Vanhemmiten naisten seksihalut tunnetusti laimenee aika lailla, ainakin itse olen huomannut. Olen 47v ja seksiä harastan kerran kaksi päivässä....jos ei kummapania aina nii itse sitten.
Yli 40v naisilla haluttomuus on liisääntynyt huomattavasti, kymmenien suhteiden kokemuksella...ja sellasten vielä joista ei ole tullut mitään kun seksi ja läheisyys on jotenkin ongelmallista.
Tästä voi hyvinkin päätellä nuorempien miesten, jotka yli 40v naisten kanssa seurustelevat olevan aika kyvyttömiä lisääntymisessä.
Miehet joilla huom vanhempi nainen kyvyttömiä
3
156
Vastaukset
- surkia elämä
Harrastele sinä (vanha mies) vain itseksesi, kukaan aikuinen nainen haluakkaan olla vain "kolona" sinulle. Pistele vaikka männyn kylkeä, niin et pääse lisääntymään..
Naisen haluttomuus kun tavallisesti johtuu kumppanista, siis sinusta. Aikuinen nainen ei viitsi teeskennellä haluja, edes sinulle. Se on nyt vaan niin, että sinun kanssa kukaan ei halua sen enempää. Kymmenien (hihii) suhteiden kokemuksella sinun pitäisi tajuta katsoa peiliin (ja ehkä myös sinne alas..)...ja tarkasti.
Ja voivoi varsinkin nuorta miesparkaa, kun vanha nainen (40v)saa hänet lisääntymiskyvyttömäksi. VOIVOIVOI... - Rottweil
Mihin perustat väitteesi? Onhan ihan yleisesti tunnettu, että naisen libidolle käy juuri päinvastoin. Vaihdevuosien hormoonivaihtelut saattavat aiheuttaa notkahduksen, mutta muuten vanhemmat naiset ovat halukkaampia. Miesten libido laskee tasaisesti iän myötä testaritason mukana.
Siksi otin itse nuoremman naisen, kun en enää halua harrastaa seksiä ihan joka päiva saati sitten monta kertaa päivässä. Mieluummin siis minä olen kyvytön kuin nelikymppisen naisen kanssa seksisuhteessa olevat parikymppiset kollit :D - Saman tod
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh hahhhahhh aaaaaaaaaahhhhhh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse984822Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143952Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113850Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1192257Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575781980Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801366- 1371324
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1681296En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5461178- 531135