Miehet, auttakaa minua :--( Rukoilen!

whatthefakk..

Näin erästä sanotaanko nyt vaikka erkkiä ja ensi tapaaminen meni todella hyvin:) noh sitten tämä erkki pyysi näkemään uudestaan ja mentiin uudestaan "treffeille" ja sekin meni omasta mielestäni tosi hyvin? Olin ihan samanlainen kuin ensimmäisellä tapaamiskerralla? Mutta! Tää tyyppi ei oo puhunut mulle sen jälkeen mitään! Ei sanakaan oma-aloitteisesti ja tuntuu että kiinnostus lopahti. Mut mitä vittua? Ootteko te vähä ailahtelevaisia, te miehet? Miten voi noin nopeasti kiinnostus lopahtaa?
En ymmärrä :--(

Ny on menny parin viikon sisällä 2miesjuttua ihan pilalle.. taitaa olla tuleva kesä yksin ollessa.. (taas..)

94

408

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 15

Parin viikon aikana 2 miesjuttua mennyt pilalle? Ehkä Erkilläkin oli useampi rauta tulessa.

• whatthefakk

No nää nyt sattu menemään päällekkäin! Ei oo varmaa 3 kuukauteen ollu juttua tasan kenenkään kanssa ja nyt tuli 2 tyyppiä samaan aikaan.

Kaduttaa..ei ois pitäny alkaa säätää kummankaan osapuolen kanssa..

Pitää vaan tyytyä kohtaloon, että en saa ketään ikinä:(

• whatthefakk..

Eikä ne sinänsä olleet samaan aikaan vaan peräkkäin, MUTTA SE EI OLLUT TARINAN POINTTI!

• olkiujdwwbjlasblfheu

Ja sit mä välillä esiinnyt myös nimimerkillä naisasialooseri ja 15 n..ma ja lukuisilla muilla..

• Kesämelaa

1 per viikko....kyllä siinä kesämelaa saa...takuulla....auttaa vaivaan

• whatthefakk

Eieieiei :-( nyt te käsititte ihan ihan väärin oikeesti...

ääh.. ei ois pitäny kirjottaa tota tähän koska nyt kukaan ei auta mua OIKEASSA ongelmassa!

• whatthefakk

Auttakaa nyt :-(

• Patterilla

Turvaudu yöpöytäsi laatikon sisällykseen....surrursur....

• Et sitten voi kysyä mieheltä itseltään että mikä on? Vetäytyminen voi johtua aika monesta asiasta. Minulle tulee mieleen, että mies totesi toisen tapaamiskerran jälkeen että ehkä tällä jutulla ei ole tulevaisuutta. Vaikka treffit menisivätkin hyvin, ei se aina tarkoita että olisi kemiaa (ennen viimeistä sanaa kuulin mielessäni rummunpärinän täyttämän tauon, jonka päättää symbaalin läsähdys).

Jos sinulla on mahdollisuus kahteen miesjuttuun kahden viikon, tai edes kolmen kuukauden sisällä, niin ei varmaan ole mitään hätää.

• 12+12

Naisethan tekee ihan samaa. Sanoit väärän sanan. Löysi toisen kiinnostavamman. Haukuit sen puoluetta. Antoi toisen mahdollisuuden, mutta tajusi ettei siitä tulisi mitään. Ehkä omaat piirteen, jota mies ensin luuli sietävänsä, ja sitten se alkoikin ärsyttää.

Välttämättä et tehnyt mitään väärää. Elämä on. Ja sitten jatkat matkaasi. Mitäpä me palstalaiset tolle voidaan tehdä? Laske rimaasi tai jotain.

• whatthefakk..

Hmm.. mut mun mielestä tommonen katoamistemmpu on ihan helvetin lapsellista..

Mä en varmaan ikinä tuu löytää ketään miestä joka tykkäis musta just tälläisenä kun olen.

Hohhoijjaa :|

• Toimii ok
        whatthefakk.. kirjoitti:

Mä en varmaan ikinä tuu löytää ketään miestä joka tykkäis musta just tälläisenä kun olen.

