JS Studio, oulu/kiiminki

mmm

Hei!
Onkos kellään kokemuksia Kiimingissä, ja nykyisin myös Oulussa, toimivasta JS Studiosta? Ripsienpidennyksiä olen suunnitellut ja tahtoisin kuulla hieman kokemuksia kyseisestä paikasta.. :)

Myös muista ripsienpidennyksiä laittavista liikkeistä kuulen mielelläni kokemuksia!

Kiitos! :)

21

2436

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pidennykset4ever

      Mä oon laittattanu tekijällä ripsiä jo pari vuotta enkä vaihtais pois. Nää on maku kysymyksiä toinen tykkää toinen ei. Oma paikka löytyy vain kokeilemalla.

    • TiinuLiinu22

      Tähän asti saanut parhaimmat ripset Oulussa sitten Headgamen lopettamisen jälkeen, tosin HG oli ihan sika kallis mutta silti. Takuukin annettiin pysyvyydestä muistaakseni.

    • Aina kaunis

      Ehottomasti paras paikka, hinta laatusuhde todellakin kohillaan! Eipä ole tarvinnut ripsarista huolehtia kun on niin tuuheat ripset ja eikä joka viikko ravata huollossa niin kuin ennen! SUOSITTELEN KAIKILLE!!!!!!! Minä ja 10 kaveriani kaikki erittäin tyytyväisiä, eikä edes harkittas muualle menoa! Kerran kun käyt, niin huomaat itsekkin eron toisten firmojen suhteen! Muista erittäin huonoja kokemuksia, vedetään kauheat rahat ja ripsissä muutama haituva töröttää, mikä hyöty?? Nyt en ole yli vuoteen laittanut kertaakaan ripsiväriä kun käytän JS Studion palveluja!!!!!!
      Terv. huoletonta kauneutta=)

    • ?

      nosto

    • VAROKAA

      Varoitan kaikkia jotka ovat menossa kyseiseen JS studioon laitattamaan ripsiä! Kyseisessä paikassa sain pilattua omat ripseni vaikka kävin vain kahdesti! Vieläkin ripsissä kauheita aukkoja. Laittaja laittaa liimaa niin paljon että ripset lähti minulla ihan tuppoina irti vaikka niiden kuuluisi lähtä yksitellen oman ripsen mukana. Ripsiä kirveli laiton jälkeen niin paljon että tuntui että näkö tässä varmaan menee. Ja muutenkin koko laitto prosessi ollut hyvin epämiellyttävä eikä todellakaan rentouttava kokemus niinkuin pitäisi olla! Ja kaiken lisäksi paikka on epäsiisti.. Enkä todellakaan kirjoita tätä vaan ilkeyttäni tai huvin vuoksi vaan varoituksena. Jos et halua kaljuja ripsiä niin kierrä tämä paikka kaukaa.

      • Johanna5678

        Kissan paskat. Oon käyny jouluun mennessä 2 v jo siellä ja ei kaljua eikä valittamista yhtään päin vastoin!!!


      • Ottisblabla
        Johanna5678 kirjoitti:

        Kissan paskat. Oon käyny jouluun mennessä 2 v jo siellä ja ei kaljua eikä valittamista yhtään päin vastoin!!!

        Oli ihan pakko kommentoida tähän vaikka ikinä en ole käynyt koko paikassa, en edes noin pohjoisessa mutta rentouttavaa kokemusta en ripsien laittamisesta ole koskaan saanut missään, aina kirvellyt ja kutittanut. Varaa aika hierontaan tai kasvohoitoon jos haluat rentouttavan kokemuksen, älä vain laita tekokynsiä siittä tulee iso sotku ja polttaa vielä enemmän, ei tosin silmiä.
        Mutta asiaan, toivottavasti et itse nyppinyt ripsiä pois koska silloin lähtee omatkin ja olihan sinulla hoitoaine ostettuna pidennyksiä varten? Alussa minä koskin niihin jatkuvasti ja jos roikku vähän jostain nypin pois, loppujen lopulsi revin ne kokonaan irti ja 2 kk kasvatin ripsiä siedettäviksi. Kenen vika? Ihan oma. Hoitoaineen jätin myös hyllyyn kun ei ollut varaa ostaa sitä, biiiig mistake. Voihan se huono paikka olla, en tiedä. Ainoa negatiivinen kokemus sinulla paikasta kun googletin niin herää vähän epäilys mikä oikeasti meni vikaan vai onko jopa kilpailija kyseessä. Kuvia kyllä löytyi ja hyvältä näytti.


