Olen 25 vuotias lähi-idästä ja minulla on keynalainen poika-ystävä. En ole ikinä edes ajatellut tummaihoista miestä uskonnostani ( muslimi vaika en pidä huivia ja menen salaa baareihin ). Yleensä en edes anna miehille mahdollisuutta tutustua, vaikka olenkin kaunis. :D anyway nyt olen aivan TÄYSIN rakastunut tähän poikaan sori mieheen :D siis joka kerta ku se lähettää viestin mun sydän meinaa tulla kurkkuun ja kun hän pitää mua sylissään unohdan kaiken esim. jos perheeni tietää mut lähetetään iraniiin ja en ikinä enää pääse takaisin suomen ja mahdollisesti tapetaan.Isäni on moneen kertaan sanonut moneen kertaan ettei henki kulje sillä tytöllä meidän suvussa jos ei-muslimi miehen kassa on. PUHUMATTAKAAN TUMMAIHMOISESTA!!! se olisi kaikista pahinta. Mutta kun olen hänen kanssan unohdan kaiken ja minusta tulee maailman rohkein ihminen uskon että kestän luodin kuin luodin. Nyt olemme olleet n6 kk yhdessä ja siltä en ikinä ole tavannut ketään niiiiiin ihanaa kun hän. Se on tosi outoa kuinka jollakin ihmisellä joka on niin erilainen taustaltaan ja kaikilta osin voi olla niiin samanlainen kuin minä. En tiedä mitä teen, sillä vanhempani painostavat naimisiin ja niin kauan kun en ole naimisissa iranilaisen kanssa en voi muuttaa omilleni. Se on ihan kauheaa kun salaa pitää nähdä jne... Olisiko joku niin ihana sanoisi mulle että mitä mä teen. En voi olla ilman mutta tiedän että tästä tulee niin iso ongelma jos perheeni saa tietää.
Story of my life ...
8
310
Vastaukset
- 25???
Odota vielä jonkin aikaa ja katso miten suhteenne kehittyy. Sitten muuta omillesi, jos sinuun kohdistuu suoranaista väkivallan uhkaa - älä ilmoita osoitettasi kenellekään, siis et kenellekään ja hae mahdollisesti viranomaistukea ja lähestymiskiellot ym. Tai sitten mene maistraatissa naimisiin. Moni vastaavanlaisessa tilanteessa olut muslimityttö on työnnetty alas parvekkeelta tai puukotettu hengiltä. Suomi on vapaamaa ja täällä saa rakastaa ketä haluaa ja päättää itse omasta elämästä.
- Tarkkoja lukuja
Kuinka moni Suomessa on työnnetty parvekkeelta?
- No muslim
Tarkkoja lukuja kirjoitti:
Ei kai Suomessa yhtäkään ,mutta Ruotsissa yksi isä ampui tyttärensä, joka meni väärän miehen matkaan. Ei siitä kovin monta vuotta ole.
- ghfghfg
Virallisesti ei oo tehty kunniamurhia Suomessa koska jutut on aina kaatuneet näytön puutteeseen mutta:
http://www.uusisuomi.fi/asiasanat/kunniamurha - lknklnlkn
Ei yhtään, mutta pari on pudonnut. Parvekkeiden rakentaminen pitäisi kieltää.
- ainavaikeaa
Vaikea tilanne, luultavasti sinun on valittava joko miehen tai perheesi väliltä. Perheesi voi hyvinkin katkaista välit sinuun jos et suostu heidän vaatimuksiinsa ja salailun takia myös, on hyvin vaikeaa ratkaista tilannetta, voit odottaa ja muuttaa miehen kanssa yhteen tai sitten vain jäädä ja tyytyä kohtaloosi
Olet nuori. On ihanaa rakastua ja tulla rakastetuksi.
Kuinka suuren vastuun tuo mies on valmis ottamaa jos seurustelunne paljastuu vahemmillesi ja suvullesi? Todennäköisesti sinut todellakin lähetetään takaisin kotimaahasi perheesi toimesta ja naitetaan siellä sopivaksi katsotulle puolisolle, Näin ehkä kuittaat suvullesi ja perheellesi tuottamasi häpeän, mutta mitä tuo mies on valmis tekemään puolestasi ja rakkautenne vuoksi? Seisooko rinnallasi tiukan paikan tullen vai jättääkö sinut yksin?
Onko hän valmis karkaamaa vuoksesi? Pakenemaan jopa maasta?
Mieti mitä kaikkea paljastumisenne aiheuttaa sinulle ja mitä hänelle. Ottaako hän vastuun?
On totta, että suomi on vapaa maa ja täällä syntyneet ja kasvaneet elävät hyvinkin vapaata elämää. Nuoret seurustelevat ja valitsevat puolisonsa itse. Ja näin se tulee suomessa jatkumaakin, se on eurooppalainen kulttuuri. Mutta sinun perheelläsi on ehkä toinen kulttuuri ja toiset tavat, siveys käsitykset.
Harkitse tarkkaan. Kysymys on sinun tulevaisuudestasi... ja vain sinun tulevaisuudestasi nyt. Joskus tulevaisuudessa myös lastesi.
Itse pitäisin salaisuuteni ja katsoisin vielä miten asiat etenee. On turha suututtaa perhettä ja sukua. Jos tuo mies ei sitten olekaan se oikea, olet yksin.- 214421214
"Onko hän valmis karkaamaa vuoksesi? Pakenemaan jopa maasta?"
Suomesta ei tuollaisen syyn takia tarvitse/pidä paeta. Aloittaja on aikuinen ihminen, joka päättää omista asioistaan. Jos suvun painostus alkaa mennä uhkaavaksi, on syytä kääntyä viranomaisten puoleen. Suomessa täysi-ikäisen "lähettäminen" vasten tahtoaan johonkin on rikos. Rikosnimikkeestä en tiedä, mutta vapaudenriisto tai vastaava se lienee. Yksilön perusoikeuksista on Suomessa syytä pitää tinkimättä kiinni. Missään tapauksessa ei pidä hyväksyä niiden polkemista sen nojalla, että se kuuluu johonkin muuhun kulttuuriin. Mm. tätä tarkoittaa "maassa maan tavalla".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1272333Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37950Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein128949- 77939
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780