En tiedä miten seurustelu vaikuttaa miehiin, mutta naiset muuttuvat ainaski 100% kun löytävät elämänsä miehen. Eivät kunnolla edes vastaa sinun moikkauksiisi, eivätkä ole valmis jakamaan ajatuksia kuten ennen saatoitte tehdä jopa päivittäin. Naisista saattaa tulla jopa ylimielisiä vanhaa tuttua kohtaan.. No, kun tämä elämän mies päättää osoittaa suhteelle ovea, niin sitten tullaan itkemään tutun miehen olkapäätä vastaan ja ollaan taas niin parasta kaveria että :D Moni nainen unohtaa kyllä ystävämiehensä heti kun löytää elämänsä miehen.
Naisen seurustelu ja kaverimiehet
31
567
Vastaukset
- Tom Perignon
Tällasta sattuu. Johtoajatus: jos nainen on unohtanut kaverin suhteensa aikana, miksi päästää itkemään olkaa vasten? Tai lopettaa sen session lyhyeen jollain verukkeella, tai järjestää jonkun oikean syyn. Miksi tarjota omaa tukea, jos näyttää olevan ainoastaan joku pahan olon oksennussanko? Ja iso osa miehistä taitaa elätellä toivoa päästä pukille kuitenkin...
Joskus sillä naisella voi olla laastarisuhteen kaipuukin. Kannattaa yrittää lukea mitä se todella haluaa, ja mitä itse haluaa. - Tee naiselle
selväski, että jos se haluu susta lohduttajan paras antaa pillua kanssa.
- Olet hiiri!
Oletko ikinä edes yrittänyt työntää kättäsi kaverinaisen housuihin?
- Reipas Mies
Mun mielestä on fiksuinta pysyä jonkun aikaa ennen plan b:tä kamumiehenä siltikin naiselle joka löysi bf:n jostain ilmansuunnasta yllärinä. Siis hyväsyä suhde ja kaveeraus- mutta alkaa plan b;n mukaan vihjailla miten kamunainen olisi ollut NIIN väärä valinta kumppaniksi....(ilman katkeruutta).
Yleensä mies juuri ap:n lailla katkeroituu ja hylkää kamunaisensa, toisaalta en pidä ihmeenä kun juuri selänkääntö on tyypillistä naiselle bf:n löydyttyä: ei kamumiestä enää tarvitse pitää löysässä hirressä varamiehenä. - Hätävarana
Ystävä hädässä tunnetaan...pitää tässäkin paikkansa
- fakta homma
Huomaathan, ettei nainen välttämättä käännä selkäänsa vain kamumiehelle. Poikakaverin löydyttyä tytön entiset (samaa sukupuolta olevat) kaverit jäävät myös usein vähemmälle huomiolle ja koko elämä on vain tätä ihastusta ja ajan viettämistä tuoreen rakkauden kanssa.
Niin se vaan menee.- mustispeppers
Tää pätee ihan kumpaankin sukupuoleen, kokemusta on :) Mulla on paljon kavereita (yleensä naisia), jotka lemppas mut "sen oikean" löydyttyä. Myöhemmin olen ollut sen verran ylpeä, etten ole enää heidän kaveruuttaa kelpuuttanut, mikäli aikaa on kulunut todella paljon, vuosia. Mun ystävyys on helposti saatavasissa, mutta jotakin sen eteen on myös tehtävä. On eräs ystävä, meillä voi olla parikin vuotta, ettei olla yhteyksissä ja sitten taas ollaa tiiviisti vuosi kaksi. Kulutetaan varmaan toisemme loppuun :DD No, tää ystävyys kestää ja kestää, tuntuu ettei mitään katkoksia ole ollutkaan, jatkataan siitä, mihin jäätiin. Olemme tosin tutustuneet toisiimme 13 vuotiaina ja jos toinen tekee jotakin ei sellaista normaalia, emme soimaa toisiamme.
mustispeppers kirjoitti:
Tää pätee ihan kumpaankin sukupuoleen, kokemusta on :) Mulla on paljon kavereita (yleensä naisia), jotka lemppas mut "sen oikean" löydyttyä. Myöhemmin olen ollut sen verran ylpeä, etten ole enää heidän kaveruuttaa kelpuuttanut, mikäli aikaa on kulunut todella paljon, vuosia. Mun ystävyys on helposti saatavasissa, mutta jotakin sen eteen on myös tehtävä. On eräs ystävä, meillä voi olla parikin vuotta, ettei olla yhteyksissä ja sitten taas ollaa tiiviisti vuosi kaksi. Kulutetaan varmaan toisemme loppuun :DD No, tää ystävyys kestää ja kestää, tuntuu ettei mitään katkoksia ole ollutkaan, jatkataan siitä, mihin jäätiin. Olemme tosin tutustuneet toisiimme 13 vuotiaina ja jos toinen tekee jotakin ei sellaista normaalia, emme soimaa toisiamme.
