Onko kellään kokemuksia apteekeissä myytävän Uriage-sarjan tuotteista? Couperosa-iholle kai enimmäkseen.
Uriage - kokemuksia?
5
4074
Vastaukset
- Uriage
Täällä löytyy ! Minulla on sarjan puhdistusaine ja geeli, sekä myöskin kuorintavoide. Puhdistus aine sisältää sinkkiä ja kuparia ja on saippuaton, niin kuin muutkin sarjan tuotteet. Puhdistus aine on kyllä todella hyvä ! Itselläni oli lievä akne, se ei sitä parantanut, mutta olen aika varma että piti sen kurissa. Ja puhdistaa kyllä todella kasvot! Tuntuu ihanan raikkaalta pesun jälkeen. Suosittelen, jos omistaa herkän/ongelmaisen ihon. :-)
- dfhaj
Itse en noita couperosa-ihon tuotteita tarvitse, mutta muuten käytän Uriage-tuotteita päivittäin hiusten ja koko vartalon pesuun (creme lavante) ja rasvoittuvalle /sekaiholleni kasvoissa Hyseac putsaria ja kosteusvoidetta..
Ihan hirveästi tykkään :D - dfhaj
Noitten lisäks vielä kauiviin kohtiin kantapäille, kynsinauhoille ja iltaisin huulille laitan Bariederm fissures -voidetta ja muuten pitkin päivää huuliin saman sarjan huulivoidetta. Muitakin sarja tuotteita hyllystä löytyy ja voin todellakin erittäin lämpimästi suositella :)
- Anonyymi
VAROITUS KYSEISEN SARJAN ROSEALINE SEERUMISTA !
Kyseinen seerumi ei sovi tosi herkälle iholle, oma ihoni ärtyi ja alkoi punoittaa sekä iholle tuli ihottumaa ja kipeitä näppyjä. Iho myös kutisi älyttömästi.- Anonyymi
Mulla ei ollut itsellä mitään ongelmia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad591105- 42861
- 51641
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että315627Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän114604- 51598
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 93590
- 56554
- 65514