1. "Ennen kuin voit aloittaa onnistuneen laihduttamisen, sinun tulee tietää mikä on lähtötilanteesi. Joskus se tekee kipeää, mutta tarkoituksena ei olekaan elää pumpulissa vaan ymmärtää oman kehon realiteetit.
2. Toisekseen, tarvitset tavoitteen, joka on samalla kertaa inspiroiva, mitattava ja haastava, mutta silti saavutettavissa.
3. Jos ajatuksesi ovat jatkuvasti siinä, että hitto, kun on noita kilojakin kertynyt enkä jaksa kilometriäkään juosta, se tulee olemaan tilasi myös tulevaisuudessa. Kiemurtelet syvään negatiivisen ajattelun pyörteeseen, millä päivittäin vahvistat mielikuvaa omasta saamattomuudestasi."
Näillä pääsee alkuun
2
169
Vastaukset
- just noin
Totta joka sana. Juuri noita asioita olen miettinyt minäkin. Jotenkin voin itse jollain tavalla sabotoida oman laihtumisyritykseni, jos pidän yllä kielteisiä käsityksiä itsestäni enkä halua tai uskalla uskoa onnistumiseeni riittävästi. Kilot pysyvät... Hmm... Kyllä nämä jutut on vaikeita, ainakin minulle.
- Vanha Jojo
Lisäksi tarvitset aimo annoksen kärsivällisyyttä. Eivät ne kilot ole parissa viikossa tulleetkaan, ja maltillinen laihdutustahti on helpompi myös hermoille. Puoli kiloa viikossa tai kilo kuukaudessa on sellainen tahti, ettei siihen päästäkseen tarvitse tehdä kovin äkkinäisiä ja radikaaleja muutoksia elämäntavoissaan.
Mikä kiire sinulla on? Sinullahan on koko loppuelämä aikaa, koska maltillisella laihduttamisella saat tuloksen, jota ei tarvitse muutaman vuoden kuluttua ruveta paikkailemaan.
Jos lipsahduksia ja repsahduksia tuntuu tulevan usein, kuurisi on liian tiukka. Rennosti laihduttava voi syödä herkkujakin kohtuullisesti. Oman kokemukseni mukaan kaikkinainen ehdottomuus ruoka-asioissa johtaa aina vain katastrofiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862