no, tämän selityksen tarjosi eräs naisystäväni, mitäs mieltä olette. ?
Eli häen mukaansa naiset rakastuvat renttuihin, koska he pitävät rentun käytöstä jollain tavalla "aitona". Siis että mies ei yritä esittää parempaa kuin mitä on oikeasti.
Ja sitten kuulemma kohtelias ja kiltti mies ei kiinnosta, koska joko nainen alkaa epäillä, että mitä sieltä pinnan alta löytyy. että muuttuuko se mies joksikin ihan muuksi kun ryhdytään seurustelemaan. Että onko se kiltteys vain kuorta ja esittämistä.
Miksi naiset rakastuvat renttuihin
18
176
Vastaukset
- Olen ihmeissäni
Mikä saa ihmisen yrittämään mahdotonta; miten voi kuvitella onnistuvansa saamaan rentusta kunnollista?
Miksei yritetä jotain mahdollista??? Miksei kunnollisesta mutta ujosta koeteta saada ujostelematomampaa?- Rentun bisse
Renttu on renttu, vaikka voissa paistais.
Syyhän on siinä, että ujot on nössöjä. Ujo mies ei nai kuivalla kakkoseen ja välittää naisen seksuaalisista tarpeista, eikä nainen voi sitten tulla palstalle itkemään, kuinka mies on kamala, hakkaa, on mustis ja seksikin sattuu ja pelottaa, eikä naistoimittajat ja kristiinainstituutin hullut voi tehdä isoja otsikoita ja tutkimuksia suomalaisen miehen juomisesta ja väkivaltaisuudesta.
Naiset ovat yleensä narsistisia masokisteja. Sadisteja he ovat ujoja kohtaan.
- knjfr
Tuo varmaan pitää paikkansa.
Itse olin kiinnostunut pitkään yhdetsä naisesta ja olin tosi kiltti ja mukava häntä kohtaan.
Nainekin tuntui olevan tavallaan kiinnostunut minusta, mutta hänelle ei kuitenkaan koskaan sopinut treffit, kun sellaista ehdotin.
Lopulta hän kertoi ryhtyneensä seurustelemaan yhden rentun kanssa ja samalla hän kiitteli mukavuuttani ja kyseli miksei minulla ole tyttöystävää.
Miksei minulla ole tyttöystävää? Jotenkin siitä sai sen vaikutelman että hän oletti että minussa täytyy olla jotain vikaa, koska olen mukava ja komea mutta kuitenkin sinkku.
Mutta kun ei se vika ole minussa. Vika on siinä että kuvitellaan että minussa on oltava jotain vikaa eikä sen vuoksi haluta tutustua. - Reipas Mies
Jännä renttu mies sopii oivallisesti vapaan naisen nuoruuden hurvitteluun, jossa vastuu otetaan vaan seksuaalisen kipinän löytymisistä, mutta kukas maksaa kodin, Volvon, labbiksen ja tenavien viulutunnit :( Sitten kolmen kympin jälkeen kolahtaa.
- kuraattori
Kaunisteltua puppua. Hän vain pitää tapaamiaan renttuja kiinnostavampina tyyppeinä.
Naiset rakstuvat psykopaattimiehiin, koska naiset rakastuvat projektioon. Projektio on kommunikoinnin muoto, mikä antaa tiedostamattomalla tasolla niin projektion käyttäjälle, kuin naisellekin tunteen projektion käyttäjän kaikkivoipaisuudesta siten, kuin vauva kokee vanhempansa kaikkivoipaiseksi. Tämän kokemuksen pohjalta nainen kokee psykopaattimiehen vahvaksi ja miehekkääksi mieheksi samalla, kun hän kokee turvallisuudentunnetta ja rakkautta miestä kohtaan samaan tapaan, kuin hän vauvana koki vanhempaansa kohtaan vanhempansa sylissä.
Niin ja tuo turvallisuudentunne sitten selitetään tällätavoin: "naiset rakastuvat renttuihin, koska he pitävät rentun käytöstä jollain tavalla "aitona". Siis että mies ei yritä esittää parempaa kuin mitä on oikeasti."
- mustispeppers
OIskohan niin, että rentulle kelpaa tavis nainenkin ja nää ns. kiltit miehet jää funtsimaan aloitteen tekemistä. Kun nää rentut uskaltaa sellaisen tehdä pikkasen nopeammalla aikataululla.
- dlfkgjdlfkgdlkg
Vähän ajan päästä joku nainen tulee sanomaan, että "parasta on kun tutustutaan ihan kaikessa rauhassa".
Hyvä että sinä sanot reilusti tuosta aikataulusta.
Kyllä tossa varmaan perääkin on, että naiset bruukaa ajatella noin. Parempi suoraan sellainen mitä on, eikä mieliksi esittävä piilopiru. Ehkä jotenkin näin.
Tietysti pikkuhiljaa tutustumalla ihmisestä kuoriutuu kuin sipulista, kuori kuoren jälkeen se totuus esiin, jos olisikin roolia. Harva jaksaa esittää kovin pitkään kilttiäkään siis herra mukavaa, jos ei ole.
