Siis jokainen mies haluaa neitsyen eikä mitään käytettyä tapausta!
Jokainen mies haluaa koskemattoman naisen
16
261
Vastaukset
- 21
Paskapuhetta. Neitsyellä ei tee mitään.
- Ap.
Olet täysin väärässä.
Vain neitsyt naista mies voi oikeasti arvostaa. - oikea mies
Ap. kirjoitti:
Olet täysin väärässä.
Vain neitsyt naista mies voi oikeasti arvostaa.Älä jauha paskaa, kaikki tietävät että madonn-huora-juttusi ovat omia fantasioitasi, joita toivottavasti kukaan nainen ei edes yritä lähteä toteuttamaan.
- ei Pancho
Ei pidä paikkaansa missään tapauksessa. Aloittaja koettaa nyt saada olematonta tukea yksinäiselle Don Quijote -taistelulleen läskiä ja seksiä vastaan.
- ö
Jaa jaa, ootko pitkälläkin lomalla tällä kertaa ?.
Pätee luultavasti miehiin jotka itse ovat kokemattomia ja äärettömän epävarmoja kyvyistään ja koostaan.
Itse en kyllä huolisi yli nelikymppistä kokematonta miestä enkä miestä joka olettaisi naisen pysyneen siihen saakka kokemattomana.- Näinnnn
" Koostaan" , mistä koosta ja minkäkokoinen olisi oltava?
Nelikymppisiä kokemattomia löytyy kummastakin sukupuolesta ja se että sinä et huolisi t
on sinun horinoitasi, mutta voit olla täysin varma ettei sinuakaan huolisi moni oli sitten kokematon tai kokenut. - :D
Näinnnn kirjoitti:
" Koostaan" , mistä koosta ja minkäkokoinen olisi oltava?
Nelikymppisiä kokemattomia löytyy kummastakin sukupuolesta ja se että sinä et huolisi t
on sinun horinoitasi, mutta voit olla täysin varma ettei sinuakaan huolisi moni oli sitten kokematon tai kokenut.Huvittavaa seurata miten hermostut aivan asiallisesta kommentista.
- mut siltin kivaa oli
Olen saanut neitsyttä naista. Ei ollut elämää suurempi juttu
- naima penkki
Minä antanut vesimiehelle, jousimiehelle ja härällekkin muistaakseni........
- Daadaadaa
Minäpä olen peuhannut kaksosten kanssa
- f i s u
Mulle on osunut useampi leijona kohdalle Kumma juttu...
- rrousa
Mullepa ei oo osunu ketään kelle antais..Haha :D
- Jeputin
Ootko valmiina...oon tulossa;)
- YäkYäkYäk
Yli 25v neitsyt tai poikuus tallella.. en halua tutustua kiitti vaan.
Aikuisella ihmisellä on aikuisen jutut.
Lapset voivat tavata hiekkalaatikolla. - yks vaan
Sehän on selvä. Ja jokainen nainen haluaa miehen joka on kelvannut muillekin naisille. Mies haluaa naisen joka pysyy kotona ja hoitaa lapset koska muutenhan miehen jälkeläiset olisivat vaarassa. Nainen ei tarvi miestä pitämään jälkeläisiään hengissä koska pystyy siihen itsekin hengissä vaikka mies karkaisi heti hedelmöityksen jlk. Naiselle on tärkeintä miehen geenit jotka periytyvät lapsille. Ja mitä halutummat ominaisuudet miehellä on sitä useampi nainen niitä lapsilleen haluaa. Miehen kokeneisuus viestii naiselle että miehellä on yleisesti hyvinä pidettyjä ominaisuuksia. Naisen kokeneisuus viestii ihan samasta asiasta mutta miehelle on tärkeeämpää että nainen malttaa pysyä kotona uskollisena ja huolehtia tulevista jälkeläisistään kuin naisen muut ominaisuudet. Tästä johtuu myös tämä yh-äitien karsastus. Nainen on saanut jo lapsia toiselle miehelle eikä siten enää pysty 100% keskittymään uuden miehen jälkikasvusta huolehtimiseen.
Ihminen on parinvalinnassaan paljon alkukantaisempi kuin muissa asioissa. Johtuen ehkä siitä että ihmisen biologia ei ole seurannut tasa-arvokehitystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 273827
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5422782Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial542313Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2172292Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131839Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191560Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip561541- 971419
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631294Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951224