Onko kellään kokemuksia apteekeissä myytävän Uriage-sarjan tuotteista? Couperosa-iholle kai enimmäkseen.
Uriage - kokemuksia?
5
4074
Vastaukset
- Uriage
Täällä löytyy ! Minulla on sarjan puhdistusaine ja geeli, sekä myöskin kuorintavoide. Puhdistus aine sisältää sinkkiä ja kuparia ja on saippuaton, niin kuin muutkin sarjan tuotteet. Puhdistus aine on kyllä todella hyvä ! Itselläni oli lievä akne, se ei sitä parantanut, mutta olen aika varma että piti sen kurissa. Ja puhdistaa kyllä todella kasvot! Tuntuu ihanan raikkaalta pesun jälkeen. Suosittelen, jos omistaa herkän/ongelmaisen ihon. :-)
- dfhaj
Itse en noita couperosa-ihon tuotteita tarvitse, mutta muuten käytän Uriage-tuotteita päivittäin hiusten ja koko vartalon pesuun (creme lavante) ja rasvoittuvalle /sekaiholleni kasvoissa Hyseac putsaria ja kosteusvoidetta..
Ihan hirveästi tykkään :D - dfhaj
Noitten lisäks vielä kauiviin kohtiin kantapäille, kynsinauhoille ja iltaisin huulille laitan Bariederm fissures -voidetta ja muuten pitkin päivää huuliin saman sarjan huulivoidetta. Muitakin sarja tuotteita hyllystä löytyy ja voin todellakin erittäin lämpimästi suositella :)
- Anonyymi
VAROITUS KYSEISEN SARJAN ROSEALINE SEERUMISTA !
Kyseinen seerumi ei sovi tosi herkälle iholle, oma ihoni ärtyi ja alkoi punoittaa sekä iholle tuli ihottumaa ja kipeitä näppyjä. Iho myös kutisi älyttömästi.- Anonyymi
Mulla ei ollut itsellä mitään ongelmia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2522308- 1921694
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä481367Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad501045- 41846
- 15827
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä31810Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver23778Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .25776Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46647