tietääkö joku

hgy6788i

okla 22 po.iisioperaatio, 2 ampulanssia kävi vain kääntymässä-ruumiita? partio yhä paikalla jo 40 min. odottavatko ruumisautoa?

91

3315

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jupe32f

      joku Aapo tai Alpo on kuollut. pääsi vankilasta vähän aikaa sitten.
      R.I.P.

    • harva elää 30v

      kello 22 poliisi piirittää asuinaluetta syväkankaalla. ilmeisesti 2 narkkaria kuollut-miksi muuten TRI-922 olisi paikall? Kun on salainen rikostutkinta-komissio?

    • mitä väliä??

      who cares???

    • muumipeikko

      tietääkö joku, oliko kuolleita enemmän kuin tuo yksi nimeltä mainittu? kukahan siellä on pyssyn taikka muun kanssa heilunu

    • kemi 56

      Pientä oikaisua ei ole ollut vankilassa eikä ole Alpo tai Aapo. Ottakaa selvää ennenkö levittelette ihan päättömiä!"

    • muumipeikko

      kukahan se mahtaa sitten olla? onko etes mitn henkirikosta sattunut?

    • Siivoan omaa kotiani

      Mitä väliä sillä on, jos poliisit ovat jo paikalla. Toivotaan, että hoitavat tehtävänsä ja vievät kriminaalit putkaan tai vankilaan.

    • svfg

      Kyllä muuten oli valitettavasti joku aapon niminen kaveri joka oli tapettu. Ja huhja liikkuu että takajärvellä ois ollu 2 välikohtausta! kirveen kanssa joku tappanu ja sitten on ammuskeltu! Ja poliisi ei tiedota mitään?!

      • 5+5

        Poliisi ei tiedota tutkinnallisista syistä. Vaaraa sivullisille ei siis ole.
        Miksi uskotte huhuja ja levitätte niitä


    • Okla-tyttö

      Eikös nuita kaksi ole kuollu ja poliisti ravanu viel mettässä. Joku sinnekkin kerennyt jo mennä? :/ Ainakin useampi partio on ollu hääräämässä tätä hullujen tempausta..

      • Poliisia seurannut

        Tiedoksi Okla-työtlle. Ei poliisi ravannut metsässä vaan käveli reippaasti. Se oli poliisimies, kävi ehkä heittämässä vettä metsässä. Poliisilla on aina kiire eivätkä ehdi aina etsiä lähintä WC:tä.


    • jfgiohjfgt

      hui, melkosta elämää taas ollut! kukakohan mahtaa se toinen sitten olla.. ja kukahan teräväpäinen siellä on tuollasen idean päähänsä saanut.

    • koulun kylmä linja

      Miksi poliisi ylipäätään noin kärkkäästi on sinne menossa. Antaa nistien tappaa toisensa rauhassa. Säästyy veromarkkoja kun ei tarvi niitä elättää, vaikka kreikan auttamiseen...

    • aaöaö

      Kyllä tuolla alueella asuu myös niitä "kunnon kansalaisia" joilla oikeus tietää jos joitain sekopäitä on liikkeellä/vapaalla jalalla!Alueella asuu myös lapsia!

      • Luottavainen

        Tiedot ja nimet julkaistaan aikanaan oikeuskäsittelyn jälkeen. Silloin myös Kunnon kansalaiset saavat tietoonsa ne. Nimiä ei kannata riepotella ennen oikeuskäsittelyä. Kunnon kansalaiset eivät voi rankaista tekijöitä ennen oikeuskäsittelyä. Jos on vahvaa näyttöä tekijöistä, kuten tässä tapauksessa näyttää olevan, polliisi pitää tekijät telkien takana oikeuskäsittelyyn asti ja oikeuskäsittelyn jälkeen heidät toimitetaan vankilaan, joten Kunnon kansalaisena voit luottaa turvallisuuteesi ainakin näiden tekijöiden osalta. Mutta on kuitenkin muistettava, että nämä eivät ole ainoita rikollisia Kemissä. Niitä tulee lisää muualta.
        Lapset ovat maailman tulevaisuus. On hyvä, että huolehdit heistä.


    • hhkklloo

      tappajan nimikirjaimet on jk ja kuollu on av mutta ei mikään aapo tai alpo

      • tunnen molemmat

        Onko tää epäilty tappaja nimeltään Janne Koiv. ??.
        ja kuollut Antti Vai.. ??


    • Minä

      AV kyllä Aapoksikin on kutsuttu vaikkei ristimänimi olekaan.

      • ap

        Arto?


      • Edvardi
        ap kirjoitti:

        Arto?

        Arhippa


    • vrtre

      Kuka se nainen on?

      • lkjlkjk

        veikko huume..


    • 14

      Anna Nappi

    • Kiitos

      Aivan sama.Nekin sossun tuet on pois meiltä veronmaksajilta.kiitos ja ylistys.

    • 7uuko87

      onko tappajat asunu samoilla kulmilla?

      • En tunne

        Murhaajan asuinpaikkaa ei ole vielä kerrottu tutkinnallisista syistä. Mistä Puukkokumpu on muuten saanut nimensä? Onko sielläkin asunut puukonheiluttajia?


    • Yhteisvastuuta

      Kuka omistaa kyseiset kiinteistöt?

      Miten vuokraaja toimii vuokralaisten kanssa? Vai ovatko omistusasuntoja?


      Eikö kiinteistön omistajalla/osakeyhtiöllä ole tarjolla asukkailleen yhteistoimintaa - siivous- tai pihatalkoita jotta jokainen voi johonkin osallistua?

      • Karihaaralainen

        Pihatalkoilla ei valitettavasti pystytä estämään murhia. Murhaajat eivät välttämättä edes osallistu pihatalkoisiin.


      • Asuja

        Vastaus nimimerkille Yhteisvastuuta. Kiinteistöt omistaa Kiinteistö OY Itätuuli. Lienee Kemin kaupungin vuokra-asuntotoimintaa. Asuntoihin tulee kaapelitelevisio ja Internet-liittymän hankkiminen on siten helppoa. Tietokoneen joutuu hankkimaan itse. Käytettyjä löytyy edullisesti esim. huutonetistä (www.huuto.net) tai jätehuoneista. Toimisto sijaitsee Valtakatu 34:ssä. Vuokrahakemuksen voit tulostaa Internetistä ja toimita se toimistoon mahd. nopeasti, nyt kun asunto kerran vapautuu. Asunnot on hienosti varustettu, jopa jääkaappi ja sähköhella. Vesi tulee ja menee. Asunnoista löytyy myös suihku ja vesiklosetti.


    • Karihaaralainen

      Miten kiinteistön omistuskysymykset liittyvät murhaan. Jos murhaaja on asunut vuokralla, vuokrasuhde päättyy, koska murhattu ei enää asu kyseisessä kiinteistössä. Jos murhattu on omistanut asunnon, se menee perinnönjaossa sukulaisille, testamentin saajalle tai valtiolle. Perintöverot pitää maksaa.

    • 12

      Oklaholman roskasakki taas vauhdissa, jo 70 luvulla viisaammat kehottivat välttämään koko aluetta.

    • yhtenä tutkarissa tästä olleena laittelin huolella sanat niin, etten koska keskeneräisen asian niihin juttuihin jotka ei mmuille kuulu, mutta koitan muisaa pistää sen koko homman tähän joku päivä, siihen asti vois muutkin ajatella, että joiltain on kuollut ystävä, itse en uhria paremmin tuntenut, mutta poliisi nyt otti minunkin kertomuksen syyniin ja olin vain sen yhden yön, mutta tosiaan, laitan tähän sen, kun tuli niin iso kirjoitusurakka tehtyä kun keskeneräisessä asiassa pitää kuitenkin muistaa käyttää vaikak kuinka haluttaisi huutaa että kuka teki mitä suoraan aina sellaista kieltä, että se ei sotke asian tutkintaa eikä loukkaa syyttömiä... no, myöhemmin siihen, kuitenkin tällä omalal nimelläni laitan kun tarkistin sen niinkuin muunkin mitä olen missään tästä aiheesta sanonut, että ne sanat ei aiheuta ongelmia tai väärinkäsityksiä kenellekään tai sotke sitä faktaa, että asiassa on nyt yksi epäilty ja huhut tän homman ympärillä perustuu siihen, että syytteet oli aika rankan kuulosia, esimerkiksi itse vastasin aluksi avunannosta / suojelusta (siis epäillyn) vaikka olin nukkunut koko päivän ja sain kuulla mitä on tapahtunut ja mistä minua epäillään vasta kuulustelijalta.

      • Arska K

        Mitä oikein haluat kertoa näillä kahdella pitkällä ja sekavalla kirjoituksellasi?


    • ex lautamies

      meen käräjille seuraan julkista käsittelyä aikanaan-yleisöksi.ihan mielenkiinnosta vaan.

      • Mulle tieto heti.

        Muista kertoa tapahtumat tällä palstalla mahdollisimman tarkasti heti käräjien jälkeen tai siis heti, kun olet päässyt käräjiltä tietokoneen ääreen. Jos sinulla ei ole omaa autoa, käytä taksia asioiden nopeuttamiseksi. Onko Okkalhoma joku uusi kaupunginosa?


    • Oisko muuten mitään tietoa, ku mulla on tossa yks tekstitiedosto ja käyttis ubuntu eikä ole niin tuttu ja hävitin ton tekstin, vituttaa aika tolkuttomasti ku tuli tosiaan kerranki tehtyä noista tapahtumista sellanen selonteko, että sen voi näyttää muilleki ku sanat on valikoitu, samalla ois koko tarina tallessa jne. en minä nyt tiiä kiinnostaako sitä nini montaa ihmistä lukea, mutta voishan sen sitten joku jolla on tunnukset käydä pasteamassa minfoon jne ja sen sais laittaa sitten merkitä mun kirjottamaksi, että jos joku siitä aukoo päätä niin tiiän kyllä mitä lukee. Ku väittelin tossa jossain posarin uutiskommenteissa nii niihin tulee sellasta jumalatonta walloftex:tiä ja vielä samalla ne on ehkä vähän hutiloiden väännetty ja aika tajunnanvirranmukaan, niin ois kerranki ollu vähän jäsennellymmässä muodossa ja kaikk imitä ite oonsiitä sekä kuulusteluisa todistanu ja mikä pitää tietty todistaa myös käräjilä, mutta vaan kirjotettu niin ette oo nimiä jne.

      • oonkoenköö???

        nyt on menny punaset ja siniset pillerit sekasin.


      • Voi, toivottavasti tutkijat saavat selville totuuden ettei sivulliset joudu kärsimään. Joskus totuuden selvittämiseen kuuluu tuollaiset valtion majoituspalvelut, jottei asioita päästä sotkemaan. Minä en ole moisiin sotkeutunut eikä onneksi ystävänikään.

        Ainoa kerta kun olen näihin valtion majoitustiloihin tutustunut, tapahtui Tampereella opiskelu-aikana, kun kokeilimme pikkupäissämme asemahallin kaikuefektejä, siihen tuli konsta paikalle eikä juuri selittelyjämme kuunnellut, vaan soitti kyydin Sorille. Aamulla sieltä pääsi pikku lapun kanssa sitten takaisin Attilaan luennoille. No kai sekin piti kerran eläessään kokea ja nuorena sitä ei ollut moisesta moksiskaan.

        Mutta tuo nimien heittely, se on todella inhottavaa, sotketaan viattomiakin mukaan. Samantyyppinen lähes naapurusto-sota on tuossa toisessa ketjussa, jossa riideltiin alunperin lasten käyttäytymisestä, nyt siellä heitellään jo aika henkilökohtaisuuksia. Siellä ei ole vielä nimiä suoraan sanottu, mutta varmasti jo naapurikadun asukkaatkin tietävät, kenestä milloinkin puhutaan.

        Saahan tänne kirjoittaa pienen tunnekuohunkin vallassa, joskus tulee parempaakin ja tilanteeseen sopivampaa tekstiä kuin yön yli nukuttuna. Mutta jättäkää henkilökohtaisuudet pois, ainakin sellaiset, joista voi tunnistaa kohteen, erityisesti negatiivisen viestin. Nämä todellakin loukkaavat toisia ihmisiä ja niistä poliisi saa usein erilaisia ilmoituksia.

        En pistäisi pahakseni vaikka tämä "vapaa" kirjoittaminen lopetettaisiin kokonaan. Ajattele mitä kirjoitat, älä kirjoita mitä ajattelet.


      • Arska K.

        Katso ensin roskakorista. Jos ei kadonnutta tiedostoa sieltäkään löydy, niin yritä löytää koneeltasi kadonneen tiedoston varmuuskopita. Sen pitäisi tallentua samaan kansioon kuin tekstinkäsittelyohjelman tallentamat tiedostotkin. Jos sekään ei auta, kokeile esim. undelete plus -nimistä ohjelmaa. Tärkeää on, että et aseta undelete plus:aa kiintelevylle vaan esim. kirjaston koneella omalle muistitikulle. Sitten viet muistitikun omalle koneellesi ja ajat undeleten tikulta. On nimitttäin sellainen vaara, että kun kirjtoittelet kiintolevylle uusia tiedostoja, saattaapi mennä juuri kadonneen tiedoston päälle ja sen jälkeen sitä ei voi millään palauttaa.


      • Arska K.
        Arska K. kirjoitti:

        Katso ensin roskakorista. Jos ei kadonnutta tiedostoa sieltäkään löydy, niin yritä löytää koneeltasi kadonneen tiedoston varmuuskopita. Sen pitäisi tallentua samaan kansioon kuin tekstinkäsittelyohjelman tallentamat tiedostotkin. Jos sekään ei auta, kokeile esim. undelete plus -nimistä ohjelmaa. Tärkeää on, että et aseta undelete plus:aa kiintelevylle vaan esim. kirjaston koneella omalle muistitikulle. Sitten viet muistitikun omalle koneellesi ja ajat undeleten tikulta. On nimitttäin sellainen vaara, että kun kirjtoittelet kiintolevylle uusia tiedostoja, saattaapi mennä juuri kadonneen tiedoston päälle ja sen jälkeen sitä ei voi millään palauttaa.

        KORJAUS EDELLISEEN
        Huomasinkin, että on Ubuntu. Lataa ja polta kirjastossa Ubuntu Live-CD ja käynnistä koneesi sillä. Jos Live-CD:llä ei ole undelete-ohjelmaa voit ladata sen ilmaiseksi Internetistä ja tallentaa sen muistitikulle. Käytä palautusoperaatiossa koko ajan Live-CD:tä. Asutko vielä Mäntylän puutaloissa?


      • jmikkonen
        Arska K. kirjoitti:

        KORJAUS EDELLISEEN
        Huomasinkin, että on Ubuntu. Lataa ja polta kirjastossa Ubuntu Live-CD ja käynnistä koneesi sillä. Jos Live-CD:llä ei ole undelete-ohjelmaa voit ladata sen ilmaiseksi Internetistä ja tallentaa sen muistitikulle. Käytä palautusoperaatiossa koko ajan Live-CD:tä. Asutko vielä Mäntylän puutaloissa?

        En ole koskaan asunut mäntylässä. Kyllä minä aika hyvin tämän ohjelmien logiikan tunsin ja ollut sen verran tyhjänä kone, että mennyt mikä mennyt, copypastettu varmaan johonkin väärään paikkaan kun olin aika väsynyt, tosiaan tutkarista pääsyn jälkeen valvonut tuohon perjantai-aamuun. Pitää nyt katsoa, ei tässä tapauksessa sitä enempää enempää epäselvyyksiä ole, kuin joidenkin lehtien antama kuva, että enemmänkin porukkaa (tai kaksi) olisi syyllistynyt johonkin. Taposta epäiltyjä on vain yksi ja avunantosyytteet tai syytteet suojelusta (mitä omalla kohdallakin oli) kaatuivvat kun asiat alkoivat selvitä. Ne jotka kopissa kävivät mutta nyt kävelevät vapaana ovat korkeintaan todistajia ja yksi silminnäkijä, joka oli itse tapahtumahetkellä tapahtumapaikalla. Sillä motiivilla vain kirjoitellut, ettei kukaan syytön tai pahimmassa tapauksessa ystävänsä menettänyt saa keneltäkään mitään paskaa niskaan. Oikeudenkäyntihän tuosta on varmaan joskus elokuussa.
        Mäntylässä en ole koskaan asunut, asun tässä takajärventien varrella....


      • Arska K

        Minä ymmärrän sinun tarkoituksesi. Vaikutat rationaaliselta mieheltä. Huomaan, että olet kiinnittänyt huomiota kertomuksesi jäsentelyyn kuten mainitsit, mutta siihen pitäisi panostaa vielä lisää. Mikä tekstinkäsittelyohjelma sulla oli käytössä? Ehditkö tallentaa yhtään kertaa? Kuinka usein ohjelma tekee automaattisia backupeja? Niitä saattaisi löytyä kiintolevyltä. Yritä etsiä tiedostoja päivämäärän mukaan.
        Toisen nimissä ei kannata kirjoitella eikä pyytää toisiakaan tekemään niin. Mainitsit Minfon. En ole siitä aikaisemmin kuullut, mutta voitko hankkia sinne omat käyttäjätunnukset? On oleellisen tärkeää saada oma mielipide mahdollisimman selvästi esille, muuten se helposti ohitetaan. Näin on varsinkin tässä tapauksessa, jossa sinua epäillään rikoksesta, johon et ole syylllistynyt.


      • Arska K
        jmikkonen kirjoitti:

        En ole koskaan asunut mäntylässä. Kyllä minä aika hyvin tämän ohjelmien logiikan tunsin ja ollut sen verran tyhjänä kone, että mennyt mikä mennyt, copypastettu varmaan johonkin väärään paikkaan kun olin aika väsynyt, tosiaan tutkarista pääsyn jälkeen valvonut tuohon perjantai-aamuun. Pitää nyt katsoa, ei tässä tapauksessa sitä enempää enempää epäselvyyksiä ole, kuin joidenkin lehtien antama kuva, että enemmänkin porukkaa (tai kaksi) olisi syyllistynyt johonkin. Taposta epäiltyjä on vain yksi ja avunantosyytteet tai syytteet suojelusta (mitä omalla kohdallakin oli) kaatuivvat kun asiat alkoivat selvitä. Ne jotka kopissa kävivät mutta nyt kävelevät vapaana ovat korkeintaan todistajia ja yksi silminnäkijä, joka oli itse tapahtumahetkellä tapahtumapaikalla. Sillä motiivilla vain kirjoitellut, ettei kukaan syytön tai pahimmassa tapauksessa ystävänsä menettänyt saa keneltäkään mitään paskaa niskaan. Oikeudenkäyntihän tuosta on varmaan joskus elokuussa.
        Mäntylässä en ole koskaan asunut, asun tässä takajärventien varrella....

        Sinä siis asut Takajärventien varrella. Se on upeaa seutua. Onko Aula-Baari sinun mestojasi? Onko asiaa käsitelty siellä ja mikä on baarin omistajan käsitys asiasta? Baarien omistajilla on usein hyvin laaja käsitys paikkakunnan asioista, koska he kuulevat kertomuksia laajalta asiakaskunnalta. Baarien omistajat voisivat toimia hyvin käräjäoikeuden tuomareinakin, paitsi että tuottoisalla asiakassuhteella saattaisi olla vaikutusta päätöksen tekoon. Jos asiakas kantaa runsaasti rahaa baariin, ei sellaista kannattaisi tuomita linnaan.


      • Ahmed Khaheli
        Arska K kirjoitti:

        Sinä siis asut Takajärventien varrella. Se on upeaa seutua. Onko Aula-Baari sinun mestojasi? Onko asiaa käsitelty siellä ja mikä on baarin omistajan käsitys asiasta? Baarien omistajilla on usein hyvin laaja käsitys paikkakunnan asioista, koska he kuulevat kertomuksia laajalta asiakaskunnalta. Baarien omistajat voisivat toimia hyvin käräjäoikeuden tuomareinakin, paitsi että tuottoisalla asiakassuhteella saattaisi olla vaikutusta päätöksen tekoon. Jos asiakas kantaa runsaasti rahaa baariin, ei sellaista kannattaisi tuomita linnaan.

        Aula-Baaria ei ole olemassakaan?
        Mutta jos tarkoitit Aula Pubia, nii se sijaitsee Syväkankaalla ja näin ollen ei ole missään tekemisissä Takajärven kanssa?
        Että jos et jauhas paskaa kun et tunne koko Kemiä.
        Taiat olla joku Torniolainen alkemisti (alkoholisti) jonka Tornio - Haaparanta seriffi ampunu omilta keskustelupalstoilta ulos.
        Syöksy sementiin.


      • Arska K
        Ahmed Khaheli kirjoitti:

        Aula-Baaria ei ole olemassakaan?
        Mutta jos tarkoitit Aula Pubia, nii se sijaitsee Syväkankaalla ja näin ollen ei ole missään tekemisissä Takajärven kanssa?
        Että jos et jauhas paskaa kun et tunne koko Kemiä.
        Taiat olla joku Torniolainen alkemisti (alkoholisti) jonka Tornio - Haaparanta seriffi ampunu omilta keskustelupalstoilta ulos.
        Syöksy sementiin.

        Ahmed Khaheli, oletko täys kaheli? Kirjoitin, että Takajärventien varrella, en Takajärvellä. Takajärventie alkaa Syväkankaalta Ouluntiestä. Takajärventieltä on lyhimmillään matkaa Aula Pubiin pari sataa metriä. Ilmeisesti et ole koskaan käynyt Syväkankaalla. Aula Pub on Ouluntiellä. Se ei ole kuitenkaan Oulussa. Samalla tavalla Takajärventie voi olla Syväkankaalla. Paikalliset ihmiset sanovat Aula Pubia myös Aula-Baariksi, vaikka se ei virallinen nimi olekaan.
        Jmmikkonen oli käynyt Aulassa ja siellä ihmiset olivat ilahtuneet, koska olivat luullet hänen jo kuolleen.Voin vain kuvitella riemunkiljahduksia ja -huutoja, kun ovat nähneet hänet. Ilmeisesti hän ei asu koivinkaan kaukana Aula Pubista.
        Tunnen Kemin, koska olen asunut Tervaharjulla monta kymmentä vuotta. Syöksy itse sementtiin ja opettele kirjoittamaan SEMENTTI. No, ehkä se on liikaa vaadittu sinunlaiselta torniolaiselta.


