Tilanne on se, että meillä pettäjäkin, tässä tapauksessa mies, haluaisi jatkaa yhteistä elämää. Katuu tekoaan, ymmärtää että se oli väärin ja aiheuttaa tuskaa. Mutta hän ei kuitenkaan myönnä tarinasta kuin sen, joka minullakin on faktana eli puhelintiedot. Yhteydenpito toiseen naiseen on jatkunut kauan ja ollut todella tiivistä. Mies väittää, että suhde oli vain ystävyyttä. Mies oli kuulemma onnellinen, että vihdoin hänelläkin on joku ystävä, jolle purkaa pahaa oloa eikä hän välittänyt siitä onko se mies vai nainen. Tämä vain jotenkin osui kohdalle, kun molemmilla parisuhteessa hankala vaihe.
Mies ei kuitenkaan muista mistä ja miten kaikki alkoi..?? Hän ei myöskään kovin paljon muista viestien sisältöä, ei osaa kertoa niistä enempää... miksi?? Itse olen sitä mieltä, että jos hänellä nyt olisi riittävästi ns. munaa ja selkärankaa ja tunnustaisi vaikka vuoden panneensa tätä naista, niin voisin uskoa häntä, luottaa hänen sanaan ja siltä osin kunnioittaa häntä.
Nyt luottamus on kuitenkin mahdotonta, kun en saa mitään kokonaiskuvaa mikä tilanne oikeasti on ollut. Hän on kyllä monesti sanonut, että hänen tekisi mieli sanoa, että heillä oli seksisuhde, jotta se auttaisi minua, mutta hän ei voi niin sanoa, koska sitä ei ollut eikä hän tuntenut ko. naista kohtaan mitään sellaista. Mutta onko tämäkin vain hieno selitys? Mies ei tosin koskaan ole ns. hienoja selityksiä osannut antaa eikä selittelemällä ole tilanteista päässyt...
Mutta... jotain tässä nyt kuitenkin on, jota mulle ei kerrota. Onko sitä mahdotontakin saada esiin? Auttaako, jos konkreettisesti laitan eron vireille? Aletaanko sitten puhua totta? Vai jos itsekin petän ja saa itse kokea vastaavat tunteet? Joko sitten uskaltaa myöntää omatkin tekonsa? Kun olisi puntit tasan... Onko minulle mitään keinoja? Pari kertaa olemme käyneet ns pariterapiassakin, mutta sielläkin hän pitää kiinni samasta tarinasta... että mitään romanttista ei toisen naisen kanssa ollut, piti vain saada pahaa oloa johonkin suuntaan purettua...??? Voiko asia olla niin?
Miten saada pettäjä tunnustamaan koko asian?
7
2120
Vastaukset
- tertgsezrd
Entäs sitten, jos miehesi puhuukin totta?
Pahimmassa tapauksessa vedät itse pohjan parisuhteeltanne lopullisesti, kun et luota hänen sanaansa...
Olisiko mahdollista, että puhuisit tämän toisen naisen kanssa? - ap
Juuri tuota olen miettinyt. Että käykö tässä lopulta niin, että minä olen se varsinainen mokaaja ja pilaan liittomme osin turhan asian vuoksi.
Toinen nainen ei halua puhua asiasta. Hän on minullekin jo pitkältä ajalta tuttu, ollaan tunnettu kauan ja oltu välillä ihan ystäviäkin. Siksikin tämä tuntuu ihan käsittämättömältä sotkulta. Tämän myötä hän laittoi lopullisesti välit poikki, suorastaan sekosi.. (alkoi mm. uhkailla poliisilla, kun miehen kanssa yhdessä yritimme ottaa häneen yhteyttä asian selvittämiseksi). Hän pimahti täysin, hänen juttunsa olivat ihan toiselta planeetalta (ihan suoria valheitakin, jopa asioista, joista minulla on fakta eli ei ole kyse siitä mitä uskon ja mitä en)... Eli siitä ei siis ole apua. Toisaalta olen helpottunut siitä, että nyt mieskin huomasi, ettei tuolla ihmisellä ole kaikki kotona. Ja vaikka meillä ero tästä seuraisi, en toivoisi miehelleni noin persoonallisuushäiriöistä kumppania kuitenkaan...- tsot tsot
Tota noin. Älä leimaa toista naista mielenvikaiseksi. Mulle tulee mieleen, että ovat sopineet yhdessä miehesi kanssa, mitä sulle kerrotaan. Se tavallinen tarina miehen suusta käryn käytyä kuuluu, että väkisin vei, hullu muija.
- ap
tsot tsot kirjoitti:
Tota noin. Älä leimaa toista naista mielenvikaiseksi. Mulle tulee mieleen, että ovat sopineet yhdessä miehesi kanssa, mitä sulle kerrotaan. Se tavallinen tarina miehen suusta käryn käytyä kuuluu, että väkisin vei, hullu muija.
Väärin. Heidän tarinansa erosivat toisistaan melkolailla. Eikä mies koskaan käyttänyt noita argumentteja ko. naisesta, vaan ihan itse tein havainnon naisen käytöksestä käryn käytyä. Siinä ei ollut päätä, ei häntää ja lisäksi hän laittoi ex-miehensä uhkailemaan meitä mm. poliiseilla ja täysin tekaistuilla jutuilla mitä oli ex-miehelleen sepittänyt. Ja siis oikeasti sellaisia juttuja, joista tiedän mikä oli oikea fakta eikä esim. oman mieheni antama selitys. Ja sillä tavoin kuin ko. nainen käyttäytyi, ei todella käyttäydy kukaan täysjärkinen aikuinen.
