Ne teistä, jolla on profiili jossain netin deittisivustolla, teettekö itse usein aloitteita flirteillä tai viesteillä vai odotatteko, että joku muu ottaa yhteyttä? Kuinka usein olette saanut vastakaikua aloitteellenne ja onko yhteydenotto johtanut tapaamiseen? Jos ei, mihin on homma kosahtanut?
Minkälaiset profiilit herättää kiinnostusta sen verran, että päätätte flirttailla tai lähettää viestiä? Pitääkö olla lyhyt ja ytimekäs teksti hyvällä kuvalla varustettuna vai pitkä kuvaus itsestä ja haluamastaan kumppanista. Lukeeko kukaan edes kuvattomia profiileita?
Ja tietenkin, minkä ikäinen itse olet?
Naisille: teettekö aloitteen?
7
210
Vastaukset
Olen tehnyt aloitteen kaikille, jotka minua ovat kiinnostaneet. Ei ole johtanut tulokseen. Joku on vastannut takaisin mutta mielenkiinnon puute on näkynyt läpi enkä ole ollut yllättynyt kun toista viestiä ei sitten koskaan ole saapunutkaan. Eli ei puhettakaan tapaamisesta näiden viiden kuukauden aikana jotka olen tuolla deitissä ollut.
Kuvattomuudella ei ole merkitystä, olen vastannut myös kuvattomille. Ensimmäiseksi tärkeintä on, että molemmat sovimme toistemme kriteereihin, sen jälkeen se ettei tekstissä ole mitään "turn offeja" (esim. t'äysin erilaiset elämäntavat tai eläinallergia tms).Jos on kuva niin sen tottakai pitää miellyttää.
Mieluiten lyhyt profiiliteksti.
Ikäni on 40 ja haen 40 -50 ikäluokista.- jännittävää ja uutta
Olen 30-v. nainen. Olen ollut reilun viikon treffipalstalla, ja olen saanut useita yhteydenottoja. Minulla ei ole profiilissani kuvaa, mutta se ei tunnu haittaavan.
Olen ottanut muutamiin itse yhteyttä, mutta enemmän miehet ovat ottaneet minuun.
Kannattaa panostaa profiilitekstiin, ja kertoa siinä aika tarkkaan mitä hakee (oma mielipiteeni), jotta saa potentiaalisia yhteydenottoja. Perinteisiä kliseitä kannattaa välttää, se ei herätä minussa tarpeeksi kiinnostusta vaikka kuva olisikin. Vaatimuslistat ranskalaisin viivoin ei hyvä. Mieluummin pitempi teksti kuin lyhyt. Viestittelen paraikaa muutaman miehen kanssa. Toinen etsii tosissaan elämänkumppania ja toinen ei niin tosissaan. En ole vastannut kaikille, koska en enää muista kenelle olen kirjoittanut mitäkin. Kannattaa kirjoittaa sitten viestitellessä aika spontaanisti ajatuksiaan, kuin kaverille. - miksi muka?
Ei kannata tavata pian.
Jos hakee kirjeenvaihtosuhdetta niin silloinhan tapaamisella ei ole väliä, mutta jos hakee parisuhdetta johon kuuluu oleellisena osana myös läheisyys (hellyys, seksi) niin on se aika olennainen tieto että haluaako sen toisen kanssa olla myös "silleen".
Enkä itse ainakaan suostuisi edes kertomaan kovin yksityiskohtaisesti itsestäni ennen kuin tutustun ihmiseen myös livenä.
- Pike85
Mä kyllä laitan kyllä hyville profiileille viestiä. Täytyy myöntää, että katson kuvat eka ja jos ei kuva nappaa, poistun profiilista. Kuvaan kantsii panostaa, huomaa, että jollain webcamilla otetut tai passikuvat ovat luotaantyöntäviä, vaikka mies niissä olisi ihan jees. Sit jos tavallinen jannu on vähänkään ruskettuneena ulkona kiva maisema takana tai jotkin urheiluvermeet päällä, tulee heti positiivinen mielikuva tyypistä.
Kuvallisia profiilejä on tosi paljon, joten en jaksa alkaa edes selaamaan kuvattomia. Tajuun kyllä, että ties mitä menee ohi, mutta tää saitti nyt toimii ku jokin katalogi. - 11 + 16
Aiemmin profiilia pitäessäni tein aloitteita, miehet vain eivät tunnu oikein joko sulattavan sitä, tai sitten heiltä jää "metsästyksen" ilo väliin ja se aiheuttaa ongelmia.
Nyt en ole viitsinut. Vastaan kyllä jos joku lähettää viestin, lähettäjästä riippumatta, ja saatanpa lähettää flirtin torjumisestakin kommentin.
Ei mitään ruuhkaa tosin ole ollut asian tiimoilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872