Täydelliset oharit !

Näin meillä

Onko muille käynyt niin ettei treffikumppani tule ollenkaan ensitreffeille. Istut ja istut sovitussa baarissa ja ketään ei vain tule!!!!!!!!! Onko muille tapahtunut vastaavaa, ja ei tietenkään mitään uutta yhteydenottoa siltä suunnalta.

26

3484

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • magumbas

ei mulle enkä ole ohareita tehnyt, mutta veikkaan että kohtalotovereita löytyy.

• täysin nolla

Ei ole tehty ohareita kun en ole päässyt ikinä treffeille. Tai siis en ole ikinä päässyt sopimaan treffeistä kenenkään kanssa.

Mut haluaisin et mulle tehdään oharit.

• fafafafafaafafafafaf

erittäin säälitävää olla ilmoittamatta. jos kerta vaivauduit muualle kuin tietokoneen ääreen.

• pöh

On tapahtunut ja kyllä sapetti. Kaveri ei enää vastannut varmistus- ja tuntomerkkiviestiin samana päivänä. Koska tapaaminen oli sovittu, menin paikalle, vaikkakin arvelin vastaamattomuuden tarkoittavan sitä, ettei kaveri ole paikalle tulossa. Paikalla käytettyäni ja siellä turhaan odoteltuani laitoin viestin, jossa ohjeistin perumaan tapaamiset asiallisesti. Kaveri soitti ja pyysi uusille treffeille. Selitys vastaamattomuudesta ja paikalla käväisemisestä olivat sen verran epäuskottavia, että kieltäydyin.

• sekaan vaan

Ei ole tehty ohareita. Mutta jotkut tekee niin että sovitaan paikka, tuntomerkit tiedossa. Menevät paikan ohi, ja katsovat sieltä sen tuntomerkkeihin sopivan tyypin, ja jatkavat matkaa jos ulkonäkö ei miellytä. Jotkut on niin erakoituneita tai jännittävät tapaamista että ramppikuume koituu liian ylivoimaiseksi .

• Tavat

Juu, tällaisesta on kokemusta. On se kumma, ettei voi sitä yhtä kahvikupillista juoda. Itse olen ollut kohtelias, vaikka olisin tiennytkin, etten enää tämän jälkeen aio tavata ko. henkilöä.

• näinsennnäin

Tuttua huttua, ainakin Tampereella. Laskuissa olen mennyt sekaisin jo aikoja sitten, ehkä joka kuudes nainen joko ei lähde kotoansa ollenkaan, tai kävelee kyyläten ohi. Ei taida ihan kaikki valot palaa kirkkaasti, jos jaksaa nähdä niin paljon vaivaa lähteäkseen paikalle ja käteen jää, ei mitään. Ehkä menevät seuraavana päivänä taas uudestaa kyyläten ja näkevät eri ihmiset seisoskelemassa.

• Anneli

Nyt taisit liioitella, ei Tampereella ole sen kummallisempia naisia kuin muuallakaan. Kyllä noita skoijareita on miehissäkin, tapaillaan useampi viikko ja siteetn ei kuulu mitään, ei vastata puhelimeen eikä viesteihin. Jöö kyllä kakka maku suuhun, jos vielä ollaan jo lähemmin oltu yhdessä.

• Hui hai...

On käynyt, yhden kerran, vuosia sitten. Epäilen että äijä oli yksi ohikulkijoista joka tsekkasi, millainen muija paikalle oli tullut. Ilmeisesti en "kelvannut" hänelle, mutta jos hän oli se jota epäilin, niin enpä itsekään mitään ko. autokauppiaassa menettänyt, ei ollut setä (muistaakseni Kimmo nimeltään, jos en väärin muista) mikään Brad Pitt itsekään (tosin en kyllä pidä Brad Pittin näköisistä miehistä joten en sellaista odottanutkaan).

Kannattaa ajatella vaan, että tyyppi ei ollut sun arvoisesi eikä sulle tarkoitettu, ja jatkat elämääsi. Netissä ja muilla foorumeilla näitä kaikenlaisia pelleilijöitä riittää.

• nyt jo naurattaa

OHAREIDEN TEKIJÄT OVAT KYLLÄ ALINTA KASTIA!

Mulle on tehty myös niin 2 kertaa. Toisen melkein arvasinkin, ettei ilmesty, koska sai aika kauan pyydellä mua treffeille eli kosti näin raukkamaisesti.

Kuvaani en lähettänyt etukäteen kummallekkaan oharintekijälle. Siitäpähän saivat koska olen oikeasti todella kaunis nainen :D

• *karaistunutKirsi

Itselleni ei ohareita oo tehty, mutta muutama vuosi sattui niin, että sovittiin chatissa tapaamani mukavan oloisen nuorenmiehen kanssa treffit. Näin melkoisen vaivan paikalle tulemiseen ja olin toki laittanut itseni nätiksi jne, ja hän kyllä saapui sovitulle paikalle, mutta ilmoitti heti alkuunsa, että sori mut ei mennäkään syömään (kuten oltiin sovittu). Olin hetki "öönä" ja ajattelin, että hän pilailee, mutta ei - hän lähti melkein juoksujalkaa tiehensä pahoiteltuaan. Sinänsä huvittavaa, että nimenomaan olin painottanut että olen ihan tavallisen näköinen enkä mikään missi, mutta siihen se varmaankin töppäsi kuitenkin, jätkä kun muistutti ulkonäöltään aika paljon sanotaan nyt esimerkkinä BB-Beniä..tosi paha mieli jäi kaiken vaivannäön jälkeen ja siipi maassa bussilla takaisin kotiin. ei oo sen koommin tullut sokkotreffeillä käytyä=)

• Treffailija...

Voi hitsi kun toiset kehtaa! Kyllähän sitä voi syömässä käydä ja jutella niitä näitä vaikka sittemmin ei enää tavattaisikaan, mutta kummallekkaan ei jää paskan maku treffeistä. Itse olen useammillakin käynyt ja fiksusti tapaamisen hoitanut ja sen jälkeen tyypin unohtanut jos ei napannut. Joskus sitten asian toiselle selventänyt tekstarilla jos on kyselleet jatkoa.
        Hyllä nää on sellasta hakuammuntaa.
        Olen oppinut että en enää lähde tapaamaan ketään ennen kun olen nähnyt kuvan ja jutellut puhelimessa jos sitten vielä kiinnostaa lähden treffeille.

Antaa kaikkien kukkien kukkia! :)
        Hyvää kesää kaikille ja riemukkaita treffejä :)

• on käynyt

Kyllä on käyny muutamaan otteeseen... Raