aihe on jo itsessään varmasti täysin kliseinen ja loppuunkulutettu ja -pohdittu, mutta väliäkös tuolla.
olen siis (vasta) parikymppinen nainen, mutta nyt jo tuntuu etten ikinä tule löytämään sitä unelmieni miestä. illanvietoissa ja ihmisten ilmoilla ollessa tuntuu, ettei kukaan kiinnitä paljoaokaan huomiota siihen, olenko paikalla vai en. en kylläkään pidä itsestäni hirveää haloota paikalle saapuessani (eli en harrasta näyttäviä sisääntuloja rumpuen päristessä taustalla), mutta jos itse bongaan potentiaalisen miehen, tuntuu ettei tämä edes huomaa minua.
olen kylläkin melko ujo tekemään aloitetta miesten kanssa, koska en muka kosaan keksi mitään fiksua sanottavaa ja olen aina kokenut small talkin vaikeaksi miehen kanssa, joka on mielestäni jollain tavalla kiinnostava. totta kai jos mies on puhelias ja hänellä itselläänkin riittää juttua niin en minä tuppisuuna ja silmät pyöreinä vain tuijota miestä.
lähinnä huomiota saan miehiltä, jotka eivät millään tasolla saa itseäni syttymään. en edes mielestäni pukeudu paljastavasti (en kyllä käytä nunnakaapuakaan), mutta jotenkin tuntuu että jos vahingossa joskus sitten löytyykin sellainen sopiva mies joka kiinnittää minuunkin huomiota ja juttu luistaa, niin ainut asia mikä häntä kiinnostaa on makuuhuoneen puolella tapahtuvat asiat. (tämänkin olen kokenut)
läheisten parisuhteetkin ovat alkaneet ärsyttämään, vaikka totta kai yritän ajatella positiivisesti ja olla iloinen kun ovat löytäneet rinnalleen kumppanin. tympii vain tämä yksinoleminen kun tietää mitä haluaa. ja juu tiedän, täytyy ajatella asioita joita elämässä on, ja niin teenkin. ja tekemisenpuutettakaan ei ole urheilun, töiden ja muiden harrastusten ansiosta.
sattuisiko keneltäkään löytymään samantapaisia kokemuksia ? edellä mainitut asiat eivät kyllä ole kovin loogisessa järjestyksessä ja jotain varmasti jäi poiskin.
ja älkää kiitos laittako mitään NÄIN TAPASIN UNELMIENI MIEHEN SYNKIMMÄLLÄ EPÄTOIVON HETKELLÄ -tarinoita, niitä saa lukea ihan tarpeeksi muualtakin.
is there really someone for everyone ?
6
271
Vastaukset
- Blink182222222
Olen päälle parikymppinen mies ja aivan samankaltainen ongelma.. kiinnostuneita naisia olisi mutta minua ei kiinnosta ja sitten kun löydän jonkun kiinnostavan (mitä harvemmin tapahtuu) niin näillä ei ole muuta mielessä kuin sänky puuhat.. kieroon katsoo jos otan kädestä kiinni perseen sijaan.. tosi turhauttavaa kun niin harvoin mitään mielenkiintoista löytää ja kerran kun sen unelmieni naisen löysin niin tottakai tämä karkasi syytä kertomatta.. kismittää ja pistää miettimään tulenko koskaan löytämään ketään kunnollista vai pitäisikö löytää elämästä muita asioita jotka tekisi onnelliseksi ja tukahduttaisi yksinäisyyden tunteen.. mutta nuoria kun ollaan niin ihmeiden aika ei vielä ole ohi :)
- SAX.
Lapsihan sä vielä olet. Jos sulla on vielä kolmekymppisenä sama ongelma, niin palataan sitten asiaan.
- ikisinkku(ko?)
haha ihana toi saxin kommentti :D
itsellä on kyllä elämässä asioita, jotka jo nyt tekevät onnelliseksi. mutta ajoittain toi yksinäisyyden tunne käy melko voimille, varsinkin jos tekisi mieli tehdä jotain hauskaa jonkun kanssa ja suurin osa kavereista asuu muilla paikkakunnilla. ja sitte oma paha olo vaan lisääntyy ku näkee muita onnellisena käsikädessä kaupungilla ja varsinkin kun ainut siskoni menee naimisiin ensi kesänä ja häiden järjestelyt on aloitteilla.- Mie oon thomas
Hey you! Sinä yksin asuva nuori nainen, jos näät kahvilassa söpön miehen joka istuu yksin mene ja tarjoa vaikka kahvit ja jutelkaa. Et saa luultavasti muuten huomiota.
- ei näin..
taas niin aikuismaisesti tuli tuo "kun oot kolmekymppinen niin palataan asiaan" itse kohta 27v miekkonen, kokenut kolme suhdetta, tasan nolla yhdenillanjuttua, ja olen tasan samaa mieltä et mene vaan juttelemaan rohkeasti, kyllä se siitä. sitäpaitsi itse etsisin seuraa muualta kuin kuppiloista jos sitä etsimällä etsisin, kuin myös tuntuu että ei siellä ainakaan aivoilla ajatella, siksi kai en siitä touhusta olekaan ikinä innostunut. tuttu tunne tosin kun kymmenen vuotta asian kanssa paininut :) mut kyllä sen sitten tietää kun oikeasti välittävä ihminen kohdalle osuu.. neuvoisin etsimään niitä hiljaisia miehiä ketkä eivät myöskään tunnu huomiota kerjäävän ;)
- Jani.
Tämä on taas näitä juttuja... Miehet joista sä olet kiinnostunut, eivät ole kiinnostuneita susta. Kun taas miehet jotka pitää sua kiinnostavana, eivät sitten sytytä sua yhtään.
Kaipa sun täytyy yrittää löytää se kultainen keskitie ja yrittää löytää jotain kiinnostavaa sieltä toisestakin päästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p555685Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "742834Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella192058No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol401905Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1611819- 181781
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5153881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191161Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy821145Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah66965