joka käy joka päivä suihkussa,pahimmassa tapauksessa aamuin illoin?
Suihkussa käydään silloin kun ollaan likaisia!
Ymmärrätkö naista..
11
98
Vastaukset
- yksin kotona
Mä olen mies ja käyn vähintään kaks kertaa päiväs suihkus. Kolme kertaa käyn jos käyn vaikka salilla.
- Mr.Monte
No se johtuu sun liikalihavuudesta,hikoilet! Mutta siro nainen!
Caramba!
- Ei saa klosottaa:.!1
.
Meillä päin vain kersat klosottaa jatkuvasti vetes
Har!
. - puskalisko
eli ymmärränkö ihmistä joka toimii eri tavalla kuin itse toimin?
- Aito Seilori
Et puska taatustikaan voisi olla meidän vanha riesamme monte24 alias Robert
vaan joku pohojosen jänkhä-jouni, etkä edes "lantalassa" käynyt, saati sitten
trooppisissa maissa,kute Venezuela ja Thaimaa.
Kun lämpötila on 40C huitteissa ja yölläkin yli 30C
Sellaisissa maissa eivät naiset paklaa paksuja meikkejä ja hirveitä dödöjä peittämään haisujansa kuten Suomiäämä, joista monet haisevat tunkkaisilta
Tropiikin naiset kulkevat ohuissa ja kevyissä kukkamekoissa ja miesten iloksi ja silmänruoaksi ilman kalsareitakin njom njom :oQ,,
Siten on helppoa heittää mekkopois ja käväistä suihkussa tai pulahataa uima-altaassa jäähyllä ja huuhtoa hiki pois.ilman saippuaa
Jos Suomessakin jättäädödöjen käytön pois kokonaan luonnottomana haitakkeena, alkaa kainaloidenkin floora pitää naisen hyvän ominaistuoksun
Afrikan mustatkin käyttävät talkkia tropiikki- eli taiveihottuman ehkäisyyn.
Olenkin miettinyt, että eteläisten rotujen latinot ja aasialsilla on vahvat kulmakarvat evoluutio kehittänyt estämään hien valumisen silmiin.
Kahtokee thaikkunaisten tuuheitakulmakarvoja ja hoikkuutta--etelässäei läskiäämiä näe--eivät tarvitse fläsää kuten jäämeren mursut
Tämä onmuutenkin söpö linkki tanssivista thaikuista
http://www.youtube.com/watch?v=ovVfLancwys&feature=fvwp&NR=1 Ymmärrän, minäkin käyn. Peseytymisestä tulee raikas olo. :-)
Kreikassa ollessa tuli tosiaan käytyä 2-3 kertaakin helteen takia suihkussa tai uima-altaalla suihkussa ja uimassa. Yölläkin oli parina kertana 30 heinäkuussa, joten kyllä vaan kummasti kaipaisi veteen.- Losottajia:.!1%#?+
.
Tootta kaikin sellaasia veten losottajia
Har!
. Mä olen aina likainen iltaisin. Eli käyn joka ilta.Aamuisin ei jaksa/ehdi. Joskus kun en ole käynyt, mun vauvantukkamainen hiuslaatu näyttää niin rasvaiselta vauvanhiukselta, että tajuaa, että olis pitänyt kumminkin käydä.
Ymmärrän, ettei kannata käydä, jos on atooppinen iho tai psoriasis, joka päivä, tai kuiva iho ylipäätään. Ei mun mieskään käy. Mutta mä haluan esim. kesällä pestä pois tukasta ja iholta heinän siitepölyt, ja muut pölyt. Ja jalat pitää pestä, jos on kävellyt vaikka paljain jaloin tai aukinaisissa kengissä. Ei siellä suihkussa tarvi käydä kuin äkkiä, ei tarvi asua..
- laulutar
No, minä haluan olla puhdas ja hyväntuoksuinen aina. Kuitenkin miehen kanssa hellitään ja ollaan lähekkäin jne, niin en kyllä haluaisi pesemätön olla...
- Aito Seilori
Ny muista kelle kaunottarelle itse Napoleon, joka oli Serpico-Jaakon mittainen pikkuhurmuri--------lähetti viestin:" Tulen pian, älä pese itseäsi"
Aurinkokuninkaaksi mainitun Ludvig 14 palasissa oli vain yksi suihkukoppi
sitä käytti vain yksi palvelijatar......
Turun linnassa olen känyt monta kertaa, enkä ainakaan huomannut peseytymistiloja tai suomalaista saunaa-------sauna onkin peräisin venäjältä
Ruotsikin on kovasti lanseeranut saunaa ruotsalaiseksi alkujaan.
Muissa kielissakin käytetään sanaa >sauna
Mistähän se nimitys on peräisin? Akat.kielimaisterit kertokaa.........?
Joka ihmisellä on oma tuoksunsa, josta koirakin tunnistaa vaikka saunapuhtaan henkilön
Feromoneilla on jokin tehtävä---minullakin on harjaantunut hajuaisti ja vain miehillä on todettu erillinen hajuaisti, jolla havaitsee naisen tuoksun
esim. bussissakin voi havaita siistinkin naisen pahat päivät
Vaikka mies ei itse havaitsisikaan naisen tuoksua, se silti vaikuttaa siten,
että vaikka lähelläoleva nainen olisi rumakin, voi pilden hinku herätä stondiksena:)
Tämän naisenkannattaa ottaahuomioonsilloin, kun menee ekatreffeille, sopisi treffipäivän ovulaation ajaksi--mies innostuu paremminja miehnkin kannalta
ovulaatiopäivinä pildeä lohkeaa helpommin eka treffeillä.
Tämän konstin tietävä äämä sopii eka treffinsä rikkaan miehen kanssa juuri
tähän otollisen aikaan ja pääseerikkaisiin naimisiin ja elääkissan päiviä...
Rikas toimitusjohtaja tekee pitkiä työpäiviä ja voi helposti ottaa Aidon Seilorin
tyydyttämään eroottiset himonsa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760