Sri lanka + Suomi -pareja?

lovingbeach

Heippa!

Olisiko täällä palstalla suomalaisia, jotka ovat parisuhteessa sri lankalaiseen? Itselläni on sri lankalainen poikaystävä ja olisi mukava jutella kokemuksista esim. Viisumien saamisessa ja kulttuurieroista.

18

2390

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saree24

      Minulla on.. Asutaan pk-seudulla ja meillä 4 vuotias lapsi.. Onko miehesi singaleesi vai tamili?

    • loving beach

      Moi!

      Kiva kuulla että edes joitakuita löytyy :) Hän on singaleesi. Oon kyllä kuullut, että monet Suomessa asuvat sri lankalaiset ovat tamileja.

    • chellam

      hei,
      minulla myos sri lankalainen mies, ollaan menossa naimisiin aivan lahiaikoina. Olisi tosi kiva jutella enemman jos olette kiinnostuneita? Mieheni on tamili.

    • saree24

      Joo mä ainakin voisin jutella enemmänkin :) Oletteko olleet kauan miestenne kanssa? Teillä ei vissiin ole vielä lapsia? Me ei olla naimisissa, avoliitossa vain.. Asutteko pk-seudulla?

    • chellam

      asun Turussa, mieheni ei ole viela paassyt suomeen kun ei olla naimisissa.Talla hetkella asutaan Dubaissa. Voitko laittaa sahkaria mulle osotteeseen hlakaa(at)utu.fi niin voin antaa skype tai facebook nimen niin helpompi jutella?

    • kyllastynyt pohtimaan

      mullakin on sri lankalainen poikaystava, taysi idiootti ja mietin tassa juuri etta onko idioottius vain miehen paassa vai oikeasti kulttuurieroissa niinkuin han vaittaa. Olis myos kiva kuulla miten muiden parien yhteiselo on mennyt ja mita ne oikeat kulttuurierot suomi-sri lanka suhteessa ovat

      • kyllastynyt pohtimaan

        ehka. Ongelma onkin siina kun kahdestaan ollessa ja hanen parhaiden kavereiden seurassa mies on paras kaikista mutta jos joukkoon liittyy joku muu niin en saa koskea haneen, pussata, puhua hanelle ja nama ovat kuulemma kultturieroja. Han ei tunne kavereitani kunnolla ja tuntemattomien edessa ei kuulemmma saa kayttaytya kuin pariskunta. Hanen kavereiden seurassaan se on kuotenkin ok nayttaytya yhdessa kunhan en suutele julkisesti tai pida kadesta


      • chellam

        Olen edelleen kiinnostunut juttelemaan muiden suomi-sri lanka-parien kanssa, joten jos haluat jutella laita mulle sähkäriä yllä olevassa viestissä olevaan osoitteeseeni.En halua puida parisuhdettani yleisellä palstalla, siksi tämä pyyntö. Mutta jos poikaystäväsi on mielestäsi idiootti ja vielä sepittelee tekemisiään kulttuurieroilla niin ei kuulosta ihan normaalilta.
        Edellisen viestini jälkeen olemme menneet naimisiin ja asumme suomessa nyt, odotamme oleskelulupaa.


      • Chom chom
        kyllastynyt pohtimaan kirjoitti:

        ehka. Ongelma onkin siina kun kahdestaan ollessa ja hanen parhaiden kavereiden seurassa mies on paras kaikista mutta jos joukkoon liittyy joku muu niin en saa koskea haneen, pussata, puhua hanelle ja nama ovat kuulemma kultturieroja. Han ei tunne kavereitani kunnolla ja tuntemattomien edessa ei kuulemmma saa kayttaytya kuin pariskunta. Hanen kavereiden seurassaan se on kuotenkin ok nayttaytya yhdessa kunhan en suutele julkisesti tai pida kadesta

        Nimimerkille kyllastynyt pohtimaan: Eri kulttuureissa nyt vain on erilaisia tapoja - sun pitää itse pohtia, mitä jaksat sietää ja sotiiko jokin tapa perusarvojasi vastaan.

