Haukkumisen sijaan

mitä jos etsittäisiin välillä hyviä puolia asioista. Kuten vaikka raittius/alkoholittomuus. Ja ujous ja kokemattomuus ps-markkinoilla.

Millaisia hyviä puolia löydätte näistä asioista? Mä löydän aika monta hyvää puolta, mutta annan teille suunvuoron. Voi vaikka laittaa ranskalaisilla viivoilla tai mikä itselle helpommalta tuntuu.

21

204

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Evemin

:) Hyvä aloitus!

Raittius/alkoholittomuus miehessä:
      - Haittaa varmaan lähinnä sellaisia naisia, jotka itse liikkuvat runsaasti käyttävissä piireissä ja ovat tottuneet pitämään sitä normaalina sosiaalisena elämänä.
      - Mies uskaltaa olla mitä on ilman että koskaan tarvitsisi kätkeytyä kännin taakse.
      - Käsitys ajanvietteestä on monesti paljon monipuolisempi kuin niillä, jotka ovat tottuneet tukeutumaan alkoholin viihdyttävään vaikutukseen. Hyvä mahdollisuus että kyseessä on sellainen mies, jonka kanssa voi oikeasti tehdä jotain.
      - Ei karkaa aina "poikien kanssa parille" mikä kuulemma on aika yleistä :D
      - Arvokäsitys, joka raittiuteen on johtanut, on varmaankin aika hieno, jollei mies ole sitten kovin tuomitseva muita kohtaan.

Ujous ja kokemattomuus.. hmm. No kokemattomuus tarkoittaa ainakin sitä, että kyseessä ei ole pelimies. Ujous voi olla myös merkki syvällisyydestä, ja varmaan kun ujon miehen oppii kunnolla tuntemaan, voi yhteys muodostua vahvaksi. Muuten tämä on raa'asti sanottuna omasta mielestäni sellainen puoli, josta HUOLIMATTA miehestä voi kiinnostua. Tosin on varmasti vetäytyviä naisia, joita nimenomaan inhottaa itseään liikaa esiintuovat miehet, ja viehättyvät parhaiten kaltaisistaan.

• 13

Kuten vähäisistä vastauksista voi päätellä, haukkuminen on paljon antoisampaa puuhaa.

Eikä tällä ATM-palstalla paljoa positivisuutta muutenkaan löydy.

• Syy ja seuraus

Haukkuminen ei ole antoisaa puuhaa, kyllä te ATM:t voisitte myös kirjoittaa joitakin positiivisia juttuja, olisikohan teidän asenteesta kiinni muutenkin miksi ette löydä naista itsellenne?

• 7

Näin HC-ATM:nä en ole huomannut positiivisia asioita elämässäni, en edes tiedä mitä se positiivisuus elämässä on.

Miten siis voin kirjoittaa aiheesta mistä en tiedä mitään ja mistä ei ole minkäänlaisia kokemuksia.

• Syy ja seuraus
        7 kirjoitti:

Näin HC-ATM:nä en ole huomannut positiivisia asioita elämässäni, en edes tiedä mitä se positiivisuus elämässä on.

Miten siis voin kirjoittaa aiheesta mistä en tiedä mitään ja mistä ei ole minkäänlaisia kokemuksia.

Voiko joku edes oikeasti olla noin negatiivinen?, miksi olet tuollainen, se on ihan omasta asenteesta kiinni.

• 13
        Syy ja seuraus kirjoitti:

Voiko joku edes oikeasti olla noin negatiivinen?, miksi olet tuollainen, se on ihan omasta asenteesta kiinni.

HC-ATM on ATM uran päätepiste, eikä sinne kovin aurinkoisella mielellä pääse, se vaatii pitkää vitutusta koko elämään.

• realismus

Raittius on terveellistä, ei krapulan tuskaa eikä mahdollisia rokulipäiviä, on aina ajokunnossa, ei mokaile ainakaan alkoholin vuoksi, muu mokailuhan on vain elämää...