      • Ahmed Khaheli
        Arska K kirjoitti:

        Ahmed Khaheli, oletko täys kaheli? Kirjoitin, että Takajärventien varrella, en Takajärvellä. Takajärventie alkaa Syväkankaalta Ouluntiestä. Takajärventieltä on lyhimmillään matkaa Aula Pubiin pari sataa metriä. Ilmeisesti et ole koskaan käynyt Syväkankaalla. Aula Pub on Ouluntiellä. Se ei ole kuitenkaan Oulussa. Samalla tavalla Takajärventie voi olla Syväkankaalla. Paikalliset ihmiset sanovat Aula Pubia myös Aula-Baariksi, vaikka se ei virallinen nimi olekaan.
        Jmmikkonen oli käynyt Aulassa ja siellä ihmiset olivat ilahtuneet, koska olivat luullet hänen jo kuolleen.Voin vain kuvitella riemunkiljahduksia ja -huutoja, kun ovat nähneet hänet. Ilmeisesti hän ei asu koivinkaan kaukana Aula Pubista.
        Tunnen Kemin, koska olen asunut Tervaharjulla monta kymmentä vuotta. Syöksy itse sementtiin ja opettele kirjoittamaan SEMENTTI. No, ehkä se on liikaa vaadittu sinunlaiselta torniolaiselta.

        No tosiaankaan minulla ei ole kunniaa tuntea tarkemmin kyseistä aluetta eikä pubia.
        Sieltä täältä lukenu ja kuullu moisesta lähiöstä jossa sattuu ja tapahtuu. Varmaan hirvittävän näköinen alue jossa asuu maahanmuuttaja taustaisia ja sosiaali elättejä samassa klimpissä?
        En asu enkä ole asunu torniossa,
        Mitä oikeikirjoitukseen tulee niin paikkoja eikä paikkakuntaa tarkoittavia sanoja kirjoiteta isolla kirjaimella kesken lauseen.
        No eihän täällä äidinkielen koetta olla suorittamassa saatika herjoittelemassa että se siitä sementistä.
        Iloista kesää sinulle.
        PS Onko tää tervaharjun alue myöskin samanlailla asutettu kuin takajärven alue?


      • TARKEMMIN POJAT
        Arska K kirjoitti:

        Ahmed Khaheli, oletko täys kaheli? Kirjoitin, että Takajärventien varrella, en Takajärvellä. Takajärventie alkaa Syväkankaalta Ouluntiestä. Takajärventieltä on lyhimmillään matkaa Aula Pubiin pari sataa metriä. Ilmeisesti et ole koskaan käynyt Syväkankaalla. Aula Pub on Ouluntiellä. Se ei ole kuitenkaan Oulussa. Samalla tavalla Takajärventie voi olla Syväkankaalla. Paikalliset ihmiset sanovat Aula Pubia myös Aula-Baariksi, vaikka se ei virallinen nimi olekaan.
        Jmmikkonen oli käynyt Aulassa ja siellä ihmiset olivat ilahtuneet, koska olivat luullet hänen jo kuolleen.Voin vain kuvitella riemunkiljahduksia ja -huutoja, kun ovat nähneet hänet. Ilmeisesti hän ei asu koivinkaan kaukana Aula Pubista.
        Tunnen Kemin, koska olen asunut Tervaharjulla monta kymmentä vuotta. Syöksy itse sementtiin ja opettele kirjoittamaan SEMENTTI. No, ehkä se on liikaa vaadittu sinunlaiselta torniolaiselta.

        Takajärventie alkaa Syväkankaalta Ouluntiestä.??????????
        EIPÄ MUUTEN ALAKAAN.


      • Metku Mertsi

      • Metku Mertsi

      • TARKEMMIN POJAT
        Metku Mertsi kirjoitti:

        Olisko nyt tarkempi?
        http://goo.gl/maps/fGHj

        Iso mies(tai nainen) ja höpöttää mitä mitä sattuu.Takajärventie alkaa kiveliönkadusta.Tarkkuutta pojat (tytöt)tarkkuutta)


      • Takajärven Uimari
        TARKEMMIN POJAT kirjoitti:

        Iso mies(tai nainen) ja höpöttää mitä mitä sattuu.Takajärventie alkaa kiveliönkadusta.Tarkkuutta pojat (tytöt)tarkkuutta)

        Näytät höpöttävän. Takajärventie alkaa Ouluntiestä, katso vaikka ilmoitetuista karttalinkeistä. Kirjoita osoitteeksi Takajärventie 1 tai Takajärventie 2, niin näet, että tonttien yksi sivu rajoittuu Oulunkyläntien jalkakäytävään. Takajärventie 18 ja Takajärventie 20 ovat lähinnä Kiveliönkadun ja Takajärventien risteystä, joten ei Takajärventie todellakaan ala Kiveliönkadusta. Jos et vieläkään usko, niin hyppää polkupyörän päälle ja käy katsomassa. Jätä vastauksesi ja hyvän juhannuksen toivotukset Takajärventie 2:n asunnon postiluukkuun.
        PS. Kuka tuntee tuon sievän tytön, joka seisoo Takajärventie 1:n portilla Google Mapsista katsellessa?


      • Takajärven Uimari
        Takajärven Uimari kirjoitti:

        Näytät höpöttävän. Takajärventie alkaa Ouluntiestä, katso vaikka ilmoitetuista karttalinkeistä. Kirjoita osoitteeksi Takajärventie 1 tai Takajärventie 2, niin näet, että tonttien yksi sivu rajoittuu Oulunkyläntien jalkakäytävään. Takajärventie 18 ja Takajärventie 20 ovat lähinnä Kiveliönkadun ja Takajärventien risteystä, joten ei Takajärventie todellakaan ala Kiveliönkadusta. Jos et vieläkään usko, niin hyppää polkupyörän päälle ja käy katsomassa. Jätä vastauksesi ja hyvän juhannuksen toivotukset Takajärventie 2:n asunnon postiluukkuun.
        PS. Kuka tuntee tuon sievän tytön, joka seisoo Takajärventie 1:n portilla Google Mapsista katsellessa?

        Korjaus: Pitää olla Ouluntie eikä Oulunkyläntie.