Tämä pätee kumpaankin sukupuoleen myös niin, että miehetkin voivat unohtaa kaverinsa kumppanin löydyttyä. En osaa sanoa, miten tavallista se on, mutta ainakin omalla kohdalla minulla oli nuorempana yksi kaveri, jonka kanssa olin yhteyksissä varsin tiiviisti. Sitten hän alkoi seurustelemaan, enkä yli puoleen vuoteen kuullut kaverista mitään, vaikka yritin ottaa yhteyttä. Koskaan ei ehtinyt eikä ollut aikaa. Sitten suhde päättyi, ja yhtäkkiä seurani taas kelpasikin. Kaverisuhde ei oikeastaan tainnut koskaan enää palautua vanhalle tasolle, osin siksi että olin vähän loukkaantunut, mutta kaveri muutenkin selvästi muuttui selvästi toisenlaiseksi kuin minä, jolle jäi nörttikaveripiiri, hänestä tuli taas vähän sellainen renttutyylinen tyyppi, jonka ei sinkkuna tarvinut sittemmin olla.
- Tuo taas todistaa sen
LordBoredom kirjoitti:
Tämä pätee kumpaankin sukupuoleen myös niin, että miehetkin voivat unohtaa kaverinsa kumppanin löydyttyä. En osaa sanoa, miten tavallista se on, mutta ainakin omalla kohdalla minulla oli nuorempana yksi kaveri, jonka kanssa olin yhteyksissä varsin tiiviisti. Sitten hän alkoi seurustelemaan, enkä yli puoleen vuoteen kuullut kaverista mitään, vaikka yritin ottaa yhteyttä. Koskaan ei ehtinyt eikä ollut aikaa. Sitten suhde päättyi, ja yhtäkkiä seurani taas kelpasikin. Kaverisuhde ei oikeastaan tainnut koskaan enää palautua vanhalle tasolle, osin siksi että olin vähän loukkaantunut, mutta kaveri muutenkin selvästi muuttui selvästi toisenlaiseksi kuin minä, jolle jäi nörttikaveripiiri, hänestä tuli taas vähän sellainen renttutyylinen tyyppi, jonka ei sinkkuna tarvinut sittemmin olla.
että kun kerran alkaa pillua saamaan sitä saa jatkossakin. Kokeneille miehille riittää kysyntää
- gsgsgstftgtf
Samalla lailla se unohtaa naiskaverinsakin että ei tuossa mitään uutta ole.
Tääkään asia tuskin yleistystä kaipaa, koska on myös niitä, jotka ei unohda kavereitaan vaikka suhteeseen alkaisikin.
Mä ainakin olen aina ollut aktiivisesti yhteydessä sekä mies, että nais kavereihini, olin sitten suhteessa tai en.
Koska sehän tiedetään, että niitä kumppaneita saattaa tulla ja mennä, mut ystävät on ikuisia, jos siitä ystävyydestä huolehditaan. =)- 10
Niin mutta sinulla onkin lukuisa määrä niitä fuckbuddyjä.
10 kirjoitti:
Niin mutta sinulla onkin lukuisa määrä niitä fuckbuddyjä.
Vaan enpä ole kavereideni kanssa seksiä harrastanut
Joo, no kyllä ne mullakin on kaverimiehet jääneet, kun olen parisuhteeseen ryhtynyt. Samoin kyllä heilläkin. Moikataan silti, kun nähdään ja kuulumiset voi vaihtaa, mutta tiiviimpi yhteydenpito on kyllä jäänyt tykkänään.
Minusta se on tietyllä tapaa aika luonnollista. Eikä itseä ainakaan harmita, että kaverimiehet on keskittyneitä naiseensa ja hänen kanssaan elämiseen. Ymmärrän, että se on prioriteetti numero yksi. kaverina minä tulen hännillä, joka mulle sopii vallan mainiosti.
Ei ole kilpailua eikä kilpailuttamista meidän kaveripiireissä.- 18
Ei mies ja nainen voi olla kavereita, se on pahimman laatuista teeskentelyä, puolin ja toisin.
Naisen täytyy olla tosi ruma tai negatiivisesti haluttava ennenkuin voisin edes ajatella mitään kaverisuhdetta. - diisseli
18 kirjoitti:
Ei mies ja nainen voi olla kavereita, se on pahimman laatuista teeskentelyä, puolin ja toisin.