Ujous on hellyttävää. Kokemattomuus, hmm, onhan sekin tavallaan hellyttävää, ja kokemattomasta voi muokata mieleisensä. Todennäköisyys saada itäintialainen hyppykuppa on pieni.

• dsfsdafsadfsadfasdfd

Oh yeah, lisäsin vielä listaan yksinäisyyden kun pääsin vauhtiin. Niinhän se on, ettei itseä voi saavuttaa, jos itseensä ei ole tyytyväinen ja hyväksy tilaansa.

Tosin huomasin vasta jälkeenpäin että kysymyksessä oli mainittu nimenomaan ps-markkinat. Mietin asiaa itsen suhteen kuin ps-markkinoiden, koska juuri tuollainen ajattelu, jossa pohditaan mitä muut ajattelevat, tai mitä tämä merkitsee markkinoiden suhteen, johtaa siihen itsetyytymättömyyteen.

Tyytyväisyyden saavuttaa vain pohtimalla itsen merkitystä. Toiseus markkinoineen kuuluu egon alueeseen, joka loputtomiin vatvoo: "Kelpaanko minä?"

Raittius:
      - Olen lähes aina riittävän selvä ajaakseni autoa, johon minulla ei ole korttia.
      - Ei krapula päiviä.

Ujous:
      - Hyvä syy ettei aina tarvitse olla täysin raitis.
      - Ei tarvitse turhaan jutella vieraiden ihmisten kanssa, ja voi keskittyä nauttimaan vaikkapa hyvästä musiikista/ruuasta.
      - Ihmiset joihin en missään nimessä muutenkaan haluaisi tutustua, jättävät minut useinmiten rauhaan.
      - Ujon ei tarvitse välittää mitä muut hänestä ajattelevat, sillä ulkopuolisena hänestä on jo puhuttu seläntakana kaikki se paha, mitä hänestä vain löytyy.
      - Osaa usein pitää salaisuuden, sillä ei ole ketään kenelle kertoa sitä eteenpäin.

Kokemattomuus:
      - Se todellinen miehuustesti, jota muut eivät läpäisseet.
      - Oiva kannustin valaistumiseen.
      - Tekee minusta aidosti erilaisen ja ainutlaatuisen miehen.
      - Pitää loitolla pinnallisia naisia, jotka etsivät jotain aivan muuta.
      - Kokeneilla ei ole sielua :)

Yksinäisyys:
      - Jos tapaan viehättävän naisen, joka on ihmisenä minulle juuri täydellinen, olen vapaa häntä varten.
      - Minun ei tarvitse murehtia kuinka tavat ja arvot ovat tuhoutuneet, koska minulla ei ole jälkeläisiäkään.
      - Voin täysin keskittyä omaan abstraktiin todellisuuteeni egotodellisuuden kustannuksella miettimättä lainkaan mitä muut siitä ajattelevat.

• Romukauppias

"Kuten vaikka raittius/alkoholittomuus. Ja ujous ja kokemattomuus ps-markkinoilla. "

Miksi?
      Koska niitähän ei ole.

Et sinä saa muutettua niitä "hyviksi asioiksi" vaikka kuinka väännät ja käännät jos ps-markkinat eli suurin osa ihmisistä ei pidä noita hyvinä asioina.,

Ihminen itsehän voi ajatella että ujous on vaikka hienoa, aitoa, viatonta jne. mutta kuvitteletko että se tekee miehestä yhtään sen paremman ps-markkinoilla jos noin ajattelee?
      No ei tee.

Tosin en ole itse ujo, mutta tuo on vähän sama kuin että ajattelisin että onpa se hyvä ps-markkinoita ajatelleen että olen tällainen vaalean haalea miekkonen niin kaikki saavat kuvan että olen hajuton ja mauton tai enintään kiva miellyttävä perheenisä tyyppi jota voi sitten kaikki pyöreät punaisesta mökistä ja perunamaasta haaveielvat typykät lähestyä.

Sinun ideasi on yhtä hyvä kuin että etsitään hyviä puolia siitä että joku menee ilman armeijan käymistä ja asetta sotaan.

Kuolee nopeammin, niin ei joudu kitumaan ehkä?
      Vastapuoli armahtaa kun huomaa ettei toisella ole asetta?

• Romukauppias

Ja jos joku vajakki joka ei tajua todennäköisyyksiä ja tilastoja yhtään tulee selittämään että "eihän sun kaikkiin ihmisiin tarvii tehä vaikutusta ja kaikki on erilaisia joten jollekinhan toi ujous voi olla niinku hyvä juttu eli yks ihminen riittä kun sen löydät" niin ammun varmaan itseni.

• ,....,
        Romukauppias kirjoitti:

Ja jos joku vajakki joka ei tajua todennäköisyyksiä ja tilastoja yhtään tulee selittämään että "eihän sun kaikkiin ihmisiin tarvii tehä vaikutusta ja kaikki on erilaisia joten jollekinhan toi ujous voi olla niinku hyvä juttu eli yks ihminen riittä kun sen löydät" niin ammun varmaan itseni.

Tuon linkin keskustelussa haetaan urheilullista miestä:

http://keskustelu.suomi24.fi/node/10688778#comment-55449330

ps. Ei sun kaikkiin tarvi tehdä vaikutusta jne.

• Romukauppias
        ,...., kirjoitti:

Tuon linkin keskustelussa haetaan urheilullista miestä:

http://keskustelu.suomi24.fi/node/10688778#comment-55449330

ps. Ei sun kaikkiin tarvi tehdä vaikutusta jne.

Vastasin jo siihen jotain.

Opin aika hyvin kuule nettideitissä mitä "urheilullinen mies" tarkoittaa naisille noin yleisesti. En sovi kuvaan koska en ole tarpeeksi menevä ja harrastaa liikuntaa koko vapaa-aikaani ja lajit joita harrastan ei ole tarpeeksi mediaseksikkäitä enkä ole tarpeeksi yhdistelmä lihaksikasta kehoa komeita kasvoja spontaania käytöstä.

"ps. Ei sun kaikkiin tarvi tehdä vaikutusta jne. "

Ei tarvitse, mutta jos huomaa että se kohderyhmä itsellä on pieni joko omista rajoitteista johtuen tai jos haluaa pitää edes jonkinlaista rimaa niin silloin sen yhden löytäminen on lähes mahdotonta.

Mitä suurempaan joukkoon teet vaikutukset niin sitä suuremmat on mahdollisuus että joku heistä käy.

Suhteessa kun on muitakin kompastuskiviä vielä edessä.

• mies 86

Tastes are to be discussed...

Kun pyörii tällä palstalla pidemmän aikaa niin huomaa, että monet asiat kuten parisuhteessa oleminen tai seksuaalinen kanssakäyminen ovat yliarvostettuja... kuitenkin myötätuntoni kallistuu enemmänkin teini-ikäisiä kohtaan sillä monet sen ikäisistä elävät valtavassa paineessa mitä tulee näihin sukupuolijuttuihin... omalta aikakaudeltani teininä muistan, ettei näitä sukupuoliasioita koskaan otettu mitenkään haudanvakavasti, pikemminkin pidettiin homma spontaanina ja niinhän sen kuuluu ollakin.

Raittius ja alkoholitomuus ovat tietenkin molemmat hyviä asioita, mutta kyllä alkoholista mielestäni saa nauttia sopivissa määrin jos se mieltä piristää.

