Kokematon mies - en ymmärrä!

Epätietoinen nainen

Ongelma:
Mies josta olen kiinnostunut, ei ole koskaan seurustellut aiemmin. Eikä ole muutenkaan naisista kokemusta juurikaan. Hänellä on kova kuori, jonka läpi olen ajoittain päässyt, mutta välillä meinaa kärsivällisyys loppua. Hänellä on ns. pokerikasvot, joilta ei juurikaan voi lukea yhtään mitään. Suojaukset ylhäällä, niinsanotusti. Tuntuu ettei hän pysty luottamaan, ei pysty näyttämään mitään herkkyyttä. Mut mä tiedän että herkkyyttä hänessä nimenomaan on, olen nähnyt siitä häivähdyksiä - enimmäkseen silloin kun on ollut humalassa, tosin. Ja hän on aivan äärimmäisen hellä, en ole koskaan tavannut niin hellää miestä, joka todella tykkää silitellä ja koskettaa, pitää kädestä kiinni yms hempeilyä!

Aina kun yritän kääntää keskustelun hieman syvällisempään, tai puhua tunteista katsoen häneä syvälle silmiin, niin hän silminnähden ahdistuu. Saattaa painaa yhtäkkiä katseensa pois, päänsä käsiinsä ja näyttää tuskaiselta, siis ikäänkuin häneen jotenkin sattuisi..? Ja nyt mä en vaan oikein osaa sanoa että mitä tuo tarkottaa? Mikä häntä satuttaa tai ahdistaa? Ja miten mun pitäisi edetä? Olen ollut todella kärsivällinen, noin kuusi kuukautta ollaan tunnettu ja kierretty toisiamme kuin kissa kuumaa maitoa.

Seksiä ei ole ollut vielä, mutta ollaan suudeltu. Ja halailtu ja pidelty toisiamme kädestä kiinni.

Yleensä me vaan kuunnellaan musiikkia yhdessä (sama musamaku) tai jutellaan niitänäitä, ollaan lähekkäin. Mut miten tästä eteenpäin? Tuntuu ettei juttu etene, ja hänellä tosiaan noita ahdistumiskohtauksia aina välillä.. aina kun katson häntä syvälle silmiin ja yritän sanoa että "tykkään susta"....

3

268

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kovaa peliä

Tuolla miehellä on huonoja kokemuksia ja on sisältä loukattu, haavoittunut, ei uskalla päästää lähelleen, koska pelkää, että jos päästää sinut lähelleen, niin petät hänen luottamuksensa ja loukkaat ja juokset ensimmäisen vastaantulevan kitaristin ja lätkänpelaajan luo ja naurat hänen kokemattomuudelleen ja epämaskuliinisuudelleen. Noin kärjistäen.

Ehkä voit yhteisessä humalatilassa saavuttaa jotain lähentymistä ja kuoren avaamista. Joudut itse auttamaan, että suojamuurit antaa periksi, mutta tee tämä vain, jos olet itse varma kiinnostuksestasi, etkä tosiaan lähde jonkun kitaristin matkaan heti kun saat tuon miehen avautumaan.

• mä vaan

Pyydä siltä hierontaa. Ota yläosa pois ja sit meet makuulle jolloin se hieroo sun selkää. Kyllä siinä miehen hormoonit alkaa hyrräämään

• sdfadfasdfdsafdsafsa

Yksinäisyys kun se ilmenee ulkopuolisuutena voi viiltää kirjaimellisesti kuin veitsi rinnassa. Mieluiten sen tuskan välttää kokonaan.

En itse enää kiinnostu naisesta sen vuoksi, että hän on nainen. Nuo naisen ja miehen roolit tavallaan vääntävät veitseä rinnassa entistä syvempään. Rakastun naiseen, jos hän on minulle ainutlaatuinen sekä yksilönä ja ihmisenä, ja vasta sitten hänen on oltava nainen.

Uskon että tuo mies kokee epäonnistuneensa miehenä. Miehenä hän ei koe olevansa rakastamisen arvoinen, muutoin hän olisi saanut kokea rakkautta ja intohimoa aina nuoruudestaan alkaen. Ja se on märkivä haava, joka satuttaa joka kerta kun siitä muistutetaan. Tässä pariutumiskulttuurissa sitä on joko Mies tai mikkihiiri, mutta ei lainkaan ihminen. Tuo lause "Mies tai mikkihiiri muttei lainkaan ihminen" oikeastaan kuvaa kaikessa raivostavuudessaan sen tuskan ja häpeän sekä arvottomuuden, mitä miehenä epäonnistuminen ja rakkaudetta jääminen tarkoittaa.

Jos pystyt näkemään hänet ainutlaatuisena ihmisenä, kerro se. Tuskin hän välittää kuulla olevansa tosimies jos hän kokee ettei se ole totta. Toki sinun on nähtävä hänet myös miehenä ja pitää hänestä fyysisesti. Mutta et voi lähestyä tätä hänen haavoitettua miehisyyttä, ennenkuin hyväksyt hänessä ainutlaatuisen ihmisen. Ehkä sitten hän päästää sinut lähelleen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4339
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3243
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1368
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      979
    6. 152
      976
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      20
      864
    9. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      852
    10. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      26
      805
    Aihe