Millaiset salihousut päärynälle

Nyt salille

Tarvitsisin neuvoa niiltä, jotka ovat aloittaneet saliharjoittelun laihdutusmielessä. Muillaiset housut tuntuvat hyvältä ja toivon mukaan myös näyttävät hyvältä, kun treenaa salilla?

Homma menee niin, että olen saanut erään komean ystäväni lupautumaan valmentajakseni kuntosalille, mutta jo ennalta pelottaa oma huono kuntoni ja kaikkea muuta kuin sportikas ulkonäköni. Hyllyvää on kertynyt etenkin reisiin ja takapuoleen ja siksi housujen osto on aina yhtä tuskaa.
Minkä malliset verkkarit peittäisivät tehokkaasti ihramakkarat ja olisivat kuitenkin käytännölliset liikkuessa? Mitä materiaalia tulisi suosia?

Onko suosituksia, mistä housuja kannattaisi lähteä etsimään. Perus tarjoustalosta? Vai myydäänkö urheilutarvikeliikkeissä plussakoon urheiluvaatteita?
Housukokoni on jotakin 48-50 väliltä. Reidet eivät meinaa mahtua kokoon 48, mutta koon 50 kanssa joutuu käyttämään vyötä :(

2

278

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ppullero

osta nanson sellaiset...mikähän sana se olisi...ohuet trikoo---kai ne on pitkälahkeiset yöhousut tai jotain sellaista, ovat suht suora-leveälahkeiset ja kumpparivyötärö...kivannäköiset ja ei maksa kuin kolmisenkymppiä...yritän etsiä kuvan jos löydän...mulla on mustia sellaisia ihan jumppakäytössä

• Muodokas 52

Alle kannattaa laittaa joku muotoileva vaate, siis housujen alle, kuten body yms. Itsellä sama ongelma. Itse olen kokoa 52 ja löysin anttilasta kivat valkoiset ja mustat trikoot, jotka näytti ihan hyvältä salilla ja ne loppujenloksi muotoili hyvin kriittisiä osia. Housujen raja tuli näkyviin takamuksesta varsinkin valkoisissa trikoissa, joten ostin sellasia muotoilevia bodystring ja shaping stringejä alle, niin ei tarvii miettiä kyttääkö joku salitouhuja. Anttilasta ja tarjoustalosta löytynee yms. nettikaupat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      199
      2637
    2. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      119
      2393
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1678
    4. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      201
      1194
    5. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      51
      1093
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      47
      1078
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      991
    8. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      6
      793
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      46
      793
    10. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      105