Minä olen mies, ja toivon löytäväni kesäsutinaa, ja aikahan näyttää, että mihin se voi johtaakaan. Olen ahkera, urheilullinen, ulospäin suuntautunut, uusista asioista innostuva, en pidä itseäni sohvaperunana, vaikkakin nautin kyllä kahden keskisistä koti-illoistakin.
Missä te olette kaikki ihanat kesäneidot? Kapakoissa olen ravannut ihan tarpeeksi, ja sieltä parisuhteen löytyminen (varsinkin tällä iällä) on jo hieman hankalaa.
En välttämättä halua omia lapsia, mutta en pane pahakseni, jos vaikka sinulla sellanen/sellaisia on?
Etsin omilla jaloilla seisovaa naista rinnalleni kulkemaan.
Toiveissa ei sinkkukesä!
46
205
Vastaukset
- Nuoriso
Onko teillä vanhuksillakin seksielämää?
- Sinkkumies39v
Joskus jopa varsin viriili. ;)
- Reipas Mies
Ei heilaa helluntaina- jono ovella Juhannuksena?
- Het avioon
Poikkea suvisillaseuroilla;)
- Sinkkumies39v
'Lahkohommat' ei oikein ole mua varten.
- Turkki kunnossa
Sinkkumies39v kirjoitti:
'Lahkohommat' ei oikein ole mua varten.
Lähe rannalle rantaleijonaksi
- säälittävää
Yritä bingosta, jos baaritkin on koluttu etkä ole sieltä kotiisi ketään saanut .
- Sinkkumies39v
Äidin pikku simasuut. Kyse ei ole siitä, että etteikö naista olisi kaatunut.. Mutta se oikea on vaan tällä hetkellä hukassa. Seurusteltua on kyllä tullut 'tehtyä'..
- säälittävää
Sanoo jätkä joka näkee pillua nykyään vaan ruudulta ja lehdistä.
- Lenkkitossu
Koitappa jos lähtisit lenkkeilemään....ja sitten juoksutapahtumiin....naiset harrastavat nykyään lenkkeilyä:)
- Tonttulenssu
Naiset harrastaa vaikka mitä. Juostessa aika huono tehdä tuttavuutta. Olisi helpompaa jos nainen pysyisi paikallaan häntä puhuteltaessa.
- Ukkovarvas10
Tonttulenssu kirjoitti:
Naiset harrastaa vaikka mitä. Juostessa aika huono tehdä tuttavuutta. Olisi helpompaa jos nainen pysyisi paikallaan häntä puhuteltaessa.
Voi jutustella ennen kisaa.
- Sinkkumies39v
Lenkkeilen kyllä varsin aktiivisesti.. Harvoin tuolla lenkillä tulee vaan ketään pysäytettyä...
- Askel kerrallaan
Aina voi tervehtiä, hymyillä lenkillä....sitä kautta tutuksi
- Sinkkumies39v
Askel kerrallaan kirjoitti:
Aina voi tervehtiä, hymyillä lenkillä....sitä kautta tutuksi
No ehkäpä nämä hommat on hallinnassa. Kotoa ei kukaan hae, ja pelisilmääkin on. Sitä oikeeta ei vaan vielä ole vastaan tullut, eikä huonoja huolita. ;)
- Rantahiekkaa
Sinkkumies39v kirjoitti:
No ehkäpä nämä hommat on hallinnassa. Kotoa ei kukaan hae, ja pelisilmääkin on. Sitä oikeeta ei vaan vielä ole vastaan tullut, eikä huonoja huolita. ;)
Oikeat on kriteerit...mites tuo uimahalli/-ranta touhut
- ..
Sinkkumies39v kirjoitti:
Missäs päin suomea vaikutat ;)
- Sinkkumies39v
.. kirjoitti:
Kiteellä
- Kiilakivi
Sinkkumies39v kirjoitti:
Kiteellä
Kyllä, viihdyn Kiteellä. keksin ravihevosien nimiä.
http://www.youtube.com/watch?v=plcBgzU9BY0 - Sinkkumies39v
Kiilakivi kirjoitti:
Kyllä, viihdyn Kiteellä. keksin ravihevosien nimiä.
http://www.youtube.com/watch?v=plcBgzU9BY0Sopiva biisi. Tuli mieleen "kiilapoika"
- ..
Sinkkumies39v kirjoitti:
Sopiva biisi. Tuli mieleen "kiilapoika"
Kukahan sen laitto :D missä se on, pitkäkin matka kouvolaan??
- Sinkkumies39v
.. kirjoitti:
Kukahan sen laitto :D missä se on, pitkäkin matka kouvolaan??
Ei kovin;)
- ..
Sinkkumies39v kirjoitti:
Ei kovin;)
Oon aikas paljon suo nuorempi mut haittaako?olen siis 24v punapää..
- Sinkkumies39v
.. kirjoitti:
Oon aikas paljon suo nuorempi mut haittaako?olen siis 24v punapää..
Ei pidän punapäistä....kuumia pakkauksia....ikä Ok
- ..