Laita lappu kaulaan "tarjolla tänään ilmaiSEKSI" ...et jää yksin...

• :(
        whatthefakk.. kirjoitti:

Ööh, ongelmaan ratkaisu, itsensä kehittäminen. Suihkussa käynti joka aamu ja sillä pääset jo pitkälle

• rexonaa
        :( kirjoitti:

Ööh, ongelmaan ratkaisu, itsensä kehittäminen. Suihkussa käynti joka aamu ja sillä pääset jo pitkälle

Ja dödöä kainaloon.....

• whatthefakk..

No en mä viitti ruveta alentamaan itseäni ja ruveta kyselemään. Jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta.

Ihan helvetin sama oikeesti. Ja ei.. ei todellakaan ole mahdollisuutta kahteen miesjuttuun kahden viikon sisällä. Näin ei ole käynyt ikinä ja nyt en taida uskaltaa enää lähteä kenenkään kanssa treffeille koska nämä kyseiset miehet.. Jäi paskan maku suuhun :-(

Jotenkin harmittaa, että lähdin molempien kanssa treffeille.. Koska jos vaan yksi olisi mennyt pilalle niin ei olisi haitannut, mutta 2 peräkkäistä pilalle mennyttä mieskuvioo alkaa jo ottaan itsetunnolle..

Tunnen itseni ihan säälittäväksi luuseriksi :--(

• Abdulli

Kannattaa ryhdistäytyä.....tuommoistahan tapahtuu joka hetki eri puolilla maailmaa....

• whatthefakk
        Abdulli kirjoitti:

Kannattaa ryhdistäytyä.....tuommoistahan tapahtuu joka hetki eri puolilla maailmaa....

Tiedän..tiedän.. omistan vaan tosi huonon itsetunnon..://

• Abdulli
        whatthefakk kirjoitti:

Tiedän..tiedän.. omistan vaan tosi huonon itsetunnon..://

Sinä ole aivan sanoinkuvaamattoman kaunis....auttoko yhtään?

• whatthefakk..
        Abdulli kirjoitti:

Sinä ole aivan sanoinkuvaamattoman kaunis....auttoko yhtään?

Ei auttanu ei..

....:/ enkä usko, että se on mun ulkonäössäkään se vika. En ole mikään ylipainoinen tai aknenaamainen? Olen ihan normaalin näköinen tyttö joka huolehtii ulkonäöstänsä ja kaikkee..

En vaan oo löytänyt sitä Oikeaa vielä. Pitää hyväksyä tämä tosiasia.

• Abdulli
        whatthefakk.. kirjoitti:

Ei auttanu ei..

....:/ enkä usko, että se on mun ulkonäössäkään se vika. En ole mikään ylipainoinen tai aknenaamainen? Olen ihan normaalin näköinen tyttö joka huolehtii ulkonäöstänsä ja kaikkee..

En vaan oo löytänyt sitä Oikeaa vielä. Pitää hyväksyä tämä tosiasia.

Tässä on se oikea eli minä;)

• Jaa, no jos on "ihan helvetin sama", niin miksi kyselet hädissäsi apua?

No, en kiusaa. Olet selvästi aika nuori vielä, joten siltäkään osin ei hätää, voisin vaikka lyödä vetoa, että ennen syksyä on joku miesjuttu sinulla, vaikka miltä tuntuisi juuri nyt. Sinänsä naistenkin on hyvä oppia, etteivät miehet kiinnostu aina, ei edes joka kerta. Tasa-arvo on toteutunut, kun naisetkin joutuvat käymään kymmenillä treffeillä ennen kuin löytyy joku, joka haluaa jatkaa.

• whatthefakk..
        LordBoredom kirjoitti:

Jaa, no jos on "ihan helvetin sama", niin miksi kyselet hädissäsi apua?

