Työkaverinainen sanoi, että kyllä sä oot kiltti ja baarissa juttelemaan tullut nainen sanoi, että ootko sä vähän sellainen tossukka.
Naisten arvioita minusta viime viikolta
11
169
Vastaukset
- Voi voi sua
No sinähän olet ja se ilmeisesti näkyy päällepäin. Jos kerta olet kiltti mies niin et kelpaa naisille koska he eivät halua sellaista miestä. Taidat olla ATM.
- Naisasialooseri.
Joo, ATM olen.
- aha aha, salaisuudet
entä sitten!
- ATM man
Meitä on aivan hurja määrä:((
- aha aha totuus
Saa kai sen totuuden sanoa.
- ehkä?
aha aha totuus kirjoitti:
Saa kai sen totuuden sanoa.
kuulitko sen perheesi naisten tummien kumppanien sukulaisilta... jotka nauroivat sen sulle!
- aha aha totuus
ehkä? kirjoitti:
kuulitko sen perheesi naisten tummien kumppanien sukulaisilta... jotka nauroivat sen sulle!
Mitä sä oikein selität, ei minulla ole lapsia ääliö. Minä nauran sinulle *huutonaurua*
Tähän kohtaan sopii yksi tällä viikolla kokemani nostalgiakohtaus. Selailin vanhoja työsähköpostejani viiden vuoden takaa, kun olin vasta tullut töihin (onko siitäkin jumalauta niin kauan?). Olin silloin nuorena aika tohkeissani, kun aika lyhyen ajan sisällä oli kaikenlaista illanistujaista ja virallisia tilaisuuksia viinitarjoiluineen. Yksi sellainen oli noin kuukausi töiden aloittamisen jälkeen, ja muistan että oli aika hauskaa uusien työkavereiden kanssa olla pienessä nousuhumalassa. Varmaan silloin mainitsin yhdelle työkamunaiselle olevani sinkku ja että olisi mukava löytää joku. Hän varmaan jotenkin innostui asiasta, ja yritti suunnitella kanssani, miten se asianlaita korjaantuisi. Hän on siis minua reilusti vanhempi, ja todellakin pelkkä kaveri. Seuraavana aamuna hän laittoi vähän häpeissään ja krapuloissaan sähköpostin, jossa sanoi olevansa varma, että löydän naisen ilman hänenkin apuaan.
Viisi vuotta sitten.- Naisasialooseri.
Etkä ole löytänyt naista vieläkään?
- aha aha, salaisuudet
Naisasialooseri. kirjoitti:
Etkä ole löytänyt naista vieläkään?
so not
- aha aha ei naista
aha aha, salaisuudet kirjoitti:
so not
Tämä jätkä ei ainakaan ole. Kannattaisiko hankkia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413878Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3513011Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt111915Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa91635Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41099- 71944
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38874- 44784
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23781- 67769