Sinkkumies39v kirjoitti:
Ei pidän punapäistä....kuumia pakkauksia....ikä Ok
ja sit pommi et mul on 3v lapsi , poika joka toinen vknloppu isällään..
- Sinkkumies39v
.. kirjoitti:
ja sit pommi et mul on 3v lapsi , poika joka toinen vknloppu isällään..
Ei tunnu missään....voidaan tehdä vaikka lisää
- ..
Sinkkumies39v kirjoitti:
Ei tunnu missään....voidaan tehdä vaikka lisää
:) en ole perus äiti mitä yleensä suomes on ku pidän lapseni lisäksi itsestäni huolta ku juoksen tai rullaluistelen väh,4krt viikos :) 3 lävistyst(2navas 1huuli) ja tatuointi löytyy.
- Sinkkumies39v
.. kirjoitti:
:) en ole perus äiti mitä yleensä suomes on ku pidän lapseni lisäksi itsestäni huolta ku juoksen tai rullaluistelen väh,4krt viikos :) 3 lävistyst(2navas 1huuli) ja tatuointi löytyy.
Aagh...yhä loistavammalta kuulostat;P Mikä tatska?
- ..
Sinkkumies39v kirjoitti:
Aagh...yhä loistavammalta kuulostat;P Mikä tatska?
mun pojan nimi old english fontil käsivarressa :)
- Sinkkumies39v
.. kirjoitti:
mun pojan nimi old english fontil käsivarressa :)
Sinähän oot huikee....ei lävistyksiä alempana;P
- ..
Sinkkumies39v kirjoitti:
Sinähän oot huikee....ei lävistyksiä alempana;P
Ei o viel uskallus riittänyt :p tekis miel ottaa tai sit nännilävistys..miten saan suhun yhteyden? :)
- Sinkkumies39v
.. kirjoitti:
Ei o viel uskallus riittänyt :p tekis miel ottaa tai sit nännilävistys..miten saan suhun yhteyden? :)
Tunnut olevan hyvin mielenkiintoista maaperää, johon tekis mieli "porautua"....tänne ei viitsi laittaa privaatteja tietoja...ootko mitä kokoluokkaa?
- ..
Sinkkumies39v kirjoitti:
Tunnut olevan hyvin mielenkiintoista maaperää, johon tekis mieli "porautua"....tänne ei viitsi laittaa privaatteja tietoja...ootko mitä kokoluokkaa?
Oon 174 pitkä ja painoahan naiselt ei saa kysyä mut 58kg ..voisin antaa mun toisen numeron ni laita siihen viestiä?:) se sim-kortti on tuol kaapis mut voisin kaivaa sen sielt ja vaihtaa hetkeksi tähä puhelimeen, käytän siis puhelimel nettiä..
- Sinkkumies39v
.. kirjoitti:
Oon 174 pitkä ja painoahan naiselt ei saa kysyä mut 58kg ..voisin antaa mun toisen numeron ni laita siihen viestiä?:) se sim-kortti on tuol kaapis mut voisin kaivaa sen sielt ja vaihtaa hetkeksi tähä puhelimeen, käytän siis puhelimel nettiä..
Oon 168 cm pitkä ja painan 123 kg.....kiinnostaako vielä
- ..
Sinkkumies39v kirjoitti:
Oon 168 cm pitkä ja painan 123 kg.....kiinnostaako vielä
Ei.
- Sinkkumies39v
.. kirjoitti:
Ei.
Arvasin...pakko oli valehella aloituksessa...aina käy näin..näillä kiloilla:((
- ..
Sinkkumies39v kirjoitti:
Arvasin...pakko oli valehella aloituksessa...aina käy näin..näillä kiloilla:((
Ymmärrän. Itsekin olen oikeasti 113kg. En silti huoli lihavaa miestä.
- ..
.. kirjoitti:
No ei kylläkään ollu mun kirjottama :D
- Sinkkumies39v
.. kirjoitti:
Ei olis sänky kestänyt kun oltais temmelletty;P
- You've trolled
.. kirjoitti:
http://24.media.tumblr.com/tumblr_lyium2H06w1rn95k2o1_400.gif
- you've been trolled
.. kirjoitti:
http://24.media.tumblr.com/tumblr_lyium2H06w1rn95k2o1_400.gif
- :)
.. kirjoitti:
Laita ihan todellisuudes ne lenkkarit jalkaa ja lenkille ja kato mitä syöt ni kyl se paino putoaa ja löydät elämäs naisen:)
- KITEEN SINKKUMIES 39
Sinkkumies39v kirjoitti:
Ei olis sänky kestänyt kun oltais temmelletty;P
on ihan eri tyyppi, ku mä... Kiteen 'mies' saa pysyäkin poikamiehenä..
Harmi, että sun piti ryöstää minun aloittama juttu... :( - Sinkkumies39v
.. kirjoitti:
Länsirannikolla. Entäs sä?
- ..
Sinkkumies39v kirjoitti:
Länsirannikolla. Entäs sä?
Kuopiossa
- ..
.. kirjoitti:
Kuopiossa
Mutta varattu jo..olit hidas;(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455080Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131604Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481279Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101209- 131143
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171027Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76989Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3915Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57789Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27763