Jokainen mies haluaa koskemattoman naisen

Uskokaa naiset!

Siis jokainen mies haluaa neitsyen eikä mitään käytettyä tapausta!

16

261

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 21

Paskapuhetta. Neitsyellä ei tee mitään.

• Ap.

Olet täysin väärässä.

Vain neitsyt naista mies voi oikeasti arvostaa.

• oikea mies
        Ap. kirjoitti:

Olet täysin väärässä.

Vain neitsyt naista mies voi oikeasti arvostaa.

Älä jauha paskaa, kaikki tietävät että madonn-huora-juttusi ovat omia fantasioitasi, joita toivottavasti kukaan nainen ei edes yritä lähteä toteuttamaan.

• ei Pancho

Ei pidä paikkaansa missään tapauksessa. Aloittaja koettaa nyt saada olematonta tukea yksinäiselle Don Quijote -taistelulleen läskiä ja seksiä vastaan.

• ö

Jaa jaa, ootko pitkälläkin lomalla tällä kertaa ?.

• Pätee luultavasti miehiin jotka itse ovat kokemattomia ja äärettömän epävarmoja kyvyistään ja koostaan.

Itse en kyllä huolisi yli nelikymppistä kokematonta miestä enkä miestä joka olettaisi naisen pysyneen siihen saakka kokemattomana.

• Näinnnn

" Koostaan" , mistä koosta ja minkäkokoinen olisi oltava?

Nelikymppisiä kokemattomia löytyy kummastakin sukupuolesta ja se että sinä et huolisi t
        on sinun horinoitasi, mutta voit olla täysin varma ettei sinuakaan huolisi moni oli sitten kokematon tai kokenut.

• :D
        Näinnnn kirjoitti:

" Koostaan" , mistä koosta ja minkäkokoinen olisi oltava?

Nelikymppisiä kokemattomia löytyy kummastakin sukupuolesta ja se että sinä et huolisi t
        on sinun horinoitasi, mutta voit olla täysin varma ettei sinuakaan huolisi moni oli sitten kokematon tai kokenut.

Huvittavaa seurata miten hermostut aivan asiallisesta kommentista.

• mut siltin kivaa oli

Olen saanut neitsyttä naista. Ei ollut elämää suurempi juttu

• naima penkki

Minä antanut vesimiehelle, jousimiehelle ja härällekkin muistaakseni........

• Daadaadaa

Minäpä olen peuhannut kaksosten kanssa

• f i s u

Mulle on osunut useampi leijona kohdalle Kumma juttu...

• rrousa

Mullepa ei oo osunu ketään kelle antais..Haha :D

• Jeputin

Ootko valmiina...oon tulossa;)

• YäkYäkYäk

Yli 25v neitsyt tai poikuus tallella.. en halua tutustua kiitti vaan.
      Aikuisella ihmisellä on aikuisen jutut.
      Lapset voivat tavata hiekkalaatikolla.

• yks vaan

Sehän on selvä. Ja jokainen nainen haluaa miehen joka on kelvannut muillekin naisille. Mies haluaa naisen joka pysyy kotona ja hoitaa lapset koska muutenhan miehen jälkeläiset olisivat vaarassa. Nainen ei tarvi miestä pitämään jälkeläisiään hengissä koska pystyy siihen itsekin hengissä vaikka mies karkaisi heti hedelmöityksen jlk. Naiselle on tärkeintä miehen geenit jotka periytyvät lapsille. Ja mitä halutummat ominaisuudet miehellä on sitä useampi nainen niitä lapsilleen haluaa. Miehen kokeneisuus viestii naiselle että miehellä on yleisesti hyvinä pidettyjä ominaisuuksia. Naisen kokeneisuus viestii ihan samasta asiasta mutta miehelle on tärkeeämpää että nainen malttaa pysyä kotona uskollisena ja huolehtia tulevista jälkeläisistään kuin naisen muut ominaisuudet. Tästä johtuu myös tämä yh-äitien karsastus. Nainen on saanut jo lapsia toiselle miehelle eikä siten enää pysty 100% keskittymään uuden miehen jälkikasvusta huolehtimiseen.

Ihminen on parinvalinnassaan paljon alkukantaisempi kuin muissa asioissa. Johtuen ehkä siitä että ihmisen biologia ei ole seurannut tasa-arvokehitystä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      27
      3827
    2. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      542
      2782
    3. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      54
      2313
    4. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      217
      2292
    5. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1839
    6. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      219
      1560
    7. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      56
      1541
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      97
      1419
    9. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1294
    10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1224
    Aihe