Tällä en nyt ota kantaa siihen oliko heillä ja miten pitkä seksisuhde, mutta tuo "ei-normaalijärkinen" on kyllä fakta. Eikö sitä jokainen loppupelissä mieluummin pelastaisi oman nahkansa (=tässä tapauksessa kertoisi totuuden pettäjämiehestä) kuin tekisi itsensä hulluksi toisten silmissä. - rtertgsefw3qesd
ap kirjoitti:
Väärin. Heidän tarinansa erosivat toisistaan melkolailla. Eikä mies koskaan käyttänyt noita argumentteja ko. naisesta, vaan ihan itse tein havainnon naisen käytöksestä käryn käytyä. Siinä ei ollut päätä, ei häntää ja lisäksi hän laittoi ex-miehensä uhkailemaan meitä mm. poliiseilla ja täysin tekaistuilla jutuilla mitä oli ex-miehelleen sepittänyt. Ja siis oikeasti sellaisia juttuja, joista tiedän mikä oli oikea fakta eikä esim. oman mieheni antama selitys. Ja sillä tavoin kuin ko. nainen käyttäytyi, ei todella käyttäydy kukaan täysjärkinen aikuinen.
Tällä en nyt ota kantaa siihen oliko heillä ja miten pitkä seksisuhde, mutta tuo "ei-normaalijärkinen" on kyllä fakta. Eikö sitä jokainen loppupelissä mieluummin pelastaisi oman nahkansa (=tässä tapauksessa kertoisi totuuden pettäjämiehestä) kuin tekisi itsensä hulluksi toisten silmissä.Hmm... Oletkos nyt ihan varma, ettei homma mene niin kuin miehesi on toivonutkin..? Että toinen nainen osoittautuu valehtelevaksi kaistapääksi ja sitä myöden mies on pääsemässä kuin koira veräjästä - nimittäin kyllä kirjoittamasi siitä kertoo, että mieluummin uskot miestäsi kuin tätä kaistapäätä?
No jos lähdetään siitä, että miehesi on kuitenkin puhunut totta, niin aika erikoinen maku hänellä kuitenkin ystävien suhteen, jos tämäkin on suomeksi sanottuna hullu? Mietipä sitä... Onko ollut tosiaan kyse vaan juttelemisesta vai mistä? - tsot tsot
rtertgsefw3qesd kirjoitti:
Hmm... Oletkos nyt ihan varma, ettei homma mene niin kuin miehesi on toivonutkin..? Että toinen nainen osoittautuu valehtelevaksi kaistapääksi ja sitä myöden mies on pääsemässä kuin koira veräjästä - nimittäin kyllä kirjoittamasi siitä kertoo, että mieluummin uskot miestäsi kuin tätä kaistapäätä?
No jos lähdetään siitä, että miehesi on kuitenkin puhunut totta, niin aika erikoinen maku hänellä kuitenkin ystävien suhteen, jos tämäkin on suomeksi sanottuna hullu? Mietipä sitä... Onko ollut tosiaan kyse vaan juttelemisesta vai mistä?Kyllähän jokainen koettaa oman nahkansa pelastaa. Kukin tavallaan. Niin tekee myös ap:n mies. Ap taas suojelee itseään totuudelta, syyttää toista naista. Luonnollinen reaktio, koska ei halua uskoa miehestään mitään pahaa. Reviiriään puolustanee jokainen parisuhteessa elävä.
Mikä sitten on totuus heidän välisestä suhteestaan, sen tietää vain he kaksi. Miten ap voi olla varma, ettei toinen nainen puhukin totta? Siinä pääsee taas yksi pettävä mies kuin koira veräjästä. Päätä vaan silitellään, paha toinen nainen vei. Tosi erikoinen naismaku ap:n miehellä. En olisi tuollaisesta miehestä yhtään ylpeä, saati sitten että puolustaisin häntä ja haukkuisin muita.
Ap kerrohan mitä meinaat tehdä, jos saat miehen tunnustamaan koko asian? Tunnustamaan, oliko seksiä? Vieläkö syytät pelkästään toista naista.
- ap
En ole todellakaan koko aikana syyttänyt pelkkää naista, päinvastoin, Enkä suojele itseäni totuudelta. Mutta kuten sanoin, niin on joitakin oleellisia faktoja (ei siis mieheni kertomaa), jotka tiedän ja ko. nainen selittänyt ihan muuta. Ja eikö jo se kerro jotain, että hän selittää ex-miehelleen puuta heinää ja saa tämän uhkailemaan meitä poliisilla?
Onhan näitä persoonallisuushäiriöisiä ihmisiä maailmalla ennenkin ollut, ja tulee olemaan. Niin kauan näytellään ihan normia kuin kaikki on ok ja menee hänen pillinsä mukaan. Mutta kun ei menekään, niin sitten onkin kaikki sekaisin. Kun itsessä ei voida nähdä mitään virhettä. Miehenikin heräsi tuon ihmisen kaksinaamaisuuteen tämän asian tiimoilta vasta.
Se, mitä haluan, on että hän puhuu totta, jotta voin uskoa häntä ja luottaa sanaansa. Oli miten oli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse894694Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133872Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1913723Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.732123Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301192
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1551147- 531055
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30924