaina. Kävin lauantaina rivitanssitreenien jälkeen paikallisessa, ja löysinkin kaltaiseni miehen, jolla myös oli upea Prologue. Nyt unohdin oman kelloni hänen yöpöydälleen, joten menen heti tänään, kun saan äitiltä vähän lisää rahaa, hakemaan itselleni uuden ja upean Prologue kellon!

17

186

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • internet on jännäpai

Trollit taas leikkimässä.

• muaahahaha!!!

Mihin osoitteeseen voi lähettää adressin?, koska näyttäisi taas yksi aivokuollut löytyneen.
      Otan osaa suruun että sinulla ei ole varaa ostaa kunnon kelloa.

• kuitit tallella

Aloittajahan on trolli mutta oikeasti jos noinkin hyvä kello kun Prologue SATTUISI hajoamaan (ei todennäköistä!)
      niin järkevä ostaja on säilyttänyt Clas Ohlssonin kuitin, ja menee kuitin kanssa hakemaan Ohlssonilta uuden kellon tai korjauttamaan vanhan takuuseen.

• samaa mieltä!!!

näin tekee järkevästi ajatteleva ihminen!

• Prologue Rules

Juuri näin sillä Clas Ohlssonilla on kahden vuoden takuu, koskee tietysti kellojakin. Tämä jo paljastaa trolliksi koska takuuta ei ole käytetty vaikka kello on muka heti hajonnut. Kun asia argumenteilla ei pärjätä siirrytään asiattomiin, säälittävää.

• Jukkis-69

Tuutsä Migu hakeen ton sun juttus pois, se on ollut mun yöpöydällä jo yli kuukauden. Mä oon tyrkyttäny sitä kaikille, mut kukaan ei huoli.

• säälittävää touhua

Taas trollit selittelevät omiaan, kun eivät pysty kumoamaan Prologuen mahtavuutta.

• elämä on nauttimista
        säälittävää touhua kirjoitti:

Taas trollit selittelevät omiaan, kun eivät pysty kumoamaan Prologuen mahtavuutta.

Dacia on paras auto.
        HK:n sininen paras elintarvike.
        Crocsit parhaat kengät.
        Tuulipuku paras asu kesät talvet.
        Kunnan vuokarakasarmi paras koti.
        Finlux paras TV.
        Prolloque paras kello.
        Keskiolut paras alkoholijuoma.
        Onhan näitä parhaita asioita ja tuotteita helppo luoetella kun kaikki on omasta takaa.

• Puhun faktoja
        elämä on nauttimista kirjoitti:

Dacia on paras auto.
        HK:n sininen paras elintarvike.
        Crocsit parhaat kengät.
        Tuulipuku paras asu kesät talvet.
        Kunnan vuokarakasarmi paras koti.
        Finlux paras TV.
        Prolloque paras kello.
        Keskiolut paras alkoholijuoma.
        Onhan näitä parhaita asioita ja tuotteita helppo luoetella kun kaikki on omasta takaa.

Jos mielestäsi asia on noin niin olkoon.

Minun mielestäni Prologue on oiva kello, joka sopii töissä käyvän meikäläisen käyttöön.
        PS. Normikaupoista ei hyviä kaljojeja edes saa, pitää mennä alkoon.

• älkää lähetelkö

Tämmöiset trolliviestit vain provosoivat prologuehullua.

• laaturog

prologue on kestänyt jo vuosia. näyttää vieläkin kuin uudelta ja toimii kuin uusi!!1
      Intissä kesti koko vuoden rankkaa sotaa , ei kulumisen merkkjeä!!11

• fiktiivistä huumoria

Vai on kinkit keksineet halvan ja maailman kestävimmän materiaalin johon ei tule käytön jälkiä, vai olet maannut koko intin puolustuvoimien kuntoutuslaitoksessa koko ajan?Aika vitsi tuo "vuoden rankaa sotaa" tänä päivänä, tai onhan se äidin pikku piltille kova kokemus kun joku käskee joka aamu petaamaan petinsä.

• laaturog
        fiktiivistä huumoria kirjoitti:

Vai on kinkit keksineet halvan ja maailman kestävimmän materiaalin johon ei tule käytön jälkiä, vai olet maannut koko intin puolustuvoimien kuntoutuslaitoksessa koko ajan?Aika vitsi tuo "vuoden rankaa sotaa" tänä päivänä, tai onhan se äidin pikku piltille kova kokemus kun joku käskee joka aamu petaamaan petinsä.

kuules me sodittiin ihan kunnolla siellä! kerran satoi koko leirin vettä ja minulla oli kello vaan koko ajan kädessä eikä ollut moksiskaan!!!1 ja teltan katosta roikkui kerran aivan punaisen kaminan vieressä, kesti senkin!! ja samoin talvella pakkasilla toimi aivan täydellisesti, eli täysin huuhaata nämä jotka väittävät ettei toimi -35 asteen pakkasilla!!! hypin kello kädessä lumihankeen!!

• puhun faktoja
        laaturog kirjoitti:

kuules me sodittiin ihan kunnolla siellä! kerran satoi koko leirin vettä ja minulla oli kello vaan koko ajan kädessä eikä ollut moksiskaan!!!1 ja teltan katosta roikkui kerran aivan punaisen kaminan vieressä, kesti senkin!! ja samoin talvella pakkasilla toimi aivan täydellisesti, eli täysin huuhaata nämä jotka väittävät ettei toimi -35 asteen pakkasilla!!! hypin kello kädessä lumihankeen!!

no huh, olipa rääkkiä sulla ja kellolla. Olen tosimies, ihansateessa ja pakkasessakin ollut ja teltassakin talviaikaan. Sinä olet paljon kestävämpi ja parempi hinta/laatusuhteelta kuin kellosi.

• vale

Tämän ketjun aloittaja ei ole koskaan Prologueta omistanut. Valehteleva trolli.

• säälittävä potilas

näinhän se on ja tekemistä ei syrjäytynyt luuseri ei ole keksinyt, ei kavereita eikä harrastusta. Ja me kärsimme siitä, voisiko joku alkaa tukihenkilöksi ja uhrautua muiden hyväkisi??

• Kolmas viikossa?

Täytyypä olla pas**** kello jos täytyy ostaa aina uusi!!!!! :DDDD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1865
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1598
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1079
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe