Miten on muut sinkkumiehet, käytättekö kalsarit huolellisesti loppuun?
--------------------------------------------------------
Itse harrastan lähinnä boxerimallia, ja pidän kalsareita hamaan loppuun saakka. Pieni kuluma jossain sivustassa ei haittaa mitään. Sitten on aika laittaa kalsarit roskiin, kun johonkin kohtaan on tullut ylimääräinen sepalus sen varsinaisen pissaluukun lisäksi.
Naisten treffailua varten pidän kaapissa paria boxereita vähemmällä käytöllä. Eipä ole tullut käytettyä edustuskalsareita pitkään aikaan taaskaan. Ravintolaankin menen yleensä kuluneet jalassa, kun en mitään satunnaisjuttuja etsi kumminkaan.
Säästätkö kalsareissa?
10
99
Vastaukset
Suht loppuun käytän.
- Aakoota
Loppuun asti ....ekologinen ajattelutapa.
- pasistisuikale
Käytän kalsareita ihan samalla lailla kun muitakin vaatteita. Vaihdan kyllä ne päivittäin, joten tietysti ne kuluvat enemmän pesussa. Mutta pääpiirteittäin, jos kalsarit ovat haalistuneet, venyneet tai rispaantuneet, heitän ne pois. Tai muutenkin, jos ne vaan ei enää miellytä omaa silmää.
Muutenkin ostan kyllä omaa silmääni miellyttäviä kalsareita, enkä suosi Tarjoustalon halpoja yksivärisiä malleja tai vastaavia. Eipä tuolla sinänsä olisi mitään väliä, koska eipä niitä kukaan koskaan edes nää... mutta omaksi iloksi :D- Raija kukaties
Kukaan koskaan edes nää...terv.naapurin Raija
- 7+12=?
Minulla on kahdenlaisia kalsareita; marketista ostamiani halpoja perus boksereita, joissa osassa on jopa pari reikääkin ja sitten minulla on puolen kymmentä hyvin tunnettuja merkki boksereita joita käytän vain silloin kun lähden baariin tai tiedossa on seksiä naisen kanssa. Aina kun olen suhteessa, niin laitan nuo marketti bokserit piiloon enkä käytä niitä käytännössä lainkaan.
- realismus
Etkö ole kuullut reikäisten sloggien teoriasta?
- Mies1985
13-17-vuotiasta naista varten laittaisin lapsekkaat kuviokalsarit joissa olisi vaikka oravan kuva. Se keventäisi tunnelmaa.
Yli 25-vuotiaalle naiselle mitkä vain puhtaat kalsarit. - Hämärän rajoilta
Kalsarit menevät vaihtoon siinä vaiheessa kun käden kaikki sormet menevät kankaasta läpi niitä jalkaan kiskoessa, eivät yhtään aiemmin. Sellaiset sivuseikat kuten pienemmät reiät tai kuminauhan muuttuminen joustamattomaksi ja parin sentin raon sekä vatsan että selän puolelle jättäväksi lörpäksi eivät vielä laita tekemään ostoksia. Lenkkeily toki on vähän hankalaa jos alushousut putoavat verkkareiden alla, mutta yritän juoksukalsareiksi valikoida kuminauhallisesti parhaimmat - tai sitten vain nostan alkkarit kainaloon ja köytän päällyshousut tiukalle...
Tietysti sellaisia (tietenkin täysin hypoteettisia) tilanteita varten, joissa joku vastakkaisen sukupuolen edustaja voisi nähdä minut puolipukeissa (joka on minulle täyttä vaatevarustusta luontevampi olotila), reservissä on myös joitakin edustavampia malleja, joita sattumalta vähän aikaa sitten vastoin tapojani ostin. Kotioloissa kuitenkin näytän poikkeuksetta postapokalyptiselta.- Sherlockin haamu
Vai sattumalta, vähän aikaa sitten ja vastoin tapoja. Tässä on nyt liian monta yhteensattumaa. Jotain on vireillä.
- -
Kiinnosta vittuakaan nää sillitroolin avaukset -.-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p595900Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "793269Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242441No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol402095- 192028
Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621843Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61629Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy83122281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201216Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah811085