    • cat4

      Eihän liike suuri ole, mutta sitäkin viihtyisämpi ja henkilöstö erittäin miellyttävä. Olen itsekin käynyt vain Js Studiolla ja voin sanoa etten tyytyväisempi voisi olla. Sievät ja viehkeät ripset tulevat. Ps... Ripset lähtevät silloin tuppoina jos niitä ei itse harjaile tai hoida ja repii pois, muuten tippuvat ihan itsekseen kauniisti. :)

    • :((

      Kävin kyseessä olevassa paikassa laitattamassa ripsiä ja jälki oli todella vaihtelevaa. Ensimmäiset kerrat ripset olivat hyvät. Kolmannella kerralla silmäni vuosivat vettä KOKO ajan. Vanhat ripset poistettiin repimällä pois, siitä silmät alkoivat vuotamaan. Ja tietenkään eivät pysyneet. Myöskin omat ripset kärsivät huomattavasti nykyistä enemmän (nykyään käyn eri paikassa laitattamassa ripset)
      Ja tosiaan, viimeinen kerta ko. paikassa oli se, kun seuraavana päivänä silmäni olivat niin kipeät että ei tosiaan ja luomet täysin turvoksissa. Laittaja on todella kovakourainen. :( Ikävää.

    • minkkiturkkikesällä

      silmät on arka paikka ja riippuu silmien herkkyydestä minusta tuo. Mulla vuotaa silmät vaikka ripsienpidennykset ku kesäisin. Minulta kyllä otetaan poistoaineella pois aina ja joskus se poistoaine kirvelee ihan pirusti jos osuu luomeen vahingosa mutta minä olenki semmonen säikky siinä eli ite liikun vaikka toinen yrittää sanoa että pysy paikalla ettei tunnu ikävältä. Käytän hyvin näyttävää paksuutta en muista mikä se oli.

    • mitämitämitämitämitä

      Tulin etsimään kynsienlaittajaa Oulun seudulta täältä mutta löysinki MUN RIPSIENLAITTAJAN palstan. Henkeen ja vereen asti puolustan tätä paikkaa!

      Mutta mistä kynnet Oulusta? Semmonen jolle ei tarvi viikkoja odottaa aikaa JA JOKA VASTAA PUHELIMEEN, mutta tulokset hyvät.

    • Sanna.

      Itse olen Js Studiolla käynyt viime syksystä, ja olen erittäin tyytyväinen! Olen atoopikko, ja omaan todella herkät silmät - aluksi pelotti kauhukertomusten vuoksi, mutta ei mitään ongelmaa ole ollut! Laiton yhteydessä vähän kirvelee, mutta kauneuden takia kuuluukin vähän kärsiä. ;) Lopputuloksen takia sen kestää.

      Aluksi etsittiin sitä oikeaa ripsityyliä, ja sen löydyttyä on kokoajan laitettu samanlaista näyttävää ripseä. Hoitoaine on. Omat ripseni olleet joka kerta kuulemma hyvässä kunnossa, eikä aukkoja ole. Ripsistylisti on mukava ja lämmin ihminen, Oulun paras alallaan.

      Kyllä nuo negatiivisten palautteiden antajat ovat katkeria kilpailijoita tai tekijän vihamiehiä. Tästä paikasta ei ole mitään pahaa sanottavaa.