No, en kiusaa. Olet selvästi aika nuori vielä, joten siltäkään osin ei hätää, voisin vaikka lyödä vetoa, että ennen syksyä on joku miesjuttu sinulla, vaikka miltä tuntuisi juuri nyt. Sinänsä naistenkin on hyvä oppia, etteivät miehet kiinnostu aina, ei edes joka kerta. Tasa-arvo on toteutunut, kun naisetkin joutuvat käymään kymmenillä treffeillä ennen kuin löytyy joku, joka haluaa jatkaa.

Kyselen hädissäni apua koska pelkään että jään yksin! Tämä ei ole todellakaan ensimmäinen pilalle mennyt juttu.

Mulla on menny vituiks tosi monen miehen kanssa.. Alkaa vaan oikeesti pelottaan, että mä en tuu löytään sitä oikeaa koska en ole mistää helpommasta päästä oleva ihminen ja kaipaisin sen JUST oikean joka hyväksyis mut JUST tälläisenä..

Älä kiusaa.. oon nuori vielä... ja suht kokematon näissä jutuissa..

• whatthefakk
        Abdulli kirjoitti:

Tässä on se oikea eli minä;)

Haha. Sen ku näkis

• Abdulli
        whatthefakk kirjoitti:

Haha. Sen ku näkis

Älähän venkota..

• whatthefakk..
        Abdulli kirjoitti:

Älähän venkota..

En en :-D

• Abdulli
        whatthefakk.. kirjoitti:

Kyselen hädissäni apua koska pelkään että jään yksin! Tämä ei ole todellakaan ensimmäinen pilalle mennyt juttu.

Mulla on menny vituiks tosi monen miehen kanssa.. Alkaa vaan oikeesti pelottaan, että mä en tuu löytään sitä oikeaa koska en ole mistää helpommasta päästä oleva ihminen ja kaipaisin sen JUST oikean joka hyväksyis mut JUST tälläisenä..

"Helppo nainen" ei ole misttä kotoisin

• Abdulli
        whatthefakk.. kirjoitti:

En en :-D

Ja ettei mene hööpötyksen puolelle;)

• whatthefakk--
        Abdulli kirjoitti:

"Helppo nainen" ei ole misttä kotoisin

Mitenniin?

• Abdulli
        whatthefakk-- kirjoitti:

Mitenniin?

Kyllä pitää olla semmoista "omaa luontaista särmää" naisessa...

• whatthefakk..
        Abdulli kirjoitti:

Kyllä pitää olla semmoista "omaa luontaista särmää" naisessa...

niinhän se taitaapi olla

• Abdulli
        whatthefakk.. kirjoitti:

niinhän se taitaapi olla

Sinussa sitä taitaa olla...

• whatthefakk
        Abdulli kirjoitti:

ehkä,ehkä:-D

• Abdulli
        Abdulli kirjoitti:

Nainen saa olla vaikka kuin nokkonen: pitää sitä vähän välistä osata polttaa miestä sormillekkin kuin nokkonen....

• whatthefakk..
        Abdulli kirjoitti:

Nainen saa olla vaikka kuin nokkonen: pitää sitä vähän välistä osata polttaa miestä sormillekkin kuin nokkonen....

hahha, :-D noh ei kai ny sentää

• Abdulli
        whatthefakk.. kirjoitti:

hahha, :-D noh ei kai ny sentää

Kyllä...välistä sitä täytyy osata kouluttaa miestä....ihan hyvä ominaisuus;)

• whatthefakk..
        Abdulli kirjoitti:

Kyllä...välistä sitä täytyy osata kouluttaa miestä....ihan hyvä ominaisuus;)

en mä kyllä koe osaavani kouluttaa miehiä!

• Abdulli
        whatthefakk.. kirjoitti:

en mä kyllä koe osaavani kouluttaa miehiä!

En ihan kirjaimellisesti tarkoittanut kouluttaa. Kyllä sinust varmaan särmää löytyy.
        Ainaskin potentiaalia vissiin.

• whatthefakk..
        Abdulli kirjoitti:

En ihan kirjaimellisesti tarkoittanut kouluttaa. Kyllä sinust varmaan särmää löytyy.
        Ainaskin potentiaalia vissiin.

hehhe kyllä musta löytyy:)

• Abdulli
        whatthefakk.. kirjoitti:

hehhe kyllä musta löytyy:)

Kuulehan...tai eihän tämä kuulu...arvasin....potentiaalia on vain harvassa.
        Tunnut olevan oikeen virkeen pirtee tyttö:)

• Abdulli
        Abdulli kirjoitti:

Kuulehan...tai eihän tämä kuulu...arvasin....potentiaalia on vain harvassa.
        Tunnut olevan oikeen virkeen pirtee tyttö:)

Eikä nainen saa olla mikään "helppo jokakelin nanosuksi"... ennemmin kuule aito tervattu puusuksi...aito;)

• sillitrooli
        whatthefakk.. kirjoitti:

"Kyselen hädissäni apua koska pelkään että jään yksin! "

Aika läppä...

• Dapani
        sillitrooli kirjoitti:

"Kyselen hädissäni apua koska pelkään että jään yksin! "

Aika läppä...

Ei yhtään...täällä on monta yksinäistä:)

• sillitrooli
        Dapani kirjoitti:

Ei yhtään...täällä on monta yksinäistä:)

Niin mutta nuoren, juuri kahta miestä yhtä aikaa tapailleen naisen suusta ( tai siis näppikseltä)

• Dapani
        sillitrooli kirjoitti:

Niin mutta nuoren, juuri kahta miestä yhtä aikaa tapailleen naisen suusta ( tai siis näppikseltä)

Paras kun huutaa ajoissa apua.

• whatthefakk..
        sillitrooli kirjoitti:

No miten se nuoruus liittyy tähän? Ja olen kirjoittanut keskusteluun, että tämä oli aika omituinen sattuma että tapailin näitä lähes samaan aikaan koska en ole käyny treffeillä muutaku viimeks joskus joulukuussa KUNNOLLA..

Että ... turha ny takertua tuohon juttuun..

• Dapani
        whatthefakk.. kirjoitti:

No miten se nuoruus liittyy tähän? Ja olen kirjoittanut keskusteluun, että tämä oli aika omituinen sattuma että tapailin näitä lähes samaan aikaan koska en ole käyny treffeillä muutaku viimeks joskus joulukuussa KUNNOLLA..

Että ... turha ny takertua tuohon juttuun..

Ei mitenkään....yhtä huonosti liittyy vanhuus

• whatthefakk..
        Dapani kirjoitti:

Ei mitenkään....yhtä huonosti liittyy vanhuus

Turha mua sakottaa siitä, että oon nuori :-D voi herrajumala.. onhan se ny tietysti eri asia puhua näitä asioita vaikka kymmenen vuoden päästä kun lähenen 30w mutta paras ystäväni seurustelee vakavasti ja muuttaa tämän kanssa omaan kämppään ja toinen hyvä ystäväni asuu yhdessä poikaystävänsä kanssa, tulee itselle vaan niin kakara olo kun muut seurustelee vakavasti ja ite ramppaan jossain kahviloissa TURHAAN... ja menen kuitenkin yksin illalla nukkumaan.

• Dapani
        whatthefakk.. kirjoitti:

Turha mua sakottaa siitä, että oon nuori :-D voi herrajumala.. onhan se ny tietysti eri asia puhua näitä asioita vaikka kymmenen vuoden päästä kun lähenen 30w mutta paras ystäväni seurustelee vakavasti ja muuttaa tämän kanssa omaan kämppään ja toinen hyvä ystäväni asuu yhdessä poikaystävänsä kanssa, tulee itselle vaan niin kakara olo kun muut seurustelee vakavasti ja ite ramppaan jossain kahviloissa TURHAAN... ja menen kuitenkin yksin illalla nukkumaan.