      • TARKEMMIN POJAT
        Takajärven Uimari kirjoitti:

        Korjaus: Pitää olla Ouluntie eikä Oulunkyläntie.

        No perk.olet oikeassa.Takajärventie menee kiveliönkadun yli näköjään ja jatkuu ouluntielle.MYÖNNETÄÄN.....OLIN VÄÄRÄSSÄ.Olisit nainen niin vaikka toisin sulle ne juhannuksen toivotukset.Mutta tuskin olet??????????


      • Straw man
        Takajärven Uimari kirjoitti:

        Näytät höpöttävän. Takajärventie alkaa Ouluntiestä, katso vaikka ilmoitetuista karttalinkeistä. Kirjoita osoitteeksi Takajärventie 1 tai Takajärventie 2, niin näet, että tonttien yksi sivu rajoittuu Oulunkyläntien jalkakäytävään. Takajärventie 18 ja Takajärventie 20 ovat lähinnä Kiveliönkadun ja Takajärventien risteystä, joten ei Takajärventie todellakaan ala Kiveliönkadusta. Jos et vieläkään usko, niin hyppää polkupyörän päälle ja käy katsomassa. Jätä vastauksesi ja hyvän juhannuksen toivotukset Takajärventie 2:n asunnon postiluukkuun.
        PS. Kuka tuntee tuon sievän tytön, joka seisoo Takajärventie 1:n portilla Google Mapsista katsellessa?

        Komeet sääret tytöllä. Pitääpä alkaa katteleen tarkemmin jos vaikka asuis tuolla päin? Saattoihan olla, että oli lähdössä töihin, tai oli tulossa yö-kylästä ja taksia odotteli? Kuva-auto liikkunu varjoista päätellen aamupäivällä.
        Joku varmasti tuntee, oli sen verran selkeet kuvat jotta?


      • Metku Mertsi
        TARKEMMIN POJAT kirjoitti:

        Iso mies(tai nainen) ja höpöttää mitä mitä sattuu.Takajärventie alkaa kiveliönkadusta.Tarkkuutta pojat (tytöt)tarkkuutta)

        Nainen ja en höpötä.


      • asterix
        TARKEMMIN POJAT kirjoitti:

        Takajärventie alkaa Syväkankaalta Ouluntiestä.??????????
        EIPÄ MUUTEN ALAKAAN.

        alkaapas


    • jmikkonen

      Mikolla täyttä asiaa siitä, että ainakin siihen asti kun asiat ovat vähän selventyneet, pitäisi miettiä ne sanat, jos tuntuu että on pakko jotain sanoa, niin, ettei ne vaikuta tutkintaan, loukkaa vainajaa ja hänen ystäviä ja tietysti se lukotettukin, vaikka todennäköisin syin, on silti epäilty niin kauan kuin tuomio tulee. Se, miksi fiimeyönä kirjoitin tarkan selostuksen siitä mikä oma rooli oli vain sitä, lkun alkoi vituttamaan syyttömien ympärillä pyörivät huhut, että teksti olisi ollut myös valaehtoista koska olisin kertonut saman kuin poliisille. Asettelin sitten sanoja niin tarkkaan että pistin kaikki kirjoittajanlahjat peliin siihen niin kun se hävisi, niin kilahdushan siitä tuli, piti miettiä, että löytyiskö mistään mitään yhtä arvokasta kuin se kirjoitus, minkä voisi rikkoa. Vähän siinä sitten kirveen kanssa aamukävdelin, mutta totesin, että kirjoitukset on ainutlaatuisia, ei tule takaisin hajottamnalla mitään. Varalta jätin ovenkin aauki että joku ois käyny tuhoamassa kämpän mutta ei. Sitten tipahdin ja yksi läheinen oli käynyt täällä omilla avaimilla, mutta olin ilmeisesti unissaan, kun en muista ketä käyynyt ja milloin ja ajanut metsätyövälineistö apuna takaisin rappuun. Saimpahan sitten tutkarista pääsyn nukuttua edes yhden päivän. Nyt tuntuu taas pillereiden hukkaamiselta vaikka mitä tahansa noista vetäis. Että aika sattumankauppaahan tämä eläminen on.

    • silmätselässäkin...

      Alkakaa ny elää omaa elämää, älkääkä tulko palstalle utelemaan ihmisten yksityisasioista. Ei ole sinun tehtäväsi huolehtia kuka on kuollut, mihin on kuollut ja missä asennossa on kuollut. Jätäpä poliiseille ja keskity vaikka mattojen tamppaamiseen tai kaupassa käymiseen.

      • seinähullu 13

        voe vidu sanon mää mitä paskaa huh huh...joku kirjoittelee se tyyppi on joko keroputaallta tai muurolasta.. on siinä karihaarasakin katkasu ja myös takitsulla.suosittelen..


      • Arska K
        seinähullu 13 kirjoitti:

        voe vidu sanon mää mitä paskaa huh huh...joku kirjoittelee se tyyppi on joko keroputaallta tai muurolasta.. on siinä karihaarasakin katkasu ja myös takitsulla.suosittelen..

        Siis suositteletko kaikkia noita katkaisuverstaita? Onko sinulla kokemuksia niistä kaikista vai vain osasta niistä? Vieläkö Muurolan verstas toimii vai suljettiinko se jo vuosia sitten? Tiedätkö Takitsun ja Karihaaran verstaan osoitteet, jos vaikka sattuis tarttemaan?


    • R.I.P.

      voisiko joku valaista, miltä se tuntuu kun nappaa huumetta? itsellä kokemusta vain alkoholista. pullo voi olla kaapissa mutta jos on muita suunnitelmia niin eipä sitten oteta. mutta jos narkkari tarvii fixin ja se on hallussa-niin voiko olla ottamatta?

      • kun en tiedä

        uudistan kysymyksen.


      • Puhelinvastaaja
        kun en tiedä kirjoitti:

        uudistan kysymyksen.