      Ja kynsistudiosta, kokeile MiMiä; www.studiomimi.net

    • mmar1

      Paras paikka Oulussa. Ehdottomasti suosittelen! Olen kokeillut monia eri laittajia ja missään laatu/hintasuhde ei ole näin hyvä.

    • Ei Suosituksia!!

      En voi suositella. Tekijä ravasi tupakalla monta kertaa ripsien laiton aikana eikä kertaakaan pessyt käsiään sen jälkeen vaan jatkoi hommiaan. Todella epämiellyttävä ja räävitön nainen. Ronskit otteet! Tällaisella alalla voisi työntekijä pikkuisen katsoa peiliin. Sain allergisen reaktion oireita ekalla kerralla, luomet turposivat ja jouduin ottamaan antibiootit tulehdukseen. Tekijä lupasi korjata asian tekemällä minulle pidennykset uudella liimalla jonka piti olla allergiselle sopiva. Sama homma taas...lääkärini oli sitämieltä että tulehdus ei johtunut liimasta vaan epäpuhtaudesta. En käytä hänen palvelujaan enään!

      • miiamariiia

        Nyt puhut kyllä paskaa suoraan sanottuna!
        Ei kyllä mun aikana kun laittaa ripsiä käy tupakalla koskaan. Kyllä se on ihan jokaisen oma asia mitä tauolla tekee.
        Hygienia on kyllä aina kohillaan, missään paikassa en ole nähnyt tai huomannut desigiointiaineen käyttöä niin tunnollisesti.
        Myös muistaa joka kerta sanoa, että älä koske itse silmiin ettei pöpöjä pääse sinne. Joku tykkää joku ei mutta minusta ihan huippu paikka kun ei tarvi jännittää ja saa nauraa/jutella rennosti.


    • NoJS

      Tämä on jo vanha ketju mutta laitanpa lusikkani tähän soppaan. JS Studio tekee huonoja ripsiä. Piste. Koskaan, siis ei koskaan, mitään pidennystä laiteta/pudoteta/asetella ripsien päälle vaan aina kuitu kiinnitetään luonnoripsen jompaan kumpaan sivuun. Liimaa ei tolskata! Tarkoituksena on että pidennykset ovat kauniit, luonnolliset ja tuuheat -ei liimatut irtonauhat. JS Studio omistaja kertoi olleensa "mestaruus" kisoissa joissa tullut kolmanneksi ja saanut siitä oman merkin koulutus ja myyntitarkoitukseen... fakta: mitään kisoja ei ole ollutkaan vaan Satu on tilannut paketin aasiasta josta sen voi tilata kuka tahansa. Myyntikikkoja on monenlaisia ja luottakaa siihen mtkä ovat tekijän taustat/koulutukset, ne voi aina tarkistaa. Itse olette valinnut paikan mihin menette ja jos omat ripsenne sen seurauksena kärsii niin ketäpä siitä voi syyttää kuin itseään? Tai kuten JS Studiosta oli sanottu ystävälleni, "todista että olet yrittänyt soittaa meille" kun oli vailla jotain hyvitystä erittäin huonosta laitosta ja kärsineistä ripsistä. Ystäväni onneksi löytyi ammattilainen joka osasi korjata tilannetta sen verran mitä pystyi.
      ps. pidennyksiä HARJATAAN PARI_KOLME KERTAA PÄIVÄSSÄ! eikä jätetä harjaamatta kuten JS Studio sanoo (liekkö tippuvat sitten kaikki jos harjaat)

    • aaaaaaaaaaanni

      Teen Ripsienpidennyksiä kotonani laadukkailla minkkiripsillä ja ammattilaisten liimoilla.

      ripsienpidennys 50e Huolto 25e

      ota yhteyttä jos kiinnostuit, kerron mielelläni lisää!

