Antakaa nyt järkeviä ajatuksia tähän soppaan. Me olemme vastikään seurustelun aloittanut pari. Seurustelumme ei ole tiivistä mutta silti puhutaan tulevaisuudesta. Tästä huolimatta mies ei poista deittiprofiilejaan netistä (niitä taitaa olla useassa paikassa). Miksi tämä tapahtuu...ei vaan minulle...vaan monelle naiselle...näin olen näiltä palstoilta ymmärtänyt. Mikä pitää miehen deittipalstoilla, vaikka todellisuudessa antaa ymmärtää, että kun seurustellaan niin ympäriinsä ei huidella ja hötkytä. Minun mielestäni miehellä ei ole mitään syytä valehdella minulle missään asiassa. Hän ei hyödy minusta mitenkään. En keksi mitään syytä, miksi hän seurustelisi kanssani kuin se, että hän on oikeasti kiinnostunut minusta. Ja puheissa hän antaa ymmärtää, että on hyvinkin sitoutunut meidän seurusteluun. Mutta ne profiilit, ne profiilit. Miksi?
mikä pitää miehen
7
173
Vastaukset
- joselines
Oletteko suoraan keskustelleet asiasta ja sopineet seurustelusta? Vaikuttaisi, että mies haluaa vielä pitää vaihtoehdot avoinna ennen kuin tekee päätöksen sitoutumisesta. Voisiko asian ottaa puheeksi? Joko kertoa, että tiedät profiileista tai kysyä, että vieläkö ne netissä on. Ehkä sitä kautta asiasta pääsisi keskustelemaan.
Tuntuu, että monilla netissä roikkuminen on myös tapa. Saa huomiota ja yhteydenottoja, mikä tuntuu kivalta.- deittipalstoilla
Kyllä me mielestäni seurustelemme ja niin kyllä näyttää ajattelevan miehen perhe ja mies ihan itsekin. En ole perhettä vielä tavannut mutta olen kuullut mieheltä, mitä he ajattelevat. Kyllä hän myös tietää minun tietävän profiileista. Hän on vannonut ja vakuuttanut, että olen ainoa nainen hänen elämässään. Kyllä me puhumme asioista ihan avoimesti. Hän ei katso, että minun pitäisi olla lainkaan huolissaan niistä profiileista, mutta ei hän näytä niitä aikovankaan poistaa. Tiedän hänen olleen pelimies nuorena, mutta hän sanoo kasvaneensa siitä pois. Olen miettinyt, että onko tuo jonkinlainen pinttynyt tapa.
- bsnxnfdndfnsfryhjryh
deittipalstoilla kirjoitti:
Kyllä me mielestäni seurustelemme ja niin kyllä näyttää ajattelevan miehen perhe ja mies ihan itsekin. En ole perhettä vielä tavannut mutta olen kuullut mieheltä, mitä he ajattelevat. Kyllä hän myös tietää minun tietävän profiileista. Hän on vannonut ja vakuuttanut, että olen ainoa nainen hänen elämässään. Kyllä me puhumme asioista ihan avoimesti. Hän ei katso, että minun pitäisi olla lainkaan huolissaan niistä profiileista, mutta ei hän näytä niitä aikovankaan poistaa. Tiedän hänen olleen pelimies nuorena, mutta hän sanoo kasvaneensa siitä pois. Olen miettinyt, että onko tuo jonkinlainen pinttynyt tapa.
Jeps... pinttynyt tapa... :D
No ei sua ainakaan uskon puutteesta voi syyttää.
Ja kohta taas haukutaan kaikkia miehiä kusipäiksi...
- taas rasti seinään..
Onneksi olkoon, olet juuri valinnut seurustelukumppaniksesi Pelimiehen.
- Silmät auki
Onko miehesi yksi niistä lukuisista deittipalstoilta seikkailuseuraa hakevista ukkomiehistä?
- helou felou
Ei varmaan ole, mutta tuo on kyllä se niin VASTENMIELINEN ilmiö. Varatut miehet jahtaavat seuraa. Pahin variaatio siitä on se, kun varattu mies väittää olevansa eronnut. Yksikin varattu mies oli eronneen statuksella monta vuotta. Jostain syystä hän sai valaistumisen ja laittoi olevansa asumuserossa. Jospa seuraavassa profiilissa on jo se oikea eli avioliitossa. Siinäkin kyseessä jo vissiin just 58v. täyttävä mies, mutta tietty väärä ikä profiilissa.
Tarkkana kannattaa olla. Suinpäin ei kannata mihinkään luottaa. - deittipalstoilla
helou felou kirjoitti:
Ei varmaan ole, mutta tuo on kyllä se niin VASTENMIELINEN ilmiö. Varatut miehet jahtaavat seuraa. Pahin variaatio siitä on se, kun varattu mies väittää olevansa eronnut. Yksikin varattu mies oli eronneen statuksella monta vuotta. Jostain syystä hän sai valaistumisen ja laittoi olevansa asumuserossa. Jospa seuraavassa profiilissa on jo se oikea eli avioliitossa. Siinäkin kyseessä jo vissiin just 58v. täyttävä mies, mutta tietty väärä ikä profiilissa.
Tarkkana kannattaa olla. Suinpäin ei kannata mihinkään luottaa.No, minä katselen, mitä tuleman pitää. Katsotaan esim että koska mies haluaa, että tapaan hänen perheensä. Perhe on kuitenkin hänelle hyvin tärkeä eli siitä varmaan voi sitten päätellä jotain...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084731Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293463No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 501528
- 361453
- 381266
- 141172
- 1641060
- 271058
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv181015