Olen syntynyt "onnettomien tähtien alla".....arvostavatko naiset tänä päivänä vain nopeita miehiä, jotka käyvät päälle kuin "yleinen syyttäjä" ja ovat sellaisia "luolamiehiä"........minä aina väärään aikaan väärässä paikassa....ikuinen sinkkuko?
Väärä ajoitus...
7
161
Vastaukset
- Too-Slow Gonzales
Ikuinen olet. Nykyisessä pikaruokakulttuurissa miehen pitää suorittaa The Mahtava Iskemis Show niin nopeasti, ettei nainen ehdi reagoimaan kilpailevien iskijöiden vastaaviin. Nopeat syö hitaat.
- Syntymälahja:(
Minä oonkin perinneruokien ystävä: esim. karjalanpiirakka putoo.
"ruokatottumusten vaihtoonko"? - Kokki Kolmonen
Syntymälahja:( kirjoitti:
Minä oonkin perinneruokien ystävä: esim. karjalanpiirakka putoo.
"ruokatottumusten vaihtoonko"?Muista, että aitoja karjalanpiirakoita ei tarjoilla pikaruokaloissa. Äläkä sekoita niitä perunapiirakoihin.
Kokki Kolmonen kirjoitti:
Muista, että aitoja karjalanpiirakoita ei tarjoilla pikaruokaloissa. Äläkä sekoita niitä perunapiirakoihin.
Ne pittääkin olla oikein rypytettyjä ja riispuuro notkeaa.
Älyttömän hidas oon;(
Voiko minusta tulla luolamiestä ikinä:((
- Greekah bundolo!
Hyvä alku on jos lakkaat käymästä ulkona, etkä siivoa kämppääsi.
Greekah bundolo! kirjoitti:
Hyvä alku on jos lakkaat käymästä ulkona, etkä siivoa kämppääsi.
Entä jättäiskö suihkunkin väliin ....kannattaisko reenata karjutaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084711Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293443No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 491524
- 361423
- 381246
- 141162
- 1641050
- 271048
- 6954