Haluaisin tietää, mitä ajattelette miehet naisesta, joka ei masturboi ainakaan sanan varsinaisessa merkityksessä?
Olen 23 enkä ole KOSKAAN masturboinut. Tämä kuulostaa varmasti uskomattomalta, koska pystyn saamaan orgasmeja yhdynnässä miehen kanssa sekä kuntosalilla vatsalihasliikkeitä tehdessäni. Onko tämä jotenki friikkiä ja omituista? Mitä ajattelisitte, jos nainen kertoisi teille tämmöistä?
Mitä mieltä naisesta, joka ei masturboi?
14
676
Vastaukset
- vcxvcxvxcvcxvcxv
Lähinnä ihmettelen, että miksi et masturboi. Lähtökohtaisesti ehkä ajattelisin sinun olevan hieman hakoteillä sen suhteen, että mikä sinua seksuaalisesti kiinnostaa ja miettisin, että oletko ylipäänsä kovinkaan kiinnostunut seksistä.
Minun tuntemani mastuboimattomat naiset ovat aika kevytkenkäisiä ehkäpä juuri siitä syystä, että tarvitsevat miehen tyydyttääkseen halunsa. Minulle on jäänyt jokaisen kohdalla hieman epäselväksi, että miksi he eivät masturboi.
En ymmärrä, että miten voi masturboida jos ei tee sitä sanan varsinaisessa merkityksessä. Masturbointi on sellainen asia, että joko sitä tekee tai sitten sitä ei tee. - 8
Taitaa olla itselle luuloteltuja orgasmeja
- Miksi pitäis?
Eiköhän suurin osa naisista ole tervepäisiä eikä kaipaa moista.
- Ajattelijan alalla
V1ttuakos se minulle kuuluu mitä joku nainen tekee tai ei tee o__O?!?
- Man Handler
Haluaisin masturboida sinua.
- Julkea bulbul
Ajattelisin, että seksihalusi ovat aika alhaiset, ja suhteessa on odotettavissa pihtausta, kun ensimmäiset riidat tulevat kuvaan.
- Tubu Lubuna
Ensimmäisenä tulee mieleen, että missä käyt treenaamassa, ja paljonko on kausikortti?
- Runkgari
Epänormaaali.
- N.T.
No en usko että sillä on mitään virkaa miehelle, kun eihän masturboimattomuus ole mieheltä pois.
- hmmmmmh
Eikö kukaan muka oikeesti oo kuullu, että vatsalihasliikkeiden avulla naisen on mahdollista saavuttaa orgasmi?
Samalla kunto kohoaa ja vatsalihakset vahvistuvat !- namnam
Minä olen...ja nähnytkin kun teit sen;P
- 23
Tämä viestiketju on todiste siitä että naisten orgasmi on huuhaata. Ei vatsalihasliikkeillä voi saada orgasmia! Itse juuri koitin eikä tullut kuin vatsa kipeäksi. Pitää varmaan luulla kovempaa.
- hmmmmmmh
Myönnä pois olevasi kateellinen, kun naiset voivat kokea tyydytyksen jopa urheilusuorituksen aikana:P
Tosin se vaatii hyviä lantionpohjanlihaksia, että näin käy.- 18
Onnistuuko leukoja vetämällä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse814620Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093837Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1763627Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.632062Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.781268- 1281125
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1401050- 49979
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä26891