Naisen täytyy olla tosi ruma tai negatiivisesti haluttava ennenkuin voisin edes ajatella mitään kaverisuhdetta.Kyllä jonkunlaisia kavereita pystyy olemaan. Jos se liittyy harrastuksiin tai työhön, niin sitä luontevammin.
- 18
diisseli kirjoitti:
Kyllä jonkunlaisia kavereita pystyy olemaan. Jos se liittyy harrastuksiin tai työhön, niin sitä luontevammin.
Ei onnistu, jos nainen on hyvännäköinne alkaa panettaan pirusti, eikä siinä kaveruudet oikein onnistu.
Näin isomunaisena on päästävä panemaan. 18 kirjoitti:
Naisen täytyy olla tosi ruma tai negatiivisesti haluttava ennenkuin voisin edes ajatella mitään kaverisuhdetta.Kyllä mä olen pystynyt olemaan miesten kanssa kaveria ja toisin päin. Eikä meistä kukaan mun mielestä ole mitenkään erityisen ruma ollut tai sellainen ettei päin olis kärsinyt katsoa. Ihan komeita poikia tunnen, mutta se on omasta asenteestakin kiinni.
Jos nyt ei ajattele kaikkia vaan panemisen tai pontentiaalisena kumppanina kautta, vaan suhtautuu kuten ihminen ihmiseen. Ensisijaisesti kaverina, niin ei se ole lainkaan vaikeeta. Eihän suurimman osan ihmisistä kanssa edes halua mennä kaveruutta pidemmälle.
Ainakaan minä, joten ei ole mitenkään vaikeeta ollut.18 kirjoitti:
Ei onnistu, jos nainen on hyvännäköinne alkaa panettaan pirusti, eikä siinä kaveruudet oikein onnistu.
Näin isomunaisena on päästävä panemaan.On mullekin kaveri miehet joskus flirttailleet ja vikitelleet, mut se on loppunut lyhyeen. Ei nekään silti ääliöitä ole (ainakaan kaikki) vaan tajuaa et ei tuu mitään, jatketaan vaan kaverina.
Toisaalta mä olen osannut suhtautua miesten huumoriin vähän ehkä erilailla, kun monet naiset. Ehkäpä? Sivuuttanut sellaiset minusta kiinnostumisen läpät kuin yhtenä poikana porukasta.teevadit kirjoitti:
On mullekin kaveri miehet joskus flirttailleet ja vikitelleet, mut se on loppunut lyhyeen. Ei nekään silti ääliöitä ole (ainakaan kaikki) vaan tajuaa et ei tuu mitään, jatketaan vaan kaverina.
Toisaalta mä olen osannut suhtautua miesten huumoriin vähän ehkä erilailla, kun monet naiset. Ehkäpä? Sivuuttanut sellaiset minusta kiinnostumisen läpät kuin yhtenä poikana porukasta.Ts. en ole tainnut ottaa kovin vakavasti sellaisia minusta kiinnostumisen juttuja. Ne on käännetty huumoriksi ja olen antanut miehelle tilaisuuden vetäytä huumorinvarjolla. Nolaamatta kaveria.
- 14
teevadit kirjoitti:
Ts. en ole tainnut ottaa kovin vakavasti sellaisia minusta kiinnostumisen juttuja. Ne on käännetty huumoriksi ja olen antanut miehelle tilaisuuden vetäytä huumorinvarjolla. Nolaamatta kaveria.
Elikkäs siellä se panemisen tarve piilee kaveruuden alla.
- 11
teevadit kirjoitti:
Kyllä mä olen pystynyt olemaan miesten kanssa kaveria ja toisin päin. Eikä meistä kukaan mun mielestä ole mitenkään erityisen ruma ollut tai sellainen ettei päin olis kärsinyt katsoa. Ihan komeita poikia tunnen, mutta se on omasta asenteestakin kiinni.
Jos nyt ei ajattele kaikkia vaan panemisen tai pontentiaalisena kumppanina kautta, vaan suhtautuu kuten ihminen ihmiseen. Ensisijaisesti kaverina, niin ei se ole lainkaan vaikeeta. Eihän suurimman osan ihmisistä kanssa edes halua mennä kaveruutta pidemmälle.
Ainakaan minä, joten ei ole mitenkään vaikeeta ollut.Ei kauniiseen naiseen pysty suhtautumaan kuin ihminen ihmiseen, liian hapokasta.
14 kirjoitti:
Elikkäs siellä se panemisen tarve piilee kaveruuden alla.
Toisilla miehillä kyllä. Ja jos ei tosissaan, niin läpällä.
