Kämppis Espanjaan!

SannaJ

Eli suunnitelmissa olisi lähteä kesän jälkeen espanjaan töihin. Kesän ajattelin vielä olla töissä suomessa koska työpaikka on kuitenkin valmiina ja saa sitten vähän valmiiksi kerättyä rahaakinnn.

Toivottavasti joku nyt innostuisi ideasta ja halauaisi lähteä valloittamaan kanssani Espanjan !

Jos nyt vähän vielä esittelisin itseäni, olen 19-vuotias nuori nainen Turusta. Olen sosiaalinen ja tykkään pitää hauskaa ja juhlia! Kämppikseksi haluaisin suunnilleen saman ikäisen tytön tai pojan

8

312

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unohda...

      Siis Espanjaan, ja töihin????

      Onko sinulla siellä jo työpaikka valmiina? Jos ei, niin unohda koko juttu.

      Olet varmaan lukenut lehtiä, että Espanjan työttömyysprosentti on yli 25%, ja nuorisotyöttömyys yli 50%, joten ulkomaalaisen, kuten espanjalaisenkin, on käytännössä mahdoton sieltä töitä löytää.

    • Lillye

      Itse olen muuttamassa espanjaan barcelonaan elokuun viimesinä päivinä. Oon 21-vuotias tyttö Hämeenlinnasta. Itellä jonku verran kavereita barcassa ja toisin kuin ylläoleva väittää, ovat he kaikki saaneet sieltä töitä ja asunnon ja elävät elämänsä parasta aikaa omien sanojensa mukaan.
      Barcelona ainakin on aivan ihana paikka ja voin suositella!
      Jos haluat kysellä lisää tai ylipäätään kiinnostuit, niin pistä mailia osoitteeseen [email protected]
      :))))

    • espanjaan..

      Minä lähdössä kesän jälkeen Fuengirolaan töihin :) Oletko jo löytänyt seuralaisen?
      Ja oletko suuntaamassa mihin päin Espanjaa? :)

      • SannaJ

        En vielä. Annatko sähköpostin tai löytyykö sulta facebookkia niin olisi helpompi jutella (:


    • miltsukkan

      Onko sulla jo valmiina työpaikka? mua haluttais hirveesti kanssa lähtee ite oon 19vuotias tytsy helsingistä.. tulin eilen takaisin espanjasta poikaystäväni luota! ota yhteyttä =) tai miköä sun fb on?

      • Sannaj

        http://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn


      • Sannaj
        Sannaj kirjoitti:

        http://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn

        Mulla loppuu työt suomessa elokuun lopussa niin suunnitelmissa on lähteä espanjaan kuukaudeksi eli menopaluu liput sitteb sen kuukauden ajan etsin töitä ja toivn mukaan niitä löydän ja sitte jos saan töitä niin jään pidemmäksi aikaaa :p


      • ssusannna_
        Sannaj kirjoitti:

        Mulla loppuu työt suomessa elokuun lopussa niin suunnitelmissa on lähteä espanjaan kuukaudeksi eli menopaluu liput sitteb sen kuukauden ajan etsin töitä ja toivn mukaan niitä löydän ja sitte jos saan töitä niin jään pidemmäksi aikaaa :p

        Hei! Minne päin Espanjaa oot aatellu? :) Itellä ois kova halu lähteä Gran Canarialle (Las Palmasiin) pidemmäksi aikaa, mutta en tiedä mitä sielä oikein tekisin, eikä lomaillakaan viitti kovin kauaa.. Las Palmasissa on yks suomalainen firma (puhelinmyyntiä..), jonne pääsee töihin, jos vaan vapaita paikkoja on (yleensä on :D). Mut ei tuokaan työ oikein houkuttele. Kielipäätä mulla ei myöskään oo sen vertaa, et voisin jotain muuta yrittää.
        Mut kiinnostais kyllä kovasti lähtee vaikka syksyksi/alkutalveksi sinne tai vaikka ens vuoden kevääseen asti, ja tosiaa ois kyllä kiva kun sais seuraa. :) Ite haluaisin ainaki aluksi tonne Palmasiin ees vähäks aikaa vaikka vaan kavereita moikkaamaan, mut voin kyllä sitten lähtee muuallekki. Oon tosi avoin kaikille suunnitelmille. :)

        Jos kiinnostuit niin voitko vaikka laittaa mailia? [email protected]


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      108
      7776
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2862
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2452
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2175
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1835
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1599
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1446
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1444
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1405
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1364
    Aihe