Oletteko kiinnostuneita vai ei?

22vuotiassenorita

Mitä on tää miesten tapa? Olette kauheasti perässä sitten kun saatte naisen huomio ja nainen alkaa ystävällisesti ottaa yhteyttä ilman tyrkyttämistä alkaa tämä välttely?

Sen jälkeen nainen itkee silmät ulos " voi ku se sanoi minulle että hän on hyvin kiinnostunut ja nyt hänestä ei ole kulunut mitään, mitä tämä mies haluu?!".

Sitten ku nainen vihdonkin pääsee yli hän törmää tähän mieheen taas. Ja mies on tietenkin taas perässä ja hyvin kiinnostunut.

Eli en ymmärrä tätä vain silloin ku näette jonkun naisen olette sen perässä koko illan ja yritätte kokeilla miten hän käyttäytyy. Onko se niin pelottavaa muuten vain olla yhteyksissä??

Miksi herättää väkisin naisen kiinnostusta jos ette sitten kuitenkaan pidä yhteyttä?
Onko se niin että varastossa pidätte nainen 1, nainen 2, nainen 3? Eli jos ette saa 1 naisen olette sitten 2 naisen perässä?
Epävarmuus, ujous?

Joskus tuntuu siltä että kiinnostunut nainen on iso turn OFF, toisaalta jos hän on vaikeasti tavoiteltavissa unohdatte sen samantien.

8

510

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8

Ei saa olla liian kiinnostunut. Pieni höplästä vetäminen ja narutus kuuluu asiaan jos haluatte hyvän miehen. Kyllä tyrkyillekkin aina mies löytyy mutta se on sitten se kaikista alin ATM joka jaksaa sellaisen kanssa pidempään.

• 56e7jkruyk6

- Ei ole todellakaan pelkästään miesten juttu tuo käytös.
      - Kysy siltä mieheltä missä mennään, älä jossain palstalla.

Yksilökohtaisia asioita ja jos tässä analysoida pitäisi niin sinun täytyisi kertoa paljon yksityiskohtaisemmin miten itse käyttäydyt.

Jos esim pelleilet itse miehen kanssa etkä näytä että olet kiinnostunut muutenkin kuin kaverina, voi miehen kiinnostus lopahtaa. Samoin menee myös toisinpäin.

• kyllästynytmies

Pelimieheen olet tutustunut onneksi olkoon. Itte en pidä 3 naista jne. koska olen kiinnostunut yhdestä kerrallaan, mutta yleensä ei edes tämä yksi ole kiinnostunut minusta :(. Olkoon prkl, pitäkää pelimiehet kaikki naiset, mulle riitti!

• täysin nolla

Olen kiinnostunut mut nainset eiole kiinnostunut minusta. Naamassa se vika on mulla.

• 22vsenorita

Olen itsekkin miettinyt miten käyttäydyn.

Minusta se että annan

- puh,numeroni
      - kysyn voidanko tavata joku toinen kerta

TAI

- jos tapaan hänet esim. baarissa ja meen tervehtimään

eikö se osoittaa jo kiinnostusta? vai miten sitten osoitetaan?mitä tarkoitatte sille että jos minä pelleillen? teenkö jotain väärin huomaamatta? Ylensä jätkät kyllä ahdistuvat totaalisesti jos olet heille liian mukava. varsinkin pelimiehet!

Itse olen ihastunut liian monta kerta ja minusta on tullut varovaisempi.

• 22vsenoritd

TAI

miten selitätte sen että on ollu vähä aikaa jonkun miehen kanssa sutinaa. Sitten jäbästä ei kuluu mitään esim. 1-3 viikkoon. tietenkin nainen luulee että kiinnostus lopahti, mutta sitten yhtäkkiä mies taas tulee kuvioihin.

Eli mitä nää ihmellisiä taukoja tarkoittavat? epävarmuus asiasta? onko sitten paha jos nainen lähtee laittamaan viestiä että mitä kuuluu?

• Munanhuolto

Munaa pitää huoltaa välillä;P

• Naimisissa naurattaa

Opin joskus nuorempana kaverijätkiltäni (keskustelussa 8 jätkää, iät 23-27, ja 3 naista) mielestäni aika hyvät perussäännöt, joista kopioin otteita nyt sulle :D

Ihan alkoi naurattaa miten löysinkään nämä aikoinaan läpällä käsinkirjoitetut "elämän deittailuohjeet" vielä tietokoneeni syövereistä, mutta nytkun näihin palaa niin ihan hyvin ovat kyllä paikkansa pitäneet elämäni varrella :D

ALUKSI: täytyy AINA muistaa että kun on kyse ihmisyksilöistä niin jokainen taitaa olla poikkeus..;)

1. Jos mies haluaa vain seksiä, se ei yli kahta viikkoa jaksa juosta perässä ja ruinata = tästä tulee hyvä 14 vrk sääntö.

2. 3 miehistä oli sitä mieltä, että jos nainen ensimmäisen 14 vrk aikana yrittämällä yrittää päästä sänkyyn, nainen saa jäädäkin panoksi. (lue: pelinainen, koska nämä 3 ilmoittivat haluavansa vaimoksi lopulta jonkun muun kuin pelinaisen) - toisaalta riippuu myös täysin tilanteesta miten ja missä pari on tavannut, sekä kemian määrästä, missä vaiheessa seksi tulee kuvioihin

3. Kyllä miehetkin puhuvat ja puivat asioita kavereidensa kanssa. (Hyviä esimerkkejä, mitä miehet kuulemma olivat naisista bongailleet:)

- KÄYTÖS: kohteliaisuus, puhetapa, hävyttömyys, härskeys, herkkyys jne
      - MITEN KESKUSTELU LUISTAA: pääsääntöisesti miehet arvostivat sitä, että naisella oli samoja intoa herättäviä kohteita - pointti on kuulemma siinä että miehet arvostavat sitä, että nainen rehellisesti kunnioittaa ja arvostaa heille tärkeitä asioita
      - LUONNOLLISUUS: kuulemma hyvä tapa karkoittaa mies on "esittää" muuta kuin on, samoin helposti joutui karkoitetuksi jos esittämistä edes epäiltiin = aiheuttaa luottamusongelman eikä seura enää kiinnosta

Nyt kun näitä kaivoi esille niin täysin itsestäänselvyyksiä tuntui että kirjoitan, mutta mielestäni naiset voisivat rohkeammin myöntää itselleen, että onko sitä yhteistä kipinää vai ei. Ei parisuhde rakennu vain yksipuoliselle kiinnostukselle:) Joten jos sellaisena kuin sinä olet et ihastuksellesi kelpaa, niin kelpaat jollekin toiselle:)

Yhteinen kipinä vaan toisilla on ja toisilla ei. Toisen kanssa juttu luistaa ja tuntuu uskomattomalta, toisten kanssa mitään ei syty. Näin naisilla kuin varmasti myös miehilläkin.

Ja tuohon soutaa-huopaamiseen on yksi hyvin hyvä selitys: miehetkin ovat epävarmoja.

Saattaa yrittää ottaa useita kertoja kontaktia vain kokeillakseen, että oletko sinä kiinnostunut vai et. Jos et näytä sitä selkeästi, mies voi hermostua ja kaikotakin. Moni mies arvostaa kun sanoo suoraan = helpottaa se heitäkin! Ja sitten kumpikin tietää millä sivulla ollaan:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      75
      4547
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3793
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      147
      3509
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      41
      1992
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1239
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      125
      1064
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      136
      991
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      933
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      847
    Aihe