        Mun mieheni (alun perin Vietnamista kotoisin) ei halua pussailla tai halailla julkisesti, kotona on sitten toisin. Suomessa kävelemme julkisesti käsi kädessä, mutta Vietnamissa emme. Vietnamissa miehet voivat keskenään kävellä käsi kädessä ja naiset keskenään, mutta mieheni kotiseudulla meidän ikäluokkamme aviopareilla ei ole tapana julkisilla paikoilla osoittaa kiintymystään. No, mulle se ei ole mikään ongelma. Saan hellyyttä muutenkin ja tiedän, että mulla on paikkani miehen sydämessä.

        Mutta saan kyllä puhua miehelleni, jos on kavereita kylässä - itse asiassa vähän odotetaankin, että pidän seuraa ainakin aluksi. "Nainen vaikenee" -käytäntöön en varmaan ikinä tottuisi. Eri asia sitten on, että ei mua aina miesten jutut jaksa kiinnostaakaan.

        Vietnamilaiselle miehelle on myös suuri pelko, että kaverit luulevat hänen "pelkäävän vaimoa" eli olevan tossun alla. Niinpä jos mieheni lähtee jonnekin kavereidensa kanssa, en soittele miehelle, jos ei ole tosi tärkeää asiaa. Kaverit kiusaavat heti, että vaimo jo yrittää kiskoa miestä kotiin. Meitä molempia jokseenkin huvittaa tällainen ajatuskuvio, että vaimo on ikään kuin äiti. Ollaan niin olevinaan :)


    • löytyy toki

      Sellaista kansallisuutta ei olekaan, jonka miesten kanssa suomalaiset naiset eivät olisi huoranneet.

      • *iso hali*

        älä huoli, kyllä sinä vielä jonakin päivänä tyttöystävän löydät jostakin kansalaisuudesta


    • pettynyt7

      Minun poikaystävän viisumi anomus just evättiin....on singalesi ja asuu sri lankassa...ei saanut visitor visa kannattaako pyytää oikaisua hylättyyn vastaukseen...sil mennyt jo kuukauden palkka nöihin kuluihin

      • Chellam

        Me haettiin joskus oikaisua kun tuli hylätty visitor visa päätös. Eipä se mitään auttanut. Niin kuin ei varmaan tämä viestikään kun mennyt melkein kk jo :) mutta siis mentiin naimisiin ulkomailla ja sitten tuli viisumi helpolla . Tästä nyt siis 2,5 v aikaa .


    • litsis lätsis

      Kaukaa joutuu suomalaisritsa hakemaan sen eksoottisen poikaystävän. Taitaa olla jo etäisyyden maailmanennätys.

    • litsis lätsis

      Tein juuri havainnon, että Australian alkuasukkaat, Aborginaalit puuttuvat kokonaan suomalaishorojen kartalta.
      Nyt äkkiä korjaamaan laiminlyönti.

      • Tamilintyttöystävä

        Mitähän horoa on mennä naimisiin ja olla yhden miehen vaimo. Oli mies sitten mistä vaan. Yhä useampi mies hakee thaihoroja Suomeen. Suurin osa niistä on entisiä streetmeateja eli prostituoituja. Että siitä voip repiä. Ketään ei pidä yleistää. Jokaisella on oikeus elää ja valita puoliso tai elää sinkkuna.


    • Anonyymi

      Täällä se pöljä toista pöljää yrittää saada mukaan..

    • Anonyymi

      Minua koitti mahdollisimman nopeasti saada kanssaan naimisiin eräs nainen sieltä.Kaikesta paistoi läpi että kunhan vain pääsisi pois sri lankasta niin mikä tahansa maa kelpaa.Lähetti kuvansakin laminoituna valkoisessa mekossa.Kertoi miten paljon hän haluaisi hoitaa kodin puolestani.

      Käy sääliksi kun ihmiset ovat niin epätoivoisia pääsemään pois, että omalla elämällä ei ole väliä kenen orjaksi joutuu.Ja jatkuva rahan lähettäminen sri lankaan jääneille on tietenkin puolison tehtävä kun kerran papin aamenen jälkeen ollaan perhettä muslimien kanssa.

      Voin kertoa että näissä iskee kätensä niinsanotusti paskhaan aika helposti.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2943
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      265
      1229
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1221
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1041
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      1003
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      980
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      936
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      897
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      41
      877
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      43
      789
    Aihe