        No minkä kysymyksen aiot uudistaa?


    • jmikkonen

      Huumetta? Tässä ei oo kyse huumeista. Ite vedän kyllä tutkimuskemikaaleja ja mulla on persoonallisuushäiriöitä läjä ja mt-diagnooseja ja vaikak muuttasin mihin maine seuraa perässä vuosien takaa.. ei sille voi mitään. Mutta en myy, sellasille kavereille jotka käyttää voin tarjota sellasta minkä oon ite testannu turvalliseks. Mutta nyt taposta epäilty oli ottanut aamusta asti kaljaa ja omat lääkkeet, jotka voi tehä sille vähän lisää agrea päälle. Ja pohjimmainen syy on mustasukkaisuus / parisuhderiitajuttuja ei mitään narkkaukseen liittyviä. Jos me epäillyn kanssa, jonka kanssa vietin aikaa viimesen vuoden ja oltiin ystäviä ois kamaa halunnu tosissaan, niin sitä ois löytyny ja tullu löytymään, että nyt ne narkkipuheet vittuun tästä tapauksesta.

      • R.I.P.

        EI ollu kyse susta, vaan yleisesti. Jos jollakulla runosuoni pullottaa niin kertokaa.


    • tutkinnassa kuultu

      uhri oli vasta ollu bosessa 8kk, joten mitenköhän olet viettänyt hänen kanssaan viimeisen vuoden?

      • Bosessa ollut

        No mikä ettei? Voihan bosessa olla yhtä aikaakin ja kaverit voi olla siellä jopa yhteisistä kepposista.


    • 654gh.755bm

      samanlaista youtubea valhetta

    • jmikkonen

      En uhrin vaan tekinjän. Olen hänen vanhanystävä ja viimenen vuosi hengailtu yhdessä. Kävin just aulassa ja siellä luultiin minun olleen uhri. Oli just välienselvittelyä ja vähän verta niin ei jaksa kirjottaa enempää. Mutta joo, tällasta se on, en minä valita. VAan koitin kirjottaa vaan ettei kukaan syytön joudu kärsimään.

      • Arvi 33

        Kiitos Sinulle JMikkonen. Jatka tähän samaan malliin. Kerro tapahtumista tasapuolisesti ja puolusta syyttömiä. Arvostan toimintaasi.


    • 7ubr42e

      suurta valkoista koiraa ulkoilutti tänään joku outo heppu, onko omistaja epäilty ? syvitsyllä liikkuu vain yksi pitkäkarvainen suuri valkea koira, ei siis mikään pystykorva.

    • koiruuksia?

      koiran omistaja on epäilty?

      • Koirista tarpeeksi

        Kyllä! Epäilen kaikkia koiranomistajia, paitsi opaskoirien omistajia. Ovat röyhkeitä, itsekkäitä ja henkisesti jälkeenjääneitä. Koskee erityisesti SUSIKOIRAN ja SCHEFERIN omistajia. Eivät yleensä noudata lakeja ja asetuksia koirien ulkoiluttamisesta ja kiinnipitämisestä ja ovat muutenkin välinpitämättömiä toisten ihmisten eduista ja oikeuksista. Siihen jäävät ulosteetkin keskelle lenkkipolkua. Opaskoirat ovat eri asia. Ne ovat hyvin koulutettuja.


    • t54öö97

      kenties koira puri poliisia ,ja poliisi siitä vittuuntuneena etsii ulkopuolisia?

      • 8kf43fh66jvf

        kirves on järves.


    • oikeus ja kohtuus

      harva narkkari näkee 40v päiväänsä!

    • fh53j8llh

      kun kynttilä palaa molemmista päistä...loppu tulee nopeasti. Rauha hänen isälleen ja äidilleen!

      • Ent. opp.

        Hei, oletko sä mun uskonnonopettajani? Sanat ainakin täsmäävät täydellisesti.


      • fuckyoy
        Ent. opp. kirjoitti:

        Hei, oletko sä mun uskonnonopettajani? Sanat ainakin täsmäävät täydellisesti.

        sulle luuseri haista paska


    • jmikkonen

      Perustakaa nyt vaikka oma ketju huumausaineongelmille ja niihin liittyvän elämäntyylin vaaroihin, kun tässä oli kyse ihmissuhteista, huumeiden kanssa tai ilman (vielä kerran: surmasta epäilty oli syönyt ihan omia itselelen määrättyjä lääkkeitä ja juonut olutta aamusta lähtien, tosin, nuo lääkkeet ovat sitä laatua joka ei tosiaan sovi alkohlin kanssa yhteen). Huumeissa on myös se juttu, että moni aine näkyy testeissä vaikak kuinka kauan, vaikka aineen vaikutus olisi ollut ja mennyt aikoja sitten, joten varmaan sekä epäillystä että uhrista löytyy jotain huumausainetta. Varmaankin, en mene sanomaan, kun en tiedä, ehkä ei. Mutta vietin tapahtumaa edeltävät päivät epäillyn kanssa, juuri tarkoituksena koittaa rauhoitella kaveria ettei lähtisi tekemään mitään tyhmää selvitelläkseen ihmissuhdesolmujaan. Sitten pistin nukukmaan ja pyysin kaveria lähtemään ulos, niin oli siten mennyt ja tapahtui tämä tapaus. Vähänhän se kalvaa, että mitä jos olisnkin pysynyt hereillä... mutta toisaalta enhän minä ison miehen lapsenvahti voi olla ja tiedä vaikka olisi lähtenyt kuitenkin. JAla baari, aula pubi tai sanotaanko vanhanajan tyyliin LOISKE jos tuo on jollekin niin tärkeää. Tulee käytyä yhdellä tai kahdella kun käyn kaupassa. Ja joo, tyhjänpäiväisiä huhuja minä olen täällä oikomassa, enkä juoruoilemassa ja koitan valita sanat tarkkaan että pysyisin sekä lain että kohteliaisuuden kannalta oikealla puolella.
      Niille, jotka minut tunnistaa näistä teksteistä niin teen nyt myös selväksi, että tuo epäilty on ystävänä minulle nyt entinen ystävä, vaikka tuomarin nuija ei ole vielä pamahtanutkaan. Sen verran vahvalal pohjalla nimittäin epäily on. Ja ei tosiaan taluttele mitään koiria, ei edes asunut täällä päin eikä varmasti tule näillä kulmill taluttelemaan koiria tai tallailemaan muutenkaan vähään aikaan. Kiinni otettuna on "todennäköisin syin epäiltynä taposta". Että ketään, joka täällä kaduilla tallailee ei tarvi nyt epäillä yhtään mistään, tämä oli se yksi tärkeä asia sanoa täällä näin julksiesti, ettei kukaan syytön saa mitään paskaa kaduilla niskaansa kun ne, jotka vapaana kävelevät ovat nyt sitten todistajan asemassa, muita epäiltyjä ei ole. Ja minulla on ainakin pokkaa kirjoittaa omalla nimellä eikä haittaa vaikak tunnistetaan kun mitään sellasita en ole kirjoittanut, mikä olisi salassa pidettävää, ketään loukkaavaa, tutkintaa vaikeuttavaa tai muutenkaan sellaista mistä kuuluisi pitää turpa kiinni.

    • Jekku 2012

      No, ei näytä kulmakunnan sheriffi olevan ajantasalla, kun täällä huutelee!!

    • wuffe1

      johonkin se pitkätukka jätkä on joutunu ku ei näy enää?
      epäiltynä? koiraa pitää ruokkia ettei nälkiinny.

      • Hörhöt kuriin

        Hei WUffe 1. Pitkätukka on menny koisaan välillä, kyllä se tulee yhä uudelleen ja uudelleen. Yritä saada valokuvia pitkätukasta ja koirasta ja toimita ne poliisille. Voit soittaa sen lisäksi heti poliisille, kun näet kyseisen epämääräisen olion liikkuvan koiran kanssa julkisella paikalla. Poliisin pitää puuttua epäilyttäviin olioihin ennen kuin tapahtuu kamaluuksia. Kiinnitä pitkätukan valokuvia varoittavin tekstein aitoihin ja tolppiin.


    • tv tyttökö?

      pitkätukka narkkari leikkas lettinsä ja keritsi koiransa ettei tunnistettas, ajoin tänään ohi ja oli pukeutunu naiseksi.

    • jmikkonen

      Jeepäjee, että kirvestä ja vesuria on tähän mennessä kuultu... No, arvaillahan saa, mutta kiinnostuksen vuoksi kysyn? Mitäs väliä muuten sillä _ketään_asiaan_mitenkään_liittyväää tuntemattomalle on, mikä siellä on ollut loppupeleissä millä on humautettu? Tulkaa Takajärvelle kysymään nii ehkä joku kertoo, toisin kuin ainakaan nimettömille täällä. Kannattaisko kysyä asioista niiltä joita ne koskee ja muistaa kertoa kun arvailee, että "nyt arvailen", koska arvailu ei ole kiellettyä tai edes haittaa ketään, mutta kun niitä alkaa tulla tuolla sitten vastaan totena, niin pahimmassa tapauksessa... no, montako kertaa se pitää sanoa: joku syytön voi saaa paskaa niskaan. Kuka ja mitä mistä sitä tietää, eli jos arvaillaan, niin oisko liikaa pyydetty, että kirjoittaisi vaikka tapaan "luulisin...." tai "tällasta tuolla huhutaan...." tai "mun arvaus olisi..." kunhan tekstistä käy ilmi, että kyseessä ei ole fakta ja jos joku on sen faktana esittänyt, niin mainita, että se on muiden faktana esittämää jne. Ihan vain, että koittais porukka pysyä jotenkin ensinnäkin itse nahoissaan ja toisekseen kunnioittaa uhria ja syyttä kärsineitä ja myös poliisin rauhaa tutkia asia. Kyllä se oikeus sitten tuomitsee ja sitten varmaan paljastuu tarkempi lyömäasekin, jos se on noin helvetin tärkeää... vaikka en minä kyllä ensimmäisenä kun mietin tapettua ihmistä, vaikka tuntematontakin, ole yleensä kiinnostunut lyömäaseen laadusta, ellei siihen nyt jotain ihan poikkeavaa liittyisi.

      • Korkkiruuvi

        Ps.

        Fakta on, että jokainen ottaa vastuun teoistaan.


    • Probably-island

      Eikö tekijä olekaan vangittuna? Näytti ainakin eilen kävelevän keskellä Kemiä, mitä lie puhunut kun on vapaaksi laskettu...

      • mielummin

        maybe the island


      • Näin luulen

        Tarkoitatko, että sinä luulet tietäväsi, kuka tekijä on, ja luulet nähneesi hänet kävelevän vapaana? Sain toisenlaista tietoa paikallisessa, nimeltä mainitussa ravitsemusliikkeessä. Siellä luultiin tekijän olevan pidätetty. Näin minäkin luulen. Toinen juttu on, että tarvitseeko kirjoittaa tänne kaikkea, mitä luulee, jos ei tiedä mitään muuta kuin huhupuheita.


    • poliisin taso kemiss

      uhri olikin vain vanha talvihaalari, kemin koppalakit ry tiedottaa ja aikoo jatkaa tutkintaa siitä huolimatta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      160
      2570
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      207
      1682
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      182
      1630
    4. Rajalakia menee läpi ja sekosi vastustajajia

      Korpeaa hheh heh.
      Perussuomalaiset
      79
      1301
    5. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      28
      1035
    6. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      297
      966
    7. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      47
      934
    8. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      179
      850
    9. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      79
      833
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      808
    Aihe