Hei,
Minulla on unelmien nainen joka olisi valmis seurustelemaan kanssani ja minä tiedän että hän on ihminen jonka kanssa haluan jaka tulevaisuuteni. Tunnen hänet hyvin koska olen seurustellut hänen kanssaan aiemmin yms.
Lopetin edellisen suhteen koska tuntui että haluan tuntea millaista on olla sinkku ja saada kokemuksia muiden naisten kanssa. Kuitenkaan en ole puolen vuoden aikana harrastanut seksiä kuin muutaman naisen kanssa (haluaisin enemmän kokemuksia) ja nyt tämä unelmieni nainen sanoo että joko aloitamme seurustelun nyt tai ei koskaan (asiaa on vatvottu jo useampi kuukausi). Haluaisin todella seurustella hänen kanssaan mutta pelkään että mua häiritsee loppu elämän kun en ole kokenut useampia naisia. Naisella jonka kanssa olisin alkamassa seurustelemaan on kuitenkin huomattavasti useampia säätöjä miesten kanssa (sekin minua häiritsee hieman)
Mitä mieltä olette. Tiedän että on tyhmää ajatella että muutama ilta olisi minkään arvoisia koko elämän kestävän suhteen rinnalla koska ajattelen että jos nyt alan seurustelemaan niin otan sen todellakin tosissani. Molemma olemme reilusti 20 vuoden paremmalla puolella.
Onko 2 seksi kumppania liian vähän ennen vakavaa parisuhdetta? Tunnen itseni vain jotenkin luuseriksi kun tiedän että monilla kavereilla on huomattavast suurempia lukuja.
Tarkoitukseni on herättää asian suhteen hieman keskustelua koska itse olen miettinyt asiaa paljon ja haluaisin kuulla muiden mielipiteitä.
piinaava ongelma!
13
389
Vastaukset
- lopeta suhde
Eroa siitä naisesta, hän on ansainnut paremman miehen. Toivottavasti se sun nainen jättää sinut, et ole parisuhdekelpoinen kun tuollaista mietit.
- Kentsu
Kiitoksia vastauksesta! Eli sinun mielestäsi pitää olla enemmän kuin kaksi kokemusta jonkun muun kanssa. Ei ole kyse kenenkään jäätämisestä kun ei kenenkään kanssa seurustella ja siksi siitä haluankin täälä keskustella ennen päätöstä koska en halua jättää tai tulla jätetyksi
- Voi elämä..
ei se sun kokemuksia/kokemattomuutta tarkoittanut, vaan tuota sun arpomista!!
Ymmärrätkö ollenkaan, kuinka loukkaavaa tuo on sitä naista kohtaan?
Jos tuollaisia muita kokemuksia tarvitsee noin tuskissan edes miettiä, et varmaankaan ole kelvollinen parisuhteeseen.
Mutta se asia ei välttämättä muutu edes 200 kokemuksen myötä. - Go Kentsu!!
Nauroin ääneen tälle kommentille. Priceless.
- ei epäröintiä
Minun mielestäni ei pidä seurustella jos jo suhteen alussa epäroi kuten sinä teet.
Eli et ole oikeasti hänestä kiinnostunut kun kirjoitat asiasta nettiin.
Jos olisit, et kirjoittaisi tai miettisi tuollaista.
Siitä on kysymys. - kentsu
Oikea elämä ei ole koskaan niin mustavalkoista että pystyisit heti sanomaan joo tai ei ilman asioiden miettimistä tai epäröintiä. Ei ainakaan minulle. Minun näkemykseni on että voi ilman epäröintiä mennä vaikka kihloihin mutta silloin todennäköisyys väärään ratkaisuun on moninkertaisesti suurempi --> ero
- epävarmuus paha asia
Nainen vihaa miehen epävarmuutta, epäröinti, tulkitsee kaiken pelaamiseksi.
Sellainen tuhoaa naisen tunteet vaikka suhde alkaisi tai jatkuisi. Se johtaa pihtaamiseen sitten jossain vaiheessa. Ota tämä asia vakavasti.
Miehen epävarmuus on myrkkyä naiselle. - Kentsu
voin luvata että otan asian tosissani.
- olet hölmö
Käsitämätöntä että se nainen odottaa sinua, kun hankit "vähän kokemusta". Luulisi olevan olemassa sellaisiakin miehiä joille se nainen kelpaa heti.