Laita pehmonalle kainaloon.....aito turvallinen...antaa hyvät unet
        Ei kannata kilvanjuosta valihtee pian väärin...kerkee hitaamminkin

• whatthefakk.. kirjoitti:

Yritämme vain sanoa, että koska olet teini-ikäinen, voi jonkun yksittäisen miehen pakit tuntua kovin vakavilta.

Toinen juttu kyllä nyt on se, että miten hyvä motiivi alkaa seurustelemaan on se, että joku kaverisi seurustelee? Oletko varma, että hän ei seurustele siksi ettei "vaikuttaisi kakaralta"? Tietysti tuossa iässä mikä tahansa suhde on elämää suurempi. Olen nuorena kuullut sen aika monta kertaa naistuttaviltani vaikka mies olisi heti alusta asti millainen hunsvotti tai että suhde olisi ulkopuolisen silmään vaikuttanut vähän heppoiselta (mikä sitten yleensä osoittautui todeksi. En tarkoita myöskään masentaa, nämä naiset ovat tainneet löytää kyllä sitten sen vakavasti otettavan suhteenkin vähän aikuistuttuaan).

• whatthefakk.

noh se riippuu mistä roikkuu:-D

• Abdulli

Tilanteen mukaan "temperamenttiä" löytyy....kuuluuko tohon sanaan 1 vai 2 p:tä

• sgeth

Missä päin asut? Tule minun kanssa treffeille, niin kerron mikä sinussa on vialla. :)

• whatthefak

Hah en todellaakaan tuu. En enää mee ikinä koskaan treffeille kenenkään kanssa.

• Dapani
        whatthefak kirjoitti:

Lähe miun kans

• Abdulli
        Dapani kirjoitti:

Lähe miun kans

Ookkos ny ihan varma:)

• sgeth
        whatthefak kirjoitti:

No mihin sinä sitten apua tarvitset, jos et meinaa enää treffeillä käydä?

• whatthefakk

voi luoja sentää! en mää tänne mitää miehiä tulle bongaileen... oisin halunnu kysymyksiä vastauksiin..

niitä ny ei oo kauheesti tullu :DDDD

• whatthefakkk

ups siis vastauksia kysymyksiin :--DDDD

no halusin tiedän miesten näkökulman, että miksi joku tekee tällä tavalla ja miehethän on parhaita siihen vastaamaan:)

• whatthefakk

ja en mä nyt täältä suomi24 keskustelupalstalta kenenkään kanssa lähde treffeille?:D

• Abdulli

Miehen kiinnostus saattaa lakata, jos näkee muita "teeriä"...
        Ihmettelen kuinka sinun kohdalles just kävi 2 kertaa näin

• whatthefak
        Abdulli kirjoitti:

Noh niih.. ensimmäiselle jätkälle annoin itse pakit koska oli aika sekaisin elämäntilanne ja rupesi heti syyttelemään ja veikkailisin että oli pientä narsistisuutta miehessä. Sellaiseen kelkkaan en lähde!

Toinen sitten antoi näköjään itse minulle pakit :--( hmmh... :--(( pitää vähä pidellä taukoa että en uskalla kyllä nyt alkaa tapailemaan ketään..vähään aikaan.. :s

• Abdulli
        Abdulli kirjoitti:

Mutta se ei päde kaikkiin miehiin...ollut sulla vain huono tuuri....

• Abdulli
        whatthefak kirjoitti:

Noh niih.. ensimmäiselle jätkälle annoin itse pakit koska oli aika sekaisin elämäntilanne ja rupesi heti syyttelemään ja veikkailisin että oli pientä narsistisuutta miehessä. Sellaiseen kelkkaan en lähde!

Toinen sitten antoi näköjään itse minulle pakit :--( hmmh... :--(( pitää vähä pidellä taukoa että en uskalla kyllä nyt alkaa tapailemaan ketään..vähään aikaan.. :s

Sinä se kerkesit oikein profiloimaan tyypit..

• sdtyjq
        whatthefakk kirjoitti:

ja en mä nyt täältä suomi24 keskustelupalstalta kenenkään kanssa lähde treffeille?:D

Mikset?

