Moi! Eli olen kohta 14v. tyttö. Ongelmani on se että äitini ja isä puoleni ei vaan voi tulla keskenään toimeen, isä puole hyvin agressiivinen ja jopa lyönyt minua. Isä puoli uhannut tappaa pikku veljeni kun hän synty. Itselläni kauheita painajaisia joka yö. En jaksa tätä enään. Tänä aamuna kuulin kun isä puoleni ja äitini riitelivät niin isä puoleni oli jo heittää minut ulos talosta ja sanoi vain että ¨tää ei oo sun talo painu vittuun¨.. Haluan todella muuttaa pois kotoa, mutta mihin? En halua lastenkotiin enkä osaisi järkätä itse semmoista. Minulla ei ole rahaa. Ei kavereita. Enkä muutenkaan uskalla puhua kenellekkään.. Menetän kohta toivoni hirttoköyteen.
Ongelmia kotonani
3
118
Vastaukset
- iituh96
woooh ;o aika raakaa , mä ite tiiän milt tollane paska tuntuu. Sun kannattas oikeesti puhuu tost jollekki , ei ketää pysty pitää tollast sisällää ... ): sun o päästävä tyttö pohjalt ylös:) !
- Coocoo
Taas tää sama hyypiö yrittää TODELLA HUONOA PROVOA!!!
Luovuta, luuseri. Et osaa.
- J K
NIINK
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862