      [email protected]

    • Marjut821

      Itse olen aina käynyt Vuokon Taika-nimisessä oikein mukavassa paikassa. Tekee myös laatujälkeä. Suosittelen lämpimästi. Tuolta löytyy: http://www.vuokontaika.fi

    • Jasuli11

      Kävin aikoinaan ekat ripset ottamassa JS-studiossa ja täytyy sanoa, että oli niin hirveät, että meni yli vuosi ennenkuin uskalsin kokeilla toisessa paikassa uudestaan. Kirveli koko laiton ajan todella paljon, silmät vuosi solkenaan. Kirvely jatkui monta tuntia laiton jälkeenkin. Tekijän kädet haisi röökiltä ja sipulilta. Kertoili myös siinä sivussa kuinka eräs asiakas oli joutunut sairaalaan "koska ripsi oli mennyt silmään ja ei ollut kyllä hänen vika"... Ei herättänyt luottamusta, mutta koska mm. täällä oli kehuttu paikkaa niin sen perusteella valitsin. Nyt kyllä ihmettelen kuka paikkaa voi kehua? Ripset itsessään oli aivan liian painavat/pitkät omille ripsilleni, vaikka pyysin mahdollisimman luonnolliset. Alle viikossa ne olivat niin järkyssä kunnossa, että hävetti liikkua kotoa mihinkään ja poistin jäljellä törröttävät itse. (hoitoainetta by the way en ostanut, koska sitä ei ollut) Yli sata euroa tuosta "ilosta" oli aivan liikaa! Lisäksi ripsiä liimattiin osittain kaksi yhteen jatkeeseen, "koska ripsesi on niin ohuet". Sen mitä olen nykyiseltä laittajalta oppinut, että ei näin saisi tehdä, koska ripset kasvavat eri tahtia. Ja tähän lisäisin, että minulla on ollut nyt vuoden putkeen pidennykset, kun löysin nykyisen ammattilaisen. Ei kertaakaan ole laittaessa kirvellyt ja jälki on todella kaunista ja pysyvää (jopa 5 viikon jälkeen vielä ok). Joten kyllä on suuria eroja ammattilaistenkin välillä! Kokeilkaapa huviksenne tämän paikan kannattajatkin jotain muuta tekijää vaihteeksi, voitte yllättyä.

      • miinu-

        En suosittele. Laittaja oli ensinnäkin myöhässä ja oli juuri ennen käynyt tupakalla eikä pessyt käsiä ennen kuin aloitti huollon, sormet haisivat kamalalta ja silmäni vuotivat huollon ajan hajun vuoksi. Suoraan sanottuna siinä vaiheessa kun pääsin ripsienhuoltotilaan, mietin pari kertaa uskallanko antaa hänen koskea ripsiini ollenkaan :D Vastaili myös puhelimeen huollon aikana. Henki haisi myös tupakalle. Ripset näyttivät ok:lta huollon jälkeen, mutta kun ripset alkoivat ajan kuluessa tippumaan, huomasin, että ne oli liimattu ihan väärin: ripset tipahtivat ihan klimpissä pois. Se oli aika kamalan näköistä. Joten se oli ensimmäinen ja viimeinen kertani varmasti!


    • NM---

      Onkohan tässä kyse Satu Kyrön tekemistä ripsienpidennyksistä?

      Samoja kokemuksia täälläkin eli ripsienpidennykset irtosivat tuppoina ja korjailujen jälkeen minulla ei ollut enää omia ripsiä eli kaikki ripset repeytyivät yksitellen irti. Satu korjasi irronneita ripsiä kutsumalla sitä "siltaamiseksi" eli paikkaamalla koloja laittamalla useamman pidennyksen yhteen ripseen.

      Satu suostutteli minut hankkimaan 300 euron "kausikortin", jolla voin käydä vapaasti puolen vuoden ajan ripsihuolloissa. En ehtinyt käyttämään sitä, kun Satu muutti Espanjaan, enkä saanut koskaan rahojani takaisin. Tein rikosilmoituksen, koska siinä taisi olla kyse matkarahojen keräämisestä eli huijauksesta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9970
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      409
      4353
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2996
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2658
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2654
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1845
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      71
      1700
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe