Naapurin nainen ( se joka huutaa seksissä liioitellun kovaa), toi kavereita jatkoille ja soittaa musiikkia niin kovalla, että jopa hyvin eristetyssä talossa kuuluu äänet. Lisäksi porukka HUUTAA kello viis jatkoilla ??? Olen minäkin ollut jatkoilla, mutta yleensä sääntönä on ollut pitää musiikki hiljaisella ja jutella väsyneen laskuhumalaisesti.
Naapurinnainen on esimerkki siitä naistyypistä jota en todellakaan arvosta.
Voi vitun perseet
6
133
Vastaukset
- what ever
Etkä saisi vaikka haluaisitkin.
- realismus
Jatkojen metelöinnistä on syytäkin valittaa, tee kirjallinen valitus isännöitsijälle, mutta kiinnitti enemmän huomiotani tekstin alku - mistä tiedät, mikä on liioitellun kovaa? Eikös palstan miesten kokemus alueelta ole kovin rajoitettu (kirjoitusten mukaan, mistä muuten mitään tiedän...)? Mitä naisen tulisi tehdä, kokeilla selibaattia vai jeesusteippiä (suun eteen)? Vai at-miestä, takuuhiljaisuus....
- Reipas Mies
Kyllähän suosiossa oleva nainen syö vaikka paskaa ytm-pokansa tahtoessa joten sinänsä nämä liioitellut manööverit lähinnä huvittaa.
Ei niille yöbilettäjä naapureille voi muuta kuin VITTUILLA nasevasti kun näkee seuraavan kerran. Ihan tyyliin pantiinko joka reikään ja oliko mustia miehiä mukana kun noin kammari raikui. Häpeä on paras ase kontrolloida ihmistä.
Mulla on perinne rankaista bilettäviä naapureita niiden krapula aamuna omalla musiikin huudattamisella.
Minua ei enää tosin kutsuta jatkoille kun saatan rikkoa paikkoja kännissäni.- :P
"Minua ei enää tosin kutsuta jatkoille kun saatan rikkoa paikkoja kännissäni."
Onpas reipasta
- Ääliöt ulos
Valitusta vaan kehiin välittömästi. Eiväty tuollaiset ajattelettomat ja itsekeskeiset nartut mitään opi, jos heitä ei pistetä oppimaan. Saakoot pelle vaikka häädön, jos ei muuta tapojaan.
- Olisit mennyt mukaan
Mikä tässä on aloittajan ongelma?
Jos olisit itse kyseisillä jatkoilla, niin sinua ei taitaisi häiritä yhtään melu? Ei edes sen naisen huutamiset, jos hän huutaisi sinun seurassasi ollessaan...?
Millaista naista sitten arvostat? Onko sellaista naista olemassakaan tällä planeetalla, josta et löytäisi jotain vikaa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475475Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612356Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181880Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1451771- 171595
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol331543Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5138881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171117Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771088Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se2231021