Naisten tavallisin, tai oikeastaan ainoa selitys juopon miehen hankkimiselle on, että kunnollinen mies on tylsä.
Millainen nainen sitten kokee mielenkiintoiseksi katsella loppuelämänsä vierestä, kun mies kittaa viinaa kaiket päivät ja hourailee jotain olemattomia?
Minusta kuulostaa siltä, että tuollainen nainen saattaa olla itse melko tylsää seuraa.
Juopon miehen mielenkiintoisuus ja virikkeisyys
21
200
Vastaukset
Miksi monesta miehestä tulee juoppo?
Koska?
http://www.youtube.com/watch?v=45FsJF9xUsIÄlä nyt perhana linkittele noin arvoituksellisesti. Karkottaa aina avaamasta linkkejä tuollainen arvoituksellisuus.
- 6
Niin ?
dazu kirjoitti:
Älä nyt perhana linkittele noin arvoituksellisesti. Karkottaa aina avaamasta linkkejä tuollainen arvoituksellisuus.
Eikun ajattelin, että nuo sen tietää, kerta siitä laulaa. :-)
Kaamosmasennusko se lienee syynä? ;-)teevadit kirjoitti:
Eikun ajattelin, että nuo sen tietää, kerta siitä laulaa. :-)
Kaamosmasennusko se lienee syynä? ;-)En tiedä, kun joskus join ite sellaista kahta kertaa viikkoon pari kuukautta ja sen jälkeen, tai jo oikeastaan kuukauden jälkeen alkoi oleen jo mielenkiinto alkoholia kohtaan kokonaan kadonnut.
- Tylsä juoppo
Kaikki naiset ovat muutenkin melko tylsää seuraa. Ei niissä oikein jaksa innostaa mikään muu kuin se reikä.
- Käsitit väärin
"Millainen nainen sitten kokee mielenkiintoiseksi katsella loppuelämänsä vierestä, kun mies kittaa viinaa kaiket päivät ja hourailee jotain olemattomia?"
En ainakaan itse tunne yhtään naista, joka pitäisi miehen juoppoutta hyvänä asiana. Kun keskustelupalstoja seuraa, niin näyttäisivät pitävän liiallista juomista huonona juttuna.
Eiköhän ne ole ne juopon miehen muut ominaisuudet jotka ovat naisiin vedonneet? Valtaosa varmasti olisi tyytyväinen, jos mies lopettaisi sen juopottelun.
Tylsästä miehestä taas ei tule mielenkiintoista, vaikka aloittaiskin juopottelun.- dhfghdfgh
ehkä sen alkoholiongelmaisen kautta pyritään päästä muiden naisten kans voivottelemaan ja juoruamaan että mitä se alkkis nyt on tehny ja miten vaikeeta sen kans on elää. siitä saa varmaan voimakkaan yhteenkuuluvuuden tunteen. ja niillä tarinoilla saa oman elämän kuulostamaan extriimiltä ja mielenkiintoselta:" se tuli puukko kädessä ja hullunkiilto silmissä kohti" sit tähän vastataan: "sulle sit tapahtuu kaikenlaista, mee terapiasta hakemaan kriisiapua, niin kaunareissakin tehdään". ja sit elämä on niinku tv sarjoista vau.
toinen on sit tää naisen halu muuttaa/parantaa miestä. tai jotain äidillisiä vaistoja. Noh, pakko sanoa, että IRL kaikkein helpoiten naisen saavat miehet ovat juuri alkoholisteja. Usein nämä naiset ovat vieläpä tasokkaita, eivät alkoholisteja itse.
Minä sanoisin, että juoppous tekee niistä miehen muista ominaisuuksista naiseen vetoavia.
Sitten on näitä naisia, joilla on elämänsä aikana 70 miestä ja nuo ovat kaikki alkoholisteja.
- Jäger Meister
Niin kauan kuin miehiä haetaan baareista, niin on suuri todennäköisyys, että partneri on alkoholisti tai tuleva alkoholisti.
- Naapurin juoppo
Tuossa parin seinän takana asuu yksi juoppo, jolla on nainen. Ja kappas vain, se nainenkin on täysjuoppo. Näin se mun nähdäkseni useimmiten meneekin. Kaukana on ne ajat kun vaimo raamattu kädessä rukoili miestään lopettamaan syntisen elämäntapansa. Jos mies alkaa juopottelemaan, niin kas vain kun siitä voi ottaa eron, suurin osa alkkisukoista asuukin yksin.
- niinpäti nii
Naisten mielestä mies on heti juoppo, jos ottaa töiden jälkeen kaks' kaljaa sohvalla maatessaan ja telkkaria sen kanssa kattellessaan. Jos juot samat kaks' olutta autotallissa autoa korjatessa tai pestessä, se ei huomaa sitä mitenkään, ja kas... et enää olekaan alkoholisti.
Naiset ei ymmärrä, että kaks' kaljaa töiden jälkeen rentouttaa, mutta ei vie humalaan. Naisen ittensä se vois viedäkin. Eli joku tapa tai mielen lukkiutuneisuus tän hölmöyden saa aikaiseksi. Kiva kärjistys, kaikki tai ei mitään. Tarkoituksesi on tietysti jälleen provota, mutta luulen, että joku mahjus ATM uskoo, että pelkällä dokaamisella muuttuu jännittäväksi YTM:ksi.
