Oon tapaillut yhtä netin kautta löytynyttä vanhempaa miestä nyt pari vuotta. Ollaan onnellisia ja seksi sujuu hyvin. Ongelma on että en oikein tiedä hänestä mitään. Numerotiedustelu ei anna tietoja ja tapaamme aina mun luona tai sitten reissataan ulkomaille. En tiedä onko hänen kertomansa nimi edes oikea. Vaikka olemme sopineet, että tää on nimenomaan vakipanosuhde eikä seurustelua mua hieman adistaa miehen salaperäisyys. Otanko asian puheeksi suoraan vai lähdenkö joku kerta varjostamaan kun hän lähtee aamuyöstä mun luota. Kellään kokemusta vastaavasta?
Salaperäinen vakipano
9
301
Vastaukset
- Oletko hieman
yksinkertainen kun et ole vielä tajunnut että se on UKKOMIES!
- 20
Heh, kyllä noita naisia on sitten helppo höynäyttää.
Jos kerran seksi sujuu ja homma on ok, niin mitä sitä enempiä kyselemään.
Panomies ei turhia löpise, panee vain. - Juuri noin YTM
vie monta naista pois markkinoilta saman aikaisesti
- no voi huhhuh
Aika mielivaltaista viestienpoistelua täällä.....
- erään vakihoito <3
Oli pakko kirjoittaa sinulle omasta tarinastani. Olen niin ikään tapaillut 2 vuotta yhtä miestä, mutta sillä erotuksella, että minä tiedän miehestä varmasti enemmän.
Salli minun hiukan ihmetellä sitä, että miksi oikeastaan haluat tietää enemmän, jos olette sopineet vakipanosuhteesta? Odotatko sittenkin vakavampaa välillenne? Tarkoitan tällä hyvää, että sinun pitäisi mielestäni ottaa rennommin, nauttia ja pitää hauskaa. Tiedon karttuminen, ainakin oman kokemukseni perusteella, tapahtuu keskustelujen kautta. Nappaa niistä tietoja tästä miehestä, älä varjosta.- 2 kierrossa
Nyt kärähdin...olen teidän molempien vakipano
- erään vakihoito <3
2 kierrossa kirjoitti:
Nyt kärähdin...olen teidän molempien vakipano
Tuskinpa vain olet, joten huono vitsi. :) Kuulen kyllä kaiken tuollaisen häneltä itseltään ja ihan luonnossa.
- Miksi saastutat
erään vakihoito <3 kirjoitti:
Tuskinpa vain olet, joten huono vitsi. :) Kuulen kyllä kaiken tuollaisen häneltä itseltään ja ihan luonnossa.
itsesi jonkun paskan vakipanona?
- Vakipanijatar
Miksi saastutat kirjoitti:
itsesi jonkun paskan vakipanona?
Vakipaneskelu ei saastuta, vakipano ei ole paska. Sinä olet kuitenkin SÄÄLIÖ
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756