Tuntemattoman palstailijan logiikka:

Jotkut kirjoittajat vaan yksinkertaisesti herättävät uteliaisuutta, haluat tarkkailla niitä lähempää, haluat tietää niiden taustoista ja ymmärtää niitä. Avauksia lukiessa tuntuu joskus siltä kuin niiden merkitys olisi jopa kauhutunnelman luomisessa, henkilökuvien hahmottelussa ja ne ovat myös innostaneet juonenkäänteisiin ja muiden pääkopeissa fiktiivisten henkilöiden luomiseen. Paikoin tuntuu, että joku juttu on niin herkullinen, että puskailija halusi olla siinnä mukana, omia sen ja on kateellinen koska ei itse ole kokenut koskaan vastaavaa, huolimatta siitä vaikka ei sopisi lainkaan kyseiseen kirjoitukseen. Ilmeisesti siitä syystä ja suurimmaksi osaksi paskaa lentää tiettyjen kirjoittajien niskaan. http://youtu.be/l3kPB-XPLFU

14

72

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nasdaq

Tämä nyt ei liity mitenkään tähän havaintoosi, mutta mun kummisedällä oli tuollainen Citikka (Sitikka). Missähän sekin auto nyt on?

Ranskan löysin vasta myöhemmällä iällä.

(fiilistelevää naurua)

• Nasdaq

Mun pitää pitää luento kaasujousista, sillä ne jos mitkä on kissamaisen mageet.

Cuul

• Nasdaq kirjoitti:

Mun pitää pitää luento kaasujousista, sillä ne jos mitkä on kissamaisen mageet.

Cuul

Sun pitäis pitää pääs kiinni vähän aikaa ja miettiä sitä olisiko jotain muuta keinoa ilmaista itseäsi, kuin tänne kirjoittaminen.

Minulla olisi kaino pyyntö myös sinulle: kirjoittelijat, voisitteko hankkia paremman itsekritiikin? Onko kelläkään käynyt mielessä, että itseään voi ilmaista muullakin tavoin, kuin spämmäämällä mini-blogejaan. Tämä voi tuntua kurjalta, mutta on totta.

Jokaisella ihmisellä pitäisi olla oma persoonansa ja tunnistettavuutensa myös kirjoittaessaan. Se mitä tänne työnnätte välittää teidän tyylin ja sävyn myös siitä millaisia olette. - "blogia on verrattu ihmisen kotiin", johon hän kutsuu vieraita: persoonallinen koti (blogi) ja hauskat juhlat (blogikirjoitus) kiinnostavat enemmän kuin steriili ympäristö ja liturgiset juhlapuheet, mutta rajansa kaikella!

• zisel
        modelli kirjoitti:

Sun pitäis pitää pääs kiinni vähän aikaa ja miettiä sitä olisiko jotain muuta keinoa ilmaista itseäsi, kuin tänne kirjoittaminen.

Minulla olisi kaino pyyntö myös sinulle: kirjoittelijat, voisitteko hankkia paremman itsekritiikin? Onko kelläkään käynyt mielessä, että itseään voi ilmaista muullakin tavoin, kuin spämmäämällä mini-blogejaan. Tämä voi tuntua kurjalta, mutta on totta.

Jokaisella ihmisellä pitäisi olla oma persoonansa ja tunnistettavuutensa myös kirjoittaessaan. Se mitä tänne työnnätte välittää teidän tyylin ja sävyn myös siitä millaisia olette. - "blogia on verrattu ihmisen kotiin", johon hän kutsuu vieraita: persoonallinen koti (blogi) ja hauskat juhlat (blogikirjoitus) kiinnostavat enemmän kuin steriili ympäristö ja liturgiset juhlapuheet, mutta rajansa kaikella!

"kirjoittelijat, voisitteko hankkia paremman itsekritiikin? Onko kelläkään käynyt mielessä, että itseään voi ilmaista muullakin tavoin, kuin spämmäämällä mini-blogejaan"

• rakastunut pusikko
        zisel kirjoitti:

"kirjoittelijat, voisitteko hankkia paremman itsekritiikin? Onko kelläkään käynyt mielessä, että itseään voi ilmaista muullakin tavoin, kuin spämmäämällä mini-blogejaan"

zisel

• zisel kirjoitti:

Olen, ja olen siitä ylpeä palstalainen! No miten sen uintireissun kanssa?

• Nasdaq
        modelli kirjoitti:

Tällä hetkellä tämä on paras evoluutioversio ewer. Tässä yhdistyy itsellisyys, itsekkyys, yhteisöllisyys, tosi ja epätosi, luovuus ja sielun jäyhyys saumattomasti toisiinsa. Mutta tärkein seikka kohdallani on se että ei pidä tästä palstasta.

Absurdia?

(naurua)

• zisel
        modelli kirjoitti:

Olen, ja olen siitä ylpeä palstalainen! No miten sen uintireissun kanssa?

Mikä uintireissu..?

• zisel kirjoitti:

Mikä uintireissu..?

Aaaa...kysyin tuolla aikaisemmin (olisiko ollut eillen), että lähdetkö kanssani uimastadikalle hyppäämään kympistä, mutta näin ilmojen viiletessä minä vetäydyn hankkeesta, oli sitten vastauksesi vaikka lähes anova:D Ajatella käsikädessä.....

• Heh, vaikeaa uskoa että ketään voisi kiinnostaa oikeasti esmes mun sielunmaailmani. x-D

I mean real.

• Niin, ja sitten ne kirjoittelija jotka työntävät aina niitä ÄLLÖTTÄVIÄ musalinkkejään---> ketä kiinostaa joku youTube tai sen antimet....YÖK...voisitteko mennä hiekkalaatikolle leikkimään. Tai jotain!

http://youtu.be/Wk0V9Aufrpg

• hahmoteIma

Oikein hauskaa, vaari.

• hahmoteIma kirjoitti:

Oikein hauskaa, vaari.

Kiitos samoin, nöösi!

• Mä lähden hierojan pöydälle makaamaan. Hiekkalaatikolla ei ollut tilaa. Moi! :-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      114
      11068
    2. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      152
      10292
    3. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      26
      8030
    4. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      180
      6478
    5. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      48
      5533
    6. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      73
      5041
    7. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      143
      4347
    8. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      24
      4214
    9. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      57
      4014
    10. Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"

Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris
      Maailman menoa
      132
      3587
    Aihe