11 kirjoitti:
Ei kauniiseen naiseen pysty suhtautumaan kuin ihminen ihmiseen, liian hapokasta.
Heh, ilmeisesti mä olen sitten helvetin ruma. Koska olen saanut enimmäkseen olla ihan rauhassa kaveripoikien toimesta. Tosin muuten onkin sitten kärpäslätkällä ollut käyttöä.
Usein vielä niin, että kun jonkun miehen kanssa juttelee ihan normaalisti. Ilman mitään flirttejä tms. mies saa jostain päähänsä, että se nainenhan puhuu mulle, se haluaa lähteä mun mukaan. Sit kun tarjoovat numeroaan ja sanoo heille, etten halua numeroa tai en anna omaanikaan, olen heti kättelyssä miehen mielestä huora.
Vaikka olen monesti sanonut, ettei kiinnosta kiitos vaan. Tai mulla on mies jo, en hae seuraa, niin silti aletaan huorittelemaan. Miehen logiikka on mielenkiintoista. x-D
Sen sijaan kaveripoikien kanssa on voinut vetää läpällä ihan uunoakin juttua ja vierestä katsovat eivät ole tienneet onko kyseessä totta vai tarua. Yleensä ihmiset luulee kaikkea todeksi mitä ne näkee tai lukee.teevadit kirjoitti:
Toisilla miehillä kyllä. Ja jos ei tosissaan, niin läpällä.
Nyt kun kaivelen muistilokeroita, niin muutama mies on joihin on pitänyt katkoa ihan kaikki yhteydet. Koska kaveruus ei olis riittänyt eikä miehen kaaliin uponnut ettei muu tule kuuloonkaan.
- 5+10
18 kirjoitti:
Naisen täytyy olla tosi ruma tai negatiivisesti haluttava ennenkuin voisin edes ajatella mitään kaverisuhdetta.Tai miehen olla homo. Heteromies tahtoo pohjimmiltaan panna kaikkia naisia joiden kanssa on läheisissä tekemisissä ( elleivät kaiset ole siis rumia)
5+10 kirjoitti:
Tai miehen olla homo. Heteromies tahtoo pohjimmiltaan panna kaikkia naisia joiden kanssa on läheisissä tekemisissä ( elleivät kaiset ole siis rumia)
Okei, no näillä mun kaverimiehillä on kyllä kaikilla naisia ollut aina. En ole vielä törmännyt poikakavereihin. ;-)
- Ei nainen ole
11 kirjoitti:
Ei kauniiseen naiseen pysty suhtautumaan kuin ihminen ihmiseen, liian hapokasta.
ihminen vaan kävelevä pillu
- 6
teevadit kirjoitti:
Heh, ilmeisesti mä olen sitten helvetin ruma. Koska olen saanut enimmäkseen olla ihan rauhassa kaveripoikien toimesta. Tosin muuten onkin sitten kärpäslätkällä ollut käyttöä.
Usein vielä niin, että kun jonkun miehen kanssa juttelee ihan normaalisti. Ilman mitään flirttejä tms. mies saa jostain päähänsä, että se nainenhan puhuu mulle, se haluaa lähteä mun mukaan. Sit kun tarjoovat numeroaan ja sanoo heille, etten halua numeroa tai en anna omaanikaan, olen heti kättelyssä miehen mielestä huora.
Vaikka olen monesti sanonut, ettei kiinnosta kiitos vaan. Tai mulla on mies jo, en hae seuraa, niin silti aletaan huorittelemaan. Miehen logiikka on mielenkiintoista. x-D
Sen sijaan kaveripoikien kanssa on voinut vetää läpällä ihan uunoakin juttua ja vierestä katsovat eivät ole tienneet onko kyseessä totta vai tarua. Yleensä ihmiset luulee kaikkea todeksi mitä ne näkee tai lukee.Niinpä, mutta paneminen on aina jokaisen miehen mielessä.
Tuo kaveruus on vain keino millä pyrkiä panemaan.
Minulla ei ole naiskavereita koska naiset ovat minun mielestäni kiihottavampia naisina. - 6
teevadit kirjoitti:
Nyt kun kaivelen muistilokeroita, niin muutama mies on joihin on pitänyt katkoa ihan kaikki yhteydet. Koska kaveruus ei olis riittänyt eikä miehen kaaliin uponnut ettei muu tule kuuloonkaan.
Kaverimiesten täytyy olla pienimunaisia ja hyvin tietoisia tästä.
Näin isomunaisena ei pysty piilottelemaan.
- Oletko pullea?
Kaveripojat usein ovat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1222263Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n582197Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501875EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt311485Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan951437- 941407
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191171Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men661170Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311170- 691030