Ihmettelen kyllä kovasti, kun naiset valittavat, etteivät halua epätoivoista naista saamatonta miestä. Eikö ole kuitenkin aivan päivän selvää, että mies, jolla on paljon naiskokemuksia, on epätoivoinen?
Eihän naiskokemuksia kertyisi kovin paljoa, tai kovin usean naisen kanssa, jos mies ei olisi epätoivoinen niiden keräämisen suhteen.
Suurinta epätoivoa miehellä on se, kun mies pyrkii olemaan naisen ihanteiden mukainen "p*noeino", joka käyttäytyy naisen suosimalla tavalla.
Mihin on kadonnut naisen kiinnostus individuaalisuutta, persoonallisuutta ja aitoutta kohtaan? Naiset haluavat miehen olevan aina samasta muotista, samanlainen juoppo, sataa naista n*ssinut iskuetiketin ja juntin esittämisen perinpohjin opetellut epätoivoinen r*nkkari.
Tällainen naiskokemuksia vähemmän omaavien epätoivoiseksi maalaaminen haiskahtaa epävakaasta persoonallisuushäiriöstä peräisin olevalle splittingille, eli piirteiden siirtämiselle kohteesta toiseen.
Naiset eivät tunnista epätoivoa?
12
139
Vastaukset
Eläs nyt yleistä Dazu. Minunkin kultani on vähän käytetty, ei juoppoa nähnytkään, kelpo kansalainen ja kaikenlisäksi helvetin ihana ihminen. :-)
teevadit kirjoitti:
Ups meni yhteen taas pari sanaa, noh ei liene haudanvakavaa. :-)
Epätoivosta...
http://www.youtube.com/watch?v=1rLlw4o87MQNoh, mä tarkoitinkin niitä, jotka valittavat, että kokemattomat miehet ovat epätoivoisia. Siis sellaiset, niinkuin sinun ukko kai sitten oli, kun tapasitte... tai minä. Siis olenhan minäkin oikeasti kokematon.
teevadit kirjoitti:
Ups meni yhteen taas pari sanaa, noh ei liene haudanvakavaa. :-)
Mulla ei toimi space, menee sanat yhteen aina, jos ei oikein kovaa lyö spacea.
dazu kirjoitti:
Noh, mä tarkoitinkin niitä, jotka valittavat, että kokemattomat miehet ovat epätoivoisia. Siis sellaiset, niinkuin sinun ukko kai sitten oli, kun tapasitte... tai minä. Siis olenhan minäkin oikeasti kokematon.
Minusta se ei ole epätoivoa, jos ei kaikkia naisia halua kaataa. Jos mieskin haluaa valita naisen, jonka kanssa oikeasti haluaa myös viihtyä. Ei vain survaista ja jättää.
:-)
Arvostan miehessä sitä, ettei mieskään ole koko kylän pässi. Joka helman vietävissä. Siltikään ei tarvitse ihmisiä katsoa ylen, vaikkei kaikista pitäisikään. Jos miehelle nousee hattuun tavallaan se, että hän on valikoiva ja perustelee sen pilkkaamalla muita. Se tiputtaa roimasti pisteitä.dazu kirjoitti:
Mulla ei toimi space, menee sanat yhteen aina, jos ei oikein kovaa lyö spacea.
Mulla taas ei vaan toimi sormet. :-)
teevadit kirjoitti:
Mulla taas ei vaan toimi sormet. :-)
Noh, kaipa sormia voi vältellä, jos mies kerta on käytössä.
teevadit kirjoitti:
Minusta se ei ole epätoivoa, jos ei kaikkia naisia halua kaataa. Jos mieskin haluaa valita naisen, jonka kanssa oikeasti haluaa myös viihtyä. Ei vain survaista ja jättää.
:-)
Arvostan miehessä sitä, ettei mieskään ole koko kylän pässi. Joka helman vietävissä. Siltikään ei tarvitse ihmisiä katsoa ylen, vaikkei kaikista pitäisikään. Jos miehelle nousee hattuun tavallaan se, että hän on valikoiva ja perustelee sen pilkkaamalla muita. Se tiputtaa roimasti pisteitä.Niin, naisethan toimii juuri niin, että ne on valikoivia ja perustelee sen pilkkaamalla miehiä. Osin tähän asiaan liittyen miehen logiikassa on aloitus.
dazu kirjoitti:
Noh, kaipa sormia voi vältellä, jos mies kerta on käytössä.
Hah.haa. Johan lohkasit. :-D
dazu kirjoitti:
Niin, naisethan toimii juuri niin, että ne on valikoivia ja perustelee sen pilkkaamalla miehiä. Osin tähän asiaan liittyen miehen logiikassa on aloitus.
No ei kaikki Dazuseni, ei kaikki. Huomasin sen aloituksen. Tarttee männä. Moikka. :-)
Koita jaksaa.
- 8
Minkäs sille mahtaa mitä naiset haluavat, ne haluaa sitä mitä haluaa.
Samahan se on meillä miehilläkin, mukavaa ja hauskaa harrastaa seksiä sellaisten hyvännäköisten osaavien naisten kanssa.
Tosin ei sellaisten kanssa mitään pitkäaikaista suhdetta edes voisi ajatella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708