Herran päivä tulee ankarana,
täynnä raivoa ja hehkuvaa vihaa,
se muuttaa maan autioksi
ja hävittää sen syntiset asukkaat.
Taivaan tähdet ja tähtikuviot kieltävät silloin valonsa loiston. Pimeänä nousee aurinko, eikä kuu säteile valoa. Jesaja 13: 9-10
Ydinaseet puhuvat, tosi isot aseet? Tulipaloista syntyvä savu kykenee peittämään taivaankannen niin hyvin, etteivät eloonjääneet näe kunnolla taivaan tähtiä vaan savuverhon läpi näkyy vähäistä valoa.
http://www.youtube.com/watch?v=lDFCeRzl0FM
Alkaako kolmas maailmansota joskus ehkä?
10
77
Vastaukset
Onneksi en ole uskovainen, ettei minun tarvitse murehtia sen enempää kolmannesta maailmansodasta kuin helvetistäkään. ;-)
- Jeesus elämääsi rati
elät oman onnellisuutesi perässä kokoomusta äänestäen ilmeisesti epäjumalan paövojam, sintolaisen, naisen kanssa. Tiedä vaikka olisit itsekin sintolainen ja palvot epäjumalaa kotialttarilla.
- Hiljainen nainen
Toteutuneet profetiat/ennustukset vahvistavat Raamatun luotettavuuden.
Helvetissä murehtii varmaan sitä, että oli välinpitämätön Jumalan tahtoa kohtaan.- Nasdaq
Ei pidä paikkaansa.
Helvetissä ei kukaan murehdi yhtään mitään. Helvetin absudi luonne on niin vaikea ihmismielen käsittää, että sen hahmottaminen on jopa minulle vaikeaa.
Minä olen ollut siellä. - Hiljainen nainen
Nasdaq kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa.
Helvetissä ei kukaan murehdi yhtään mitään. Helvetin absudi luonne on niin vaikea ihmismielen käsittää, että sen hahmottaminen on jopa minulle vaikeaa.
Minä olen ollut siellä.En ole yhteenkään positiiviseen kuvauksen helvetistä törmännyt. Vain joitakin idiootteja sanomassa, että siellä saa naisia ja vaari on auki 24h. Ei siellä ole baareja, se on saathanaa varten valmistettu hirvittävän tuskan ja ahdistuksen paikka!
- Aito Soturi
Nasdaq kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa.
Minä olen ollut siellä.3.maailman sota on jo periaatteessa alkanut.HIHHULImaat väsäävät ydinpommeja
ja käydään "pyhiä sotia" uskonnoista, että kenenkäs raamaatutut,koraanit,mormonien kirjat oikein tulkitaan.
Kapitalismin _markkinavoima_jo huomaavat aseteollisuuden tuottavaksi sijoitukseksi ja pankit ovat jo keränneet valtioiden verorahat jo monilta tulevilta sukupolvilta ja vieläkinin voittoa lisää saisi sotabisneksellä.
Sodan voi aloittaa vaikka euroviisun tuloksista----Etelä-Amerikassa alkoi sota pottkupallomatsista ja öljystä tapellaan jo kovasti.
Ökyrikkaat joutuvat ostamaan armeijoita suojaksensa ja jobbarit myyvät rynkkyjä
sissiarmeijoille, jotka pyrkivät saamaan asiat tolallensa taas.
http://www.youtube.com/watch?v=86LSuXi5TLU&feature=related
- wr
Kulttuurihistoria ja taloustieteet kuvaavat tilannetta ennen sotia, aikana ja jälkeen. Sitä kEhystä. Niitä tuntien sanoisin, että sota on jo käynnissä. Tämänkertainen toteutuu tämän ajan aseilla. Kartta on jo muuttunut ja muuttuu edelleen.
Nille jotka eivät halua koluta koko kirjastoa, voivat aloittaa tutustumisen lukemalla vaikka: Peter Englund, Kirjeitä Nollapisteestä, 1998, WSOY
http://kirjasto.kuopio.fi/100492/kirjeita-nollapisteesta
(linkki oli ainoa löytynyt kuvaus kirjasta...cuul) - BundeswehrDeutscland
alkaahan se. tosin onhan noita maailmansotia ollut ennenkin. aleksanteri suuri, rooman impeurumi.
Saksa aloitti kaksi edellistä maailmansotaa ja olisihan se outoa, jos ei juonisi kolmattakin alkamaan.
http://www.youtube.com/watch?v=1SzuCBVPPZc&feature=relmfu
lue 13 year old Jewish Americanin kommentti ylimpänä ainakin nyt jutupessa.- Mammonan palvoja
Ahneille ja HIHHULEILLE tuleepaskainen loppu
- wr
Vaikea käsittää sitä ilmapiiriä, mikä saa kokonaisen kansan tappamaan ja lietsomaan tuollaista menoa. Kuvitella millaista on sotilaan elämä leirillä? Miten ne kestää...eikö omatunto tai mikään muukaan soimaa?
Vieläkin enemmän suututtaa, kun kuulee miten sotilaille jaettiin kaikenmaailman huumeita, jotta ne jaksais vähän vielä enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 783037
- 751271
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1611157Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401020Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd103951Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.309925- 43819
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en124815Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os78805- 91783