Mitä ujouteen tulee niin niin mielestäni ujoja miehiä sen enempää kuin naisiakaan ei saisi tuomita. Ujous saattaa hyvinkin osoittaa kykyä harkitsevaisuuteen sekä tekemään järkeviä ratkaisuja sukupuoliasioissa. On tosin totta ettei ujous juurikaan kasvata miehen markkina-arvoa, mutta toisaalta ihminen tulisi yrittää nähdä kokonaisuutena eikä vain sillä perustella onko nyt sitten introvertti tai ekstrovertti etc. Liika itsevarmuuskaan ei ole hyvästä ja yleensä viittaa jonkinasteen junttimaisuuteen.

• uskovainen.

Älkää haukkuko. Ei Jeeuskaan haukkunut.

• Kohta 33-vuotiaana ujona ja kokemattomana ikisinkkuna en löydä mitään hyvää ujoudesta tai kokemattomuudesta.

• 8

Ihmeellistä ja noin komean näköinen kaveri, heitä ujous pois ja ala pöljäillä vapaasti. Aukenee sinullekin uusi elämä.

• älä heitä hukkaan

Juo viinaa.

• Strange

Sinuakin paljon rumemmat möhömahatkin saavat naista, on outoa ette sinä ole saanut.

• Samoja asioita siellä näkyi tulevan esiin mitä itsekin olin miettinyt. Vähän nihkeesti kyllä ihmiset noista asioista tahtoo löytää mitään positiivista, mikä minusta on aika erikoista.

Vaikka joku nuo piirteet rajoitteeksi kokee, niin itse noiden asioiden/rajoitteiden kanssa olen kuitenkin elämässä eteenpäin mielestäni selvinnyt. Ja tiedän kyllä millaisia tunteita ja ongelmia ujouden ja raittiuden myötä voi eteen tulla. Tässä vilkkaiden ja vauhdikkaiden yhteiskunnassa.

• Ehkä sitä pelkää etsimästä hyviä puolia ja kertomasta niitä täällä, koska vastaukset niihin voi arvata. Tuo jonkun naisen asennoituminen ujouteen sairautena on vain lievä esimerkki, mutta kun sen lisäksi pitäisi jaksaa nuo naisasialoosereiden aisurikommentit, joiden sekaan järkevät huomiot, jos sellaisia tulee, hukkuvat.

Kokemattomuudessa hyvä puoli voisi olla se, että seksi tuntuu vielä erityiseltä asialta. Tarkoitan sitä, ettei se ole vain rutiinisuoritus, mitä se voi kyynisimmillä pelimiehillä olla. Toki erityisyyteen voi liittyä tiettyjä suorituspaineita, jotka vievät paineet muualta, mutta keskitytään nyt positiivisiin seikkoihin.

Ujous. Vaikea tietysti keksiä mitään hyvää. Itse pidän ujoista sen vuoksi, etteivät he yleensä ole suunapäänä vaatimassa ja viemässä huomiota ja puhumassa toisten päälle, vaan yleensä ovat huomaavaisia juttelukavereita. Kunhan se ei mene siihen ettei mitään saa sanotuksi, niin hyvä. Ujous suojelee (jos ei nyt kuitenkaan estä) huonoilta tuttavuuksilta.

Pitkittynyt sinkkuus. Iän myötä sitä on tullut vähän levollisemmaksi poikamieselämän suhteen. Mielelläni minäkin naisen kanssa olisin, mutta onhan se toisaalta todettava ettei tässäkään suurempaa vikaa ole. Jos olisi nainen, niin sitten joutuisi varmaan tekemään kompromisseja jollain toisella elämänalueella, joutuisi ehkä siivoamaan useammin, tai toinen jotenkin muuten määräisi suoraan tai epäsuoraan vapaa-ajasta.

• Hyvin olet löytänyt kolikon kääntöpuolenkin. :-)

Parisuhde on kompromissejakin, kyllä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      85
      3577
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      81
      3240
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3072
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2730
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2232
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      65
      1812
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      27
      1769
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1735
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1699
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1658
    Aihe