Olen seurustellut mieheni kanssa vuoden. Miestä ei kiinnosta yhteen muutto eikä meidän suhteessa suunnitella tulevaisuutta. Olen edennyt hitaasti kaikissa suhteissani, mutta silti miesten kanssa on ollut puhetta yhteen muutosta ja tulevaisuudesta. Nykyisen miehen kanssa minua häiritsee tämä suunnittelemattomuus. Muuten suhteessa kaikki on hyvin.
Kuinka kauan jaksaisitte tällaista suhdetta? Itselläni ei biologinen kello tikitä, koska en halua lapsia, mutta haluan kuitenkin pysyvän parisuhteen. En halua painostaa miestä vielä, mutta kovin pitkään en tällaista jaksa. Olemme lähes kolmekymppisiä, joten kovin nuorista ei ole kyse.
Suhteen eteneminen/etenemättömyys
12
790
Vastaukset
- wee11
Kuulostaa melko tutulta. Olemme myös "seurustelleet" vuoden, ei virallisesti kuitenkaan määritelty seurusteluksi. Mitään ei määritellä ja mitään ei suunnitella. Yhdessäolo silti mukavaa ilman mitään suunnitelmia.
- mikä ettei
Muuta mun luokse. Mä haluan asua sun kanssa yhdessä
Kai te olette keskustelleet tulevaisuuden suunnitelmistanne, siis henkilökohtaisista haaveista ja ajatuksista? Jos ette niin olisi varmaan korkea aika!
- ap
Olen kysynyt miehen haaveista ja tulevaisuuden suunnitelmista, mutta en ole saanut hänestä mitään irti. Osaisiko joku vastata mistä tämä johtuu? Eikö miehellä ole haaveita vai eikö hän halua kertoa niistä minulle?
- 11 + 1
ap kirjoitti:
Olen kysynyt miehen haaveista ja tulevaisuuden suunnitelmista, mutta en ole saanut hänestä mitään irti. Osaisiko joku vastata mistä tämä johtuu? Eikö miehellä ole haaveita vai eikö hän halua kertoa niistä minulle?
Mies todennäköisesti ei halua maalata itseään mihinkään nurkkaan vaan haluaa vielä tuntea, että mikä tahansa olisi mahdollista. Eli ei ole vielä valmis asettumaan ja sitoutumaan sinuun.
- 26
ap kirjoitti:
Asia voi ihan yksinkertaisesti olla niin, ettei hänellä ole mitään erityisempiä tulevaisuuden suunnitelmia ainakaan tällä hetkellä. Ts. hän on tyytyväinen elämäänsä ja sinuun.
Eivät kaikki ihmiset harrasta mitään suurta elämänsä tai uran suunnittelua.
- woorldlander
Sano sille, että jos täs ei ala pikku hiljaa tapahtuu jotain, niin lähdet ettii sellasen, jonka alkaa tapahtuu. Kyllä se yhteinen kämppä löytyy sen jälkeen hyvin nopeasti, jos hän oikeasti välittää.
- ap
Tätä olen itsekin pohtinut, mutta kysymyksenä onkin se, että mikä on se aika jolloin tuo pitää tehdä. Vuosi seurustelua on kuitenkin vielä lyhyt aika enkä ihan vielä halua painostaa miestä mihinkään.
- worldlander
Sehän nyt on jokaisen oma asia, että kauanko kattelee, mut itse toimisin heti.
- taiga_69
sama homma,,,mut neljä vuotta vierähtänyt..??
- Thorne
Mhhhh...
varmaan keskeisintä on -miksei halua suunnitella tulevaisuutta?
VAROITUS, tämä voi tuntua pahalta...
Jos mies on onnellisesti ja varmasti rakastunut hän HALUAA suunnitella, haluaa innostua, ja ennen kaikkea, jos olet miehen silmissä hänen ihanainen Nainen, hän haluaa sydämestään tehdä sinut onnelliseksi.
Lohdutukseksi voi olla niinkin, että mies ei voi uskoa suhdettanne todelliseksi, määrittelee sinut liian hyväksi itselleen (miesten juttuja, älä kysy multa..)
ja määrittelee alitajuisesti suhteenne ...väliaikaiseksi.
Pahinta on, jos mies näkee sinut pitkitettynä romanssina, johon arkipäiväisyydet ja Rouvaksi pääseminen ei kuulu.
Tiedän tämä oli kyyninen veto, mutta minkäs teet...>:(- 9+8
Pakko nyt huomauttaa, että teet yleistyksen, joka ei ole pätevä (ovatko ne koskaan?) Eivät läheskään kaikki miehet halua suunnitella yhtään mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5222490Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial512207Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2032148Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191450Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip491323- 971308
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle101175Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621111Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise891087Unohdettu parannuksen kaste
Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?6931035