Miehenä täytyy sanoa että ei ne naiset niin erilaisia ole. Tai tarkoitan että jokainen on erilainen, mutta jos alat miettiä että tuota ja tuota pitää vielä kokea, niin lopulta mikään ei riitä. Harvat miehet ovat löytäneet sen naisen kenen kanssa haluavat elää loppuelämänsä, ja SIKSI he ovat olleet useamman kanssa, kun sitä hyvää ei ole vielä tullut vastaan. JA sinä hölmö et osaa arvostaa sitä mitä sinulla jo on. Tulet katumaan paljon enemmän, jos naisesi kyllästyy odottamaan ja jättää sinut ikuisiksi ajoiksi. - Mies_27
Teet sitten kummin tahansa niin asia jää joka tapauksessa sinua harmittamaan.
Jos päätät aloittaa suhteen nyt niin tulet huomaamaan kuinka alitajunnassasi tuo seksuaalisten kokemusten ero kalvaa ja kuinka halajat uusia kokemuksia.
Jos taas päätät, että et lähde suhteeseen niin myöhemmin kokemuksia kartuttaneena muistat tuosta naisesta vain ne parhaat puolet sekä yhteiset hyvät hetket ja soimaat itseäsi kun et sillon tajunnut tehdä sitä valintaa.
Omasta kokemuksesta suosittelen jälkimmäistä. Ihan suoraan sanottuna vasta kun on muutaman naisen tavannut niin sitä alkaa huomaamaan mitä ominaisuuksia sitä naisessa ihan oikeasti arvostaa ja mitä taas ei voi sietää. Ja toiseksi kunhan on vähän kokemusta kartoittanut niin ei se valinta perustu pelkästään sille omalle epätoivolle kokea jotain mitä muut ihannoi.
Pohjimmiltaanhan koko homma perustuu kysymykselle, voittaako parisuhde tämän naisen kanssa yksin olon.
Aiemmin tein sen virheen, että aloin seurustelemaan ennenkuin itse olin siihen valmis ja harmi kyllä vielä sellaisen naisen kanssa, joka kyllä tiesi mitä halusi. Empimiselläni sain aikaan pahaa oloa ja stressiä. Nykyään ollaan vielä kavereita kun erottiin hyvissä väliessä, mutta vaikka hänelle en ole kehdannut tunnustaa niin ihan pahaa tekee kun ajattelee miten paljon kärsimystä on tullut aiheutettua sillä kun ei ole osannut tehdä päätöksiä eikä kulkea eteenpäin sitä omaa polkua. - CineChick
Jos epäilet noin paljon, älä ala suhteeseen. Ajautuisit pettämään. Ihania naisia on muitakin.
- Älä ryhdy suhteeseen
Tee palvelus teille molemmille ja ole vielä sinkkuna aikasi etsimässä kokemuksia.
- rakastunut n24
Mieti mitä sä oikeasti HALUAT.
Haluatko sä sen naisen kenet tunnet?
Kyllä vai ei?
Mikäli tunnet että et halua, eli haluat jotain muuta niin mene ja etsi. Ei meistä täällä kukaan tiedä, löydätkö koskaan sitä mitä haluat.
Itse olen tullut siihen tulokseen, että haluan ensin tietää mitä haluan, jotta voin löytää sellaisen miehen, jonka kanssa voin olla ilman että alan ahdistua. Olen 24 ja tänä keväänä vihdoin myönsin rehellisesti itselleni, että millaisen miehen haluan. Ja saatan jopa tietääkin ketä olen etsinyt kaikki nämä vuodet silmät sokkona... :)
Toivon että tilanteesi selkiytyy, mutta väitän ettet voi etsiä vastauksia täältä, et siitä naisestasi vaan itsestäsi.
Onko pahempi menettää tuo kyseinen nainen kokonaan? Kun erositte niin ajattelitko häntä silloin? Mitä SINÄ HALUAT ja onko tässä naisessa niitä ominaisuuksia, mitä SINÄ HALUAT?
Väitän, että jos ihminen ei ole ensin rehellinen itselleen, parisuhde ajautuu jossain vaiheessa ongelmiin jonkunlaisen ahdistuksen tai ristiriidan vuoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242371Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441961Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101653Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121012Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17980- 63845
- 55840
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2798