Toki kaikenlaisia psykopaattejakin on. Joille roolit on koko elämä.
Kyllä monesti kiltteys on myös roolia. Tiedetään miten kuuluu esiintyä edukseen ja kun ollaan voitonpuolella heittäydytään assholeksi.
Ei tietysti yleistää voi mielin määrin, mutta olen ite havainnut että monilla kulissit sortuu jossain kohtaa ja se piru nostaa päänsä kun joku juttu ei menekkään hra täydellisyyden tavoittelijan mielen mukaan.- 2
Väittäisin kuitenkin että rentuissa on paljon enemmän "kollia" kuin kilteissä hiirimiehissä.
Sama muuten pätee naisiinkin, mies haluaa vaimoksi kiltin ja kunnollisen naisen mutta saa kuitenkin kiksejä näistä kaupungilla luuhaajista. 2 kirjoitti:
Väittäisin kuitenkin että rentuissa on paljon enemmän "kollia" kuin kilteissä hiirimiehissä.
Sama muuten pätee naisiinkin, mies haluaa vaimoksi kiltin ja kunnollisen naisen mutta saa kuitenkin kiksejä näistä kaupungilla luuhaajista.Varmaan se renttumainen olemus on olevinaan jotenkin "miehekästä"? Mulle itselle tulee rentusta mieleen sellainen sovinisti, känniääliö, öykkäri, rasvanaama, lirkun lärkyn lipevä toyboy ja paskanjauhaja joka ei kyllä yhtään imartele ainakaan mua.
Karsastus.
Niin, kyllähän miehetkin moni hummaa niiden bilehileiden ja rihkamalla koristeltujen pissaliisa tyyppisten kikattelijoiden perässä ympäri kyliä. Jostain syystä monelle sitten kuitenkin kainaloon jämähtää se vähän arkisempi Saija, joka kokkaa ja hoitaa kotia kikattelun ja rilluttelemisen sijaan.
Jospa se on joku vaihe mikä pitää useimpien kokeilla?teevadit kirjoitti:
Varmaan se renttumainen olemus on olevinaan jotenkin "miehekästä"? Mulle itselle tulee rentusta mieleen sellainen sovinisti, känniääliö, öykkäri, rasvanaama, lirkun lärkyn lipevä toyboy ja paskanjauhaja joka ei kyllä yhtään imartele ainakaan mua.
Karsastus.
Niin, kyllähän miehetkin moni hummaa niiden bilehileiden ja rihkamalla koristeltujen pissaliisa tyyppisten kikattelijoiden perässä ympäri kyliä. Jostain syystä monelle sitten kuitenkin kainaloon jämähtää se vähän arkisempi Saija, joka kokkaa ja hoitaa kotia kikattelun ja rilluttelemisen sijaan.
Jospa se on joku vaihe mikä pitää useimpien kokeilla?Toi renttu imago on siis muodostunut tollaiseksi käsitykseksi mulle. Kun joskus aikoinaan tein töitä ravintoloissa ja baareissa viihde puolella. Siellä noita renttuja tuli vastaan joka kerta.
Se olikin yksi syy miksi mä kyllästyin työskentelemään ravintola/baari maailmassa. Kännisiä pällejä ei jaksa katsella kovin kauaa ilman, että alkaa keittää. varsinkin kun siellä joukossa on noita "lähe meille" lähentelijöitä ja niskaan kuolaajia.
Mieli teki monta kertaa sanoa, että painu vittuun sitä ja vähän äkkiä. Mutta eihän asiakaspalvelussa voi niin sanoa, joten lopetin.- 20
teevadit kirjoitti:
Toi renttu imago on siis muodostunut tollaiseksi käsitykseksi mulle. Kun joskus aikoinaan tein töitä ravintoloissa ja baareissa viihde puolella. Siellä noita renttuja tuli vastaan joka kerta.
Se olikin yksi syy miksi mä kyllästyin työskentelemään ravintola/baari maailmassa. Kännisiä pällejä ei jaksa katsella kovin kauaa ilman, että alkaa keittää. varsinkin kun siellä joukossa on noita "lähe meille" lähentelijöitä ja niskaan kuolaajia.
Mieli teki monta kertaa sanoa, että painu vittuun sitä ja vähän äkkiä. Mutta eihän asiakaspalvelussa voi niin sanoa, joten lopetin.Hmm.... vieläkin tuplaat postauksesi.
- 1+1=3
Ai nyt ne rakastuvat renttuihin. Eikö Laasanen juuri kertonut, että naiset rakastuvat koulutettuihin eliittimiehiin?
Koettakaa nyt päättää.- joku tyyppi
Eikö tuossa muutama viikko sitten käyty jo "sosiaalinen status" -ketjussa läpi, että naisia kuumentavaa sosiaalista statusta voi olla missä tahansa ympäristössä tai porukassa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1272333Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37950Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein128949- 77939
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780