Mistä löytyy urheilullisia miehiä ikähaarukalla 28-38?
Onko mitään muita täysin ilmaisia treffipalveluja kuin suomi24, suomi24 tarjonta aika heikonlaista(samat naamat vuodesta toiseen).
Ei, minua ei kiinnosta yhden yön jutut (ei ole ollut yhtäkään, eikä tule) eikä baarissa itseäni tyrkyttäminen. Tahdon ihan kunnollisen miehen ja oikean parisuhteen. En tahdo ketään vain kun muillakin on, mullakin täytyy olla-perustein.
Ihan OIKEITA neuvoja kaivataan!
29
192
Vastaukset
- Pururadan Pertti
Mitä tarkoitat urheilullisella? Pitääkö olla näkyvät isot lihakset vai riittääkö että harrastaa jotain liikuntaa? Onko kyse nyt elämäntapajutusta vai oletko joku sixpack-fetisisti, jolla on jääkaapin ovessa paidattomien ja lihaksikkaiden miesmallien kuvia?
- naisasiantuntija
Naisten mielipide:
-> tavis, ei pahemmin lihaksia http://cdn01.cdn.socialitelife.com/wp-content/uploads/2012/05/28/ian-somerhalder-muscles-05292012-01-435x580.jpg
->kevyesti urheilullinen mies, ei vielä mikään erikoinen http://3.bp.blogspot.com/-cPT1zWOqWY8/Tnx3CO1oV_I/AAAAAAAASsY/DCkCyVZA1B4/s1600/7546.jpg - ap
Liikunnan pitää kuulua aktiivisesti elämään. Timmi ja mielellään lihaksia, muttei välttämättä tartte olla mikään bodari kuten noissa "naisasiantuntijan" linkittämissä kuvissa.
Elämäntapajutusta siis kyse. - 11
naisasiantuntija kirjoitti:
Naisten mielipide:
-> tavis, ei pahemmin lihaksia http://cdn01.cdn.socialitelife.com/wp-content/uploads/2012/05/28/ian-somerhalder-muscles-05292012-01-435x580.jpg
->kevyesti urheilullinen mies, ei vielä mikään erikoinen http://3.bp.blogspot.com/-cPT1zWOqWY8/Tnx3CO1oV_I/AAAAAAAASsY/DCkCyVZA1B4/s1600/7546.jpgNaisasiantuntija on väärässä. Tuolla ekalla on ihan riittävästi lihaksia ainakin tämän naisen makuun.
- ..666...Satan is Me
S24:n treffipalvelu taitaa olla niitä isoimpia ja tunnetumpia Suomessa. Ehkä voisit etsiä niitä urheilullisia miehiä sieltä salilta tai pururadalta.
- Romukauppias
Aah, no olen vain liikunnallinen eli en sovi kuvaan.
Olen huomannut että naiset etsivät aina "urheilullisia" ja "sporttisia" joka tarkoittaa että mies on joku kuntosalihirmu jolla on sixpack tai sitten jotain joukkuelajeja harrastiavia mielellään siten että vapaa-aika kuluu vain niiden harrasteiden parissa sekä erilaisissa miesporukoissa.
Siihen mielellään todella timmivartalo plus muu menevyys tarkoittaa naisille "urheilullista" ja "sporttista".
Siten olen käyttänyt termiä "liikunnallinen" koska harrastan liikuntaa usein yksin tai sitten jotain lajia en niin usein.
Samaa odottaisin naiselta, mutta huomaan että olen ulkonäkörajoitteinen koska liikunnallisilla naisilla vaikuttaa olevan niin kova kysyntä että yhä komeampia kasvoja tarvitaan.
Paras tapa naiselle varmaan on löytää noista kuntosaleista yms. urheilupiireistä tuollainen häiskä.
Itse en viitsi enää pururadoiltakaan iskeä koska ei ne hymyt ja katseet merkkaa mitään siellä mentäessä. Juttukavereita saa muttei ole tarpeeksi kuuman kollin näköinen että naiselle tulisi mitään kuumia ajatuksia.- Keskiverto43
Ihan älyttömäksi on mennyt tämä tietyn "miesmallin" hakukriteerit.....vaaditaan jos jotakin...tavallinen normimies ei kelpaa enää markkinoilla....aina jää yksin rannalle:((
- ,....,
Vänkyti vänkyti..
Eikös sun elämäntapaasi kuulu liikunta? Aloittajahan hakee sellaista jonka elämään kuuluu aktiivisesti liikunta. Sellaistahan sinäkin haet, ja mielellään timmivartaloista. Ei tuossa muusta ulkonäöstä mitään sanottu. Mut vänkytä vaan, senhän sinä osaat.. - Keskiverto43
,...., kirjoitti:
Vänkyti vänkyti..
Eikös sun elämäntapaasi kuulu liikunta? Aloittajahan hakee sellaista jonka elämään kuuluu aktiivisesti liikunta. Sellaistahan sinäkin haet, ja mielellään timmivartaloista. Ei tuossa muusta ulkonäöstä mitään sanottu. Mut vänkytä vaan, senhän sinä osaat..Sinähän se oot oikea venkotuksen mestari ;P .....sellaista en ole sanonut hakevani:(
- Keskiverto43
Keskiverto43 kirjoitti:
Sinähän se oot oikea venkotuksen mestari ;P .....sellaista en ole sanonut hakevani:(
siis sellaista liikkujaa ja timmivartaloista
- Romukauppias
,...., kirjoitti:
Vänkyti vänkyti..
Eikös sun elämäntapaasi kuulu liikunta? Aloittajahan hakee sellaista jonka elämään kuuluu aktiivisesti liikunta. Sellaistahan sinäkin haet, ja mielellään timmivartaloista. Ei tuossa muusta ulkonäöstä mitään sanottu. Mut vänkytä vaan, senhän sinä osaat..Kyllä osaltaan mielellään toki.
"Mut vänkytä vaan, senhän sinä osaat.. "
Puhun kokemuksen syvällä rintaäänellä. Luuletko etten ajatellut noin kuten esitit joskus vielä 2-3 vuotta sitten?
Sen jälkeen olen oppinut mitä naiset hakee kun ne sanovat sellaisia asioita kuin että "urheillulinen" tai "ettei ulkonäöllä väliä mut.."" jne.
Jos pidät sitä vänkyttämisenä niin se on todellisuus jossa minä joudun elämään. - Suurennuslasit
,...., kirjoitti:
Vänkyti vänkyti..
Eikös sun elämäntapaasi kuulu liikunta? Aloittajahan hakee sellaista jonka elämään kuuluu aktiivisesti liikunta. Sellaistahan sinäkin haet, ja mielellään timmivartaloista. Ei tuossa muusta ulkonäöstä mitään sanottu. Mut vänkytä vaan, senhän sinä osaat..Aloittajahan sanoi selvästi hakevansa timmiä ja lihaksikasta aktiiviurheilijaa.
- 99Startti
Suurennuslasit kirjoitti:
Aloittajahan sanoi selvästi hakevansa timmiä ja lihaksikasta aktiiviurheilijaa.
Kohtahan ne Em-kisat alkavat.....
- ,....,
Keskiverto43 kirjoitti:
Sinähän se oot oikea venkotuksen mestari ;P .....sellaista en ole sanonut hakevani:(
En vastannutkaan sinulle..
- ,....,
Romukauppias kirjoitti:
Kyllä osaltaan mielellään toki.
"Mut vänkytä vaan, senhän sinä osaat.. "
Puhun kokemuksen syvällä rintaäänellä. Luuletko etten ajatellut noin kuten esitit joskus vielä 2-3 vuotta sitten?
Sen jälkeen olen oppinut mitä naiset hakee kun ne sanovat sellaisia asioita kuin että "urheillulinen" tai "ettei ulkonäöllä väliä mut.."" jne.
Jos pidät sitä vänkyttämisenä niin se on todellisuus jossa minä joudun elämään.Sori, että puutuin asiaan..Tulkoon aloittaja sitten itse täsmentämään, että millaista miestä oikeasti hakee.
- 28
Ikärajan alapäätä löytyy yliopistot ja amkit pullollaan.
- Kokeiltu on
deitille.fi on myös yksi ilmainen seuranhakusivusto, Sitä voi kans kokeilla, jos nettimaailmasta yrittää henkilöä etsiä.
- don diego
Tarkoitat varmaan niitä todella urheilullisia nuoria miehiä? Oikein todella urheilullisia ja kauniskasvoisia miehiä?
- kelpaisi
Kuvan miehet ovat molemmat hyvännäköisiä. Minulle kelpaisivat molemmat. Tosin tuollaisia ei ole vapaalla jalalla koskaan...
- Lähellä;P
Kato naapuriin....
Eikö noita nyt ole aika paljon, eli varmaan hyvinkin monenlaisista paikoista. Keskittymiä ovat mm. salit. Tosin harva sinne menee seuraa vilkuilemaan.
- HARHAA
"Harva menee", mutta kuulisitpa ne jutut, kun siellä on käyty....
HARHAA kirjoitti:
"Harva menee", mutta kuulisitpa ne jutut, kun siellä on käyty....
Jaa mitkä ihmeen jutut? Voisin minäkin todeta... Ja olen todennutkin mm. "Olipas hyvä treeni, eikä sillä, että salilla sattui olemaan pari kaunista naista treenaamassa, ollut mitään tekemistä sen raudan kevyen nousemisen kanssa..."
Mutta enpä ole ajatellut sieltä oikeasti seuraa ikinä repiväni...- Huomiota
hahmotelma kirjoitti:
Jaa mitkä ihmeen jutut? Voisin minäkin todeta... Ja olen todennutkin mm. "Olipas hyvä treeni, eikä sillä, että salilla sattui olemaan pari kaunista naista treenaamassa, ollut mitään tekemistä sen raudan kevyen nousemisen kanssa..."
Mutta enpä ole ajatellut sieltä oikeasti seuraa ikinä repiväni...No niitten salilla reenavien naisten;)
Huomiota kirjoitti:
No niitten salilla reenavien naisten;)
No en kyllä ole niiden juttuja erehtynyt kuulemaan.
- Varma tiato
Naiset käy salilla hankkimassa orgasmeja.
- yksinäinennn:lle
etelä-pohjanmaalta löytyy
- Isot puheet
Kyläkauppias??
- Pakkotoistolta voisi
löytyä, siellä on oma deittiosio. Jos saitti ei ole tuttu, niin täsmennän, että se on kuntasaliharrastajille suunnattu sivusto. Sieltä löytyy monenlaista, ihan kehonrakentajista terveysliikkujiin. Tähän ei varmaan saa linkittää, mutta kun googletat sanalla pakkotoisto, niin pääset perille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853577
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813240Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683072On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702730Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442232- 651812
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271769- 351735
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181699- 601658