RIITAISA ERO JA MIES VEI KAIKEN!

avuton.

Hei! antakaa minulle neuvo... ollaan muutettu miehen kanssa yhteen asumaa ja ollaan asuttu 1 viikon yhdessä. minulla on myös lapsi,mutta se on edellisestä avioliitosta. ollaan tehty yhteisen vuokrasopimuksen ja molemmat on päävuokralaiset. Mies siis meni viikon päästä sanoa vuokranantajalle että en asuu siellä asunossa enää ja otti mua pois kirjoilta ja kaikien tämän lisäksi viellä meni vaihtaa lukot asuntoon. minä ja lapsi jäätiin siis asunnottomaks! mies on myös kaikien lisäksi omminut kaikki mun ja mun pojan tavarat ja ei anna ne takas. mitä mä teen tässä tilanteessa? miten mies voi irtisanoa asuntoa mun osaalta ja jäädä sinne tse asumaa? onko tuo laillista?

14

998

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lellu..

Mies ei voi tehdä noin. Sinulla on voimassa oleva vuokrasopimus asuntoon. Ei mies voi ottaa sinua asunnosta pois kirjoilta. Tuo ei ole laillista. Mene poliisiasemalle ja tee rikosilmoistus miehestä.

• avuton.

Olen tehnyt rikosilmoitus miehestä. mutta sekän ei auta. mies oli viskonut mun ja lapsen tavaroita ulos. Jakanut jotain tavaroita ympäri kaupunkia. oli hajottanut mun tavaroita. kaikien lisäksi hän on väkivaltainen ja narsisti :( olen tehnyt monet rikosilmoitukset miehestä. Mutta mies uhkaile mua että hän tappa mut. Poliisi eikä kukaan voi auttaa siinä asiassa. en enää tiedä mihin voin mennä :( onko neuvoja? alkaa masennus iskeä kun en saa pojalleka mitään tavaroita ja hänellä ei ole katto pään päällä, koska mies vei kaikki..

• avuton.

mutta onko tuo lailista että vuokranantajat ottaavat mun nimi pois sieltä vuokrasopimuksesta miehen suostumuksella ja ilmoittamatta minulle mitää?

• ei prkl!
        avuton. kirjoitti:

Olen tehnyt rikosilmoitus miehestä. mutta sekän ei auta. mies oli viskonut mun ja lapsen tavaroita ulos. Jakanut jotain tavaroita ympäri kaupunkia. oli hajottanut mun tavaroita. kaikien lisäksi hän on väkivaltainen ja narsisti :( olen tehnyt monet rikosilmoitukset miehestä. Mutta mies uhkaile mua että hän tappa mut. Poliisi eikä kukaan voi auttaa siinä asiassa. en enää tiedä mihin voin mennä :( onko neuvoja? alkaa masennus iskeä kun en saa pojalleka mitään tavaroita ja hänellä ei ole katto pään päällä, koska mies vei kaikki..

"kaikien lisäksi hän on väkivaltainen ja narsisti :( olen tehnyt monet rikosilmoitukset miehestä."

Menit sitten muuttamaan tämmöisen miehen kanssa yhteen.

Sinun pitäisi hankkia ensin aivot siläl yhteiskunta ei voi auttaa täysiä torveloita, jotka vapaaehtoisesti ajavat itsensä umpikujaan ja laittavat hirttosilmukan kaulaan.

• avuton.

• mk

Ei voikaan laittaa sinua pois kirjoilta ja tavarat saat pois kun otat poliisilta virka-apua niin homma toimii mutta mies on vain käyttänyt sinua hyväksi vuokraamalla asunnon ensin kimppaan ja siteen ominut se . Ihmeellinen vuokranantaja ettei tarkista asiaa sinulta ollenkaan.

• 49u0jrt

Jos se on yksityinen vuokranantaja, niin se tekee miten haluaa. Jos se haluaa vain miehesi sinne jatkossa, niin se on hänen päätettävissään.

Noista tavaroista ja heittelystä menisin poliisin juttusille.

• avuton.

juu. Se ei ole yksityinen kun se on kaupungin vuokra-asunto. Olen menossa asianajajalle juttusille ja toivottavasti hänen kanssa saisin hoidettu kaikki asiat ja hän pystyisi auttaa. Eks mieheni on narsisti ja pelkän todella paljon että hän tekee mulle ja pojalle jotain. Se uhkaile minua ja on joutunut väkivallan kohteeksi :(

• 22

Olet varmaan jo jotenkin saanut asumisen järjestymään. Monika-järjestöllä on talo johon tulla, jos olet ulkomaalainen. Ensi-ja turvakotien liitto ylläpitää monia turvataloja perheväkivallan uhreille. Siellä saat keskusteluapua ja saat asua niin kauan kuin on tarvis. Periaatteessa vuokra-asunto kuuluisi sinulle ja pojalle, mutta nyt on paras että muutat osoitteeseen, jota mies ei saa tietää. Voimia!

• koettu on

tuollasta miestä on ihan tervettä vältellä ja hoitaa homma viranomaisten kautta, ettei tule enempi vahinkoa...

• sinä tai hän

Se on kyl ihan totta et poliit ei tee mitään ennen kun olet kuollut tai mies kuolee. Suomen laki kun on sellanen et kukaan ei välitä

• jep jep jep 43534535

"Suomen laki kun on sellanen et kukaan ei välitä "

Mitenkä laki voisi välittää, kun AP haluaa tieten tahtoen tunkea samaan asuntoon väkivaltaisen äijän kanssa? Aloitusviestissä hänen suurin ongelma on se, että mies heitti hänet ulos! Sitten vasta toisessa viestissä alkaa avautumaan, että niin on se tosi väkivaltainenkin (mutta silti pitäs päässä saman katon alle!!!!)

YHTEISKUNTA EI VOI AUTTAA NIITÄ, JOTKA EIVÄT HALUA AUTTAA ITSEÄÄN! Jos joku nainen vapaaehtoisesti hakeutuu väkivaltaisenmiehen kanssa tekemisiin, niin ei siinä poliisi voi tehdä muuta kuin aina älkikäteen laskea pisteet ja viedä äijän putkaan ja naisen paikattavaksi, kunnes taas seuraavana vkonloppuna sama uusiutuu.

• naistenpuolustaja

Tuunko vetää turpaan tollasta idiootti miestä. Sano osoite niin tulen yhen kaverin kaa kun sekin haluu lyödä sitä.

• Kaiken menettänyt

Ei siinä poliisit eikä asianajajat auta, vaikka henkeä uhattaisiin ei kukaan auta.
      Sinun piäisi pystyä todistamaan niin uhkailut kuin kaikki muukin.
      Jos paperisi ovat asunnossanne, et pysty todistamaan juuri mitään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      1
      1598
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      106
      1553
    3. Pike surkea

Pike on surkea
      Ikävä
      12
      1328
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1051
    5. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      221
      1038
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      124
      871
    7. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      816
    8. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      797
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      43
      776
    10. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      9
      770
    Aihe