• Tatu W
        sdtyjq kirjoitti:

Mikset?

Taattua laatua 24/7

• whatthefakk

No se voi olla hyvin mahdollista tietysti:) mut tottakai tulee sellainen fiilis että itsessä on jotain vikaa kun 2 peräkkäistä menee näin!

• Abdulli

Tuskinpa on sinussa ollut vikkaa...mites se menee dominopalikka teoria 1 kaatuu jne....no eise kyllä tähän sovi.

• whatthefakk
        Abdulli kirjoitti:

Tuskinpa on sinussa ollut vikkaa...mites se menee dominopalikka teoria 1 kaatuu jne....no eise kyllä tähän sovi.

hah varmaan sopii kyllä aivan mainiosti tähän tilanteeseen :D

• Abdulli
        whatthefakk kirjoitti:

hah varmaan sopii kyllä aivan mainiosti tähän tilanteeseen :D

Niin että kaatuisi enemmänkin kuin" 2 palikkaa" ;)

• whatthefakk

Noh on kokemusta tullut elämänvarrella kaikenlaisista ihmisistä. Ja haluan suojella itseäni sulkemalla sellaiset ihmiset elämästäni joista ei seuraa kuin pahaa oloa ja harmia.

Oon oppinut tän mun elämän aikana:)

• Abdulli

Voit olla hiukkase turhan kriittinen...

• whatthefakk

Ehkä sekin voi olla mahdollista:)

• Abdulli

Vaikka sopiva riittisyys on hyvästä...ei jouvu hööpötetyksi

• whattefakk
        Abdulli kirjoitti:

Vaikka sopiva riittisyys on hyvästä...ei jouvu hööpötetyksi

nii!!! sitä mä en justiinsa halua että mua hömpötetää ja kusetetaa:) mut saatan olla kyllä turhan negatiivinenkin..!!!

• Abdulli
        whattefakk kirjoitti:

nii!!! sitä mä en justiinsa halua että mua hömpötetää ja kusetetaa:) mut saatan olla kyllä turhan negatiivinenkin..!!!

Hööpöttää ei saa...kun ollaan tosissaan kumppanin kanssa

• Abdulli
        Abdulli kirjoitti:

Hööpöttää ei saa...kun ollaan tosissaan kumppanin kanssa

Siinä pahoittaa toisen mielen.

• whatthefakk
        Abdulli kirjoitti:

Siinä pahoittaa toisen mielen.

niinpä..

• Abdulli
        whatthefakk kirjoitti:

niinpä..

Pittää ottaa niin kun tosissaan suhe...ei mittään leikkimistä. Onhan niitä kuulemma joitain pelimiehiä...niit pittää naisten varoa...menevät kukasta kukkaan:((

• whatthefakk
        Abdulli kirjoitti:

Pittää ottaa niin kun tosissaan suhe...ei mittään leikkimistä. Onhan niitä kuulemma joitain pelimiehiä...niit pittää naisten varoa...menevät kukasta kukkaan:((

meitä ihmisiä on niin moneen junaan

• Abdulli
        whatthefakk kirjoitti:

meitä ihmisiä on niin moneen junaan

Tuollaiset "pelimiehet" on vastuuntunnottomia:(
        Sitä pittää osua kemiat kohilleen.
        Sinä vaikutat ihan pätevän oloselta tyttöseltä.

• whatthefakk

niinpä.. noh niin en nyt tiedä:)

• Abdulli

Tämä visio tuli tämmöisen "lyhyen tutustumisen kautta"....aattelet ihan järki pojalta asioita...monasti tahtovat ihmisillä tunteet karata.
        Mites se laulussa meni "mannapuuroa ja mansikkaa juuri oikeenlaista kemiaa"....

• whatthefakk

Hahha, kiitos kiitos:) niinpä.:D monesti ihmiset syöksyvät niin tunteidensa perässä et järki unohtuu..

