Hei kaikki samassa jamassa olevat. Löysin itse Kaarina Davisin kirjan Irti oravanpyörästä, ja en voi olla suosittelematta sitä kaikille, jotka eivät halua olla työpaikkojensa orjia enää. Googlettamalla löytyy muutamastakin nettikaupasta.
Voimia ja jaksamisia teille kaikille! Toivottavasti Suomessa yleistyy kohta elämäntapayrittäjyys!
Irti oravanpyörästä
5
723
Vastaukset
- aaprahami-59
Elän unelmaani! Jo 25 vuotiaana tein päätöksen, että viimeistään 50-vuotiaana olen vapaa mies. Näin kävikin, että 2 viikkoa ennen 50-vuotispäiviäni irtisanouduin ja nyt olen muutaman vuoden viettänyt elämääni työstä vapaana. Päivät kuluvat liikunnan, lukemisen, matkustelun, seurustelun yms. puuhien parissa.
Tämä onnistui järkevällä rahan käytöllä (säästäminen, sijoitukset, turhan kulutuksen minimointi). Tervetuloa joukkoon!- Vuosi jäljellä!
Onneksi olkoon. Perässä tullaan ;)
- juusotin
Ei ihme, että ihmiset haaveilevat moisesta. Työelämä repii ihmisistä kaikki tehot. Onnea vaan teille. Täällä taas; jatketaan töitä 70-vuotiaaksi asti, ellei sydäri iske sitä ennen :)
- JUUSTOHÖYLÄRI
Painakaa vaan töitä peräsuoli pitkällä kapitalisteille, sillä HE OVAT TODELLISIA
VOITTAJIA! Sydäri monella ennen eläkeikää ja siitä seurannut halvautuminen.
Lampaat vauhtia siihen hommaan, urakka kusee!
- poiuytr
Itse pyöritän omaa yritystä ja käyn myös osa-aikatyössä. Olen aiemmin ollut toki normaalissa 8-16 töissä, eikä ollut ollenkaan mukavaa. Koko arki pyöri työn ympärillä kun lasketaan mukaan työmatkat yms. Sitten jos joutuu vielä tekemään samaa työtä päivästä toiseen joka ei kiinnosta yhtään ja joutuu olemaan sellaisten ihmisten kanssa päivittäin joiden kanssa ei välttämättä huvittaisi olla tekemisissä, niin kyllähän elämä aika ankeaa silloin on.
Vaihtoehtojakin on olemassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455130Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1191626Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151459Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "501376- 131183
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4107081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76999Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60817Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27793