Kas vaikka naiset pitävät haasteellisista koulutusprojekteista, kuten päihteiden suurkuluttajista, ei ne sentään usko, että tylsästä miehestä jännittävän kouluttamalla saisi. ;-)dazu kirjoitti:
Eli sinäkin olet sitä mieltä, että alkoholin käyttö vähentää tylsyyttä?
No tietysti minulla itselläni on selvänä tylsempää kuin kännissä, mutta en minä väitä, että humalaista katseleva nainen olisi asiasta samaa mieltä. Tosin se antaa naisellekin rohkeutta näyttää huonompaa puoltaan. Kumppanin täydellisyys ja ehdottomuus ylensä ärsyttää. Sikäli satunnaiset kännit häiritsevät aika harvaa naista.
Kyse taitaa olla enemmän siitä, että millaiset ihmiset ylensä ovat absolutisteja. Tälläkin palstalla käsittämättömän moni väittää, että naisettomuus johtuu raittiudesta. Minä luulen, että se johtuu tylsyydestä. Yksinäisiä, sulkeutuneita, uskovaisia, erakkoja tai jotenkin muuten vähemmistöön kuuluvia ihmisiä.
Se kun nyt vaan on niin, että massan mukana menevällä taviksella on helpompaa.Ratikkakuski kirjoitti:
No tietysti minulla itselläni on selvänä tylsempää kuin kännissä, mutta en minä väitä, että humalaista katseleva nainen olisi asiasta samaa mieltä. Tosin se antaa naisellekin rohkeutta näyttää huonompaa puoltaan. Kumppanin täydellisyys ja ehdottomuus ylensä ärsyttää. Sikäli satunnaiset kännit häiritsevät aika harvaa naista.
Kyse taitaa olla enemmän siitä, että millaiset ihmiset ylensä ovat absolutisteja. Tälläkin palstalla käsittämättömän moni väittää, että naisettomuus johtuu raittiudesta. Minä luulen, että se johtuu tylsyydestä. Yksinäisiä, sulkeutuneita, uskovaisia, erakkoja tai jotenkin muuten vähemmistöön kuuluvia ihmisiä.
Se kun nyt vaan on niin, että massan mukana menevällä taviksella on helpompaa.Niin, mä ihmettelen sitä, miksi absolutismi usein samaistetaan ei alkoholismiin. Minustakin ollaan täällä käsittääkseni sanottu, että olisin absolutisti, kun olen sanonut, että juon kerran kuussa.
Toisaalta en kässää, miksi absolutismi voisi merkitä tylsyyttä...dazu kirjoitti:
Niin, mä ihmettelen sitä, miksi absolutismi usein samaistetaan ei alkoholismiin. Minustakin ollaan täällä käsittääkseni sanottu, että olisin absolutisti, kun olen sanonut, että juon kerran kuussa.
Toisaalta en kässää, miksi absolutismi voisi merkitä tylsyyttä...Ei absolutismi vaan monet syyt sen taustalla.
Sinut leimataan absolutistiksi tämänkin aloituksen kaltaisten kommenttien vuoksi. Että alkoholia käyttävä olisi sitten aina alkoholisti.Ratikkakuski kirjoitti:
Ei absolutismi vaan monet syyt sen taustalla.
Sinut leimataan absolutistiksi tämänkin aloituksen kaltaisten kommenttien vuoksi. Että alkoholia käyttävä olisi sitten aina alkoholisti.Noh, en tietenkään pidä alkoholia käyttävää miestä aina alkoholistina, mutta jos mies juo aina kolmesta viiteen kertaa viikossa, niin silloin on jo alkoholismista mielestäni kyse.
dazu kirjoitti:
Noh, en tietenkään pidä alkoholia käyttävää miestä aina alkoholistina, mutta jos mies juo aina kolmesta viiteen kertaa viikossa, niin silloin on jo alkoholismista mielestäni kyse.
No on se ainakin suurkuluttaja. Minäkin olen niin mukavuudenhaluinen, etten viitsi dokata viikolla, vaikka kännissä onkin niin hilpeää. Aamulla kun on muutenkin niin vittumaista herätä.
- melkeinRenttuOnOK
Liian juoppo ei saa olla, mutta kyllä mä ite ainakin tykkään kuppiloissa istuskella, tosin juon vaan muutaman. Mies saa juoda mua enemmän, mutta örinäkuntoa en hyvällä katsele. Känni jossa miehestä tulee hauska seuramies, on tosi jees. Varsinkin jos mies on ujo. Alhoholihan vapauttaa estoja.
Vesiselvää miestä en tahtoisi, mutta en rapajuoppoakaan. Jotain siltä väliltä.
Vanhat kunnon ryyppyreissut on aliarvostettuja nykyään. Sellaisetkin miehelle sallisin, jos tapahtuu kerran parissa kuukaudessa korkeintaan. Ei saa olla jokaviikonloppuista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse964784Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143932Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113830Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1152236Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771964Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801356- 1321268
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1651264En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5241118- 531105