• Abdulli

Mennään kuin sumussa....sanotaanhan, että oikeakin rakkaus sumentaakin ainaskin, mutta kyl kai sen huomaa. Jalkoja alkaa heikottaan ja askelmerkit menee sekaisin. Mites sinuun ois uponnu tuo mannapuuuro ja mansikka:)

• whatthefakk

semmonen rakastuminen olis kyl ihana kokea!

no en tiedä :D mannapuuro ja mansikka menee ainaki suun kautta:)

• Abdulli

Mahtais olla positiivisessa mielessä "tosi heikko olo": jalkoja heikottais, askelmerkit sekasin huh huh.....ihan rupee heikottaa kun aatteleekiin.
        Ootkos kuullut tuon "puuro kappaleen"kappaleen?
        Siinä ois hyvät ainekset "rakkauteen".

• Abdulli
        Abdulli kirjoitti:

Mahtais olla positiivisessa mielessä "tosi heikko olo": jalkoja heikottais, askelmerkit sekasin huh huh.....ihan rupee heikottaa kun aatteleekiin.
        Ootkos kuullut tuon "puuro kappaleen"kappaleen?
        Siinä ois hyvät ainekset "rakkauteen".

Puuro hyvä "perusaines" ja mansikat makeudeksi.....

• Matrix

Ihan päätä alko särkeen tän ketjun myötä, kun tuntuu olevan niin tavattoman typerää läppää ja ihmisiä liikkeellä.
      Mitenkä se kiinostus nyt yleensä lopahtaa, kun käydään treffeillä ja tutustutaan? Niin,hän vain totesi,että teillä kun ei ole niin mitään vitun yhteistä.. Sillätavalla se vain lopahtaa. habla? Minäkin olen menettänyt kiinostukseni lukemattomiin naisiin, jo vain hetken jutttelun jälkeen. Ja vielä useampiin, jo vain toisen katseen jälkeen.
      ps. Vaikuttaa,että olet parantumaton bimbo,niin juuri.

• Abdulli

Kuuma pakkaus on

• whatthefakk

Kiitos aikuismaisesta ja kypäsästä kommentista... (not..)

Voi herranjumala sentään teitä ihmisiä kun pitää olla noin ilkeä. En ole mikään parantumaton bimbo ja halusin vaan kysyä mielipidettä.

Noh asia on nyt tullut harvinaisen selväksi, etä mies menetti kiinnostuksensa ja PISTE.

Itselle on käynyt niin monesti, mutta en vaan ymmärrä että miten voi noin yhtäkkiä... Mutta ihan sama:)

elämä jatkuu ja kiitos vaan TODELLA KYPSISTÄ KOMMENTEISTA..

keski-ikä täällä on varmaan 13w?

• Abdulli
        whatthefakk kirjoitti:

Kiitos aikuismaisesta ja kypäsästä kommentista... (not..)

Voi herranjumala sentään teitä ihmisiä kun pitää olla noin ilkeä. En ole mikään parantumaton bimbo ja halusin vaan kysyä mielipidettä.

Noh asia on nyt tullut harvinaisen selväksi, etä mies menetti kiinnostuksensa ja PISTE.

Itselle on käynyt niin monesti, mutta en vaan ymmärrä että miten voi noin yhtäkkiä... Mutta ihan sama:)

elämä jatkuu ja kiitos vaan TODELLA KYPSISTÄ KOMMENTEISTA..

keski-ikä täällä on varmaan 13w?

Veikkaan 17,5 vuotta korkeintaan.

• whatthefakk

OLEN TÄYSIN SAMAA MIELTÄ!!!!

Keskenkasvusia juippeja täällä haukkumassa mua bimboksi kun kysyn vaan mielipidettä :--D?
      hmm

• Abdulli

Tunnut "kypsältä aikuiselta naiselta"....kypsä positiivisessa mielessä;P

• whatthefakk--

mä en ole kypsä aikuinen nainen..

tuskin kukaan 18w on kypsä aikuinen nainen c'moon

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe