Liian rakastunut!

inloooove

Oon 20 v mies ja ollaan tyttöystäväni kanssa seurusteltu kohta 3kk, mutta tuntuu kun oltais oltu aina yhdessä. Ollaan molemmat ihan samanlaisia sekopäitä, hyvää läppää ja juttua lentää koko ajan. Ei oo riitoja ollut yhtään, seksiä/hyväilyä ehkä vähän liikaakin ;) Ollaan etitty nyt yhteistä asuntookin! Tuun hänen perheensä kanssa myös tosi hyvin toimeen.

Ongelmana on se että en pysty oleen hetkeekään erossa hänestä, tulee jotenkin ahdistunut ja semmonen olo, että pakko päästä halaileen ja pusutteleen! Ns. vierotusoireita :D? Nytkin joudun oleen päivän erossa hänestä ja oon ihan masentunu :/ Sekoisin jos ei nähtäis esim. viikkoon.

Onko jotain neuvoja millä selviän näistä tuskaisista tunteista? :)

7

223

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ota tästä pari

Otta kuvia kännykkään tai kameraan, ja niitä sitten katselet kun olette erossa. Myös vanhojen teksiviestien lukeminen auttaa.

• woorldlander

Ei tos mitään hätää ole, mikäki tyttöystävä tuntee samoin. Jos vire ei ole ihan tota luokkaa ja kerrot hänelle fiilikset, niin voi alkaa kohta ahdoistusta pukkaa.
      Että olehan varovainen avautumisten kanssa.

Tota fiilistä kun ei kuitenkaan ikuisuuksiin kestä, joten nauti nyt siitä kaikin siemauksin!

• inlooove

kännykkä on täynnä kuvia ja myös mun taustakuvana on hänen kuva! :)

Kyl oon kertonu sille tästä ja hän tuntee ite samoin.

• ertgredgrsdg

No äläs nyt... Ole onnellinen, että kykenet tuntemaan noin mahtavia tunteita ja että oot löytänyt toisen samanlaisen ihmisen rinnallesi! Toihan on oikeasti huippuhienoa - itsekin kokenut saman. Nyt ollaan oltu yhdessä jo monet monituiset vuodet ja totta kai meno on vähän "laantunut" - mutta silti meillä on upeaa yhdessä ja arkikin edelleen juhlaa hänen kanssaan.

• Älkää hyvät ihmiset muuttako suinpäin yhteen.Tuo on alkuhuumaa, nauttikaa siitä, ei vielä ole aika siirtyä arkeen.

Älkääkä unohtako omia kavereitanne!

• inloooove

Sillä on oma kämppä ja oon siellä joka päivä, eli asutaan nyt jo tavallaan yhdessä. Muutetaan koska halutaan isompi asunto

• Eivaroituksiatyhjäst

Itsekin olin jo 1,5kk seurustelun jälkeen suunnitellut tyttöystäväni kanssa yhteen muuttoa elokuussa, koska asumme eri kaupungeissa, ja näemme vain viikonloppuisin. Opiskelijalle sellainen matkusteleminen on aika kallista. Ja skypessä ei voi tehdä ihan kaikkea mitä haluaisi toisen kanssa tehdä. Jos vaan jatkaa etäseurustelua, siitä ei tule koskaan yhtään mitään. Sellainen ei sovi kaikille, ja se ei ainakaan lähennä, jos pitää lähentää parisuhdetta tietokoneen ruudun takaa. Ei kaikki voi odotella puolta vuotta tai vuotta, ennen kuin muuttavat yhteen, vain siksi koska se on normi, ja se on turvallisempaa niin. Helppoahan se on muiden sanoa, etenkin jos asuu samassa kaupungissa tai on jo naimisissa sen rakkaansa kanssa ja se oma tapa hoitaa asioita oli paljon helpompaa. Ärsyttää tuollainen arvostelu, että kyseessä on vaan "alkuhuumaa". No tottakai se on sitä alkuhuumaa! Toivon mukaan se alkuhuuma kestää ainakin sen 3 vuotta ennen kuin se tasaantuu tavalliseksi arkipäiväiseksi rakkaudeksi. Jos menee metsään siinä 5kuukauden kuluttua, niin piru vie, sitten menee. Eihän tässä ilman riskejä voi elää.

Ja ei saa unohtaa sitäkään, että syksyllä on vuokra-asunnoista kova tappelu, eli jos haluaa löytää asunnon syksyksi, se pitää etsiä ja löytää nyt kesän aikana.

Eli tsemppiä aloittajalle. Hyvältä kuulostaa, että ikävä vaivaa, mutta muista myös pitää omasta elämästäsi kiinni. Älä unohda harrastuksia ja kavereitasi. Omiin askareihin uppoutuminen lievittää ikävän tunnetta. Ja aina voi soittaa tai skypetellä, jos ei näe vähään aikaan toista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4782
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3483
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2410
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1538
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1473
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      39
      1299
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1192
    8. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      22
      1154
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1078
    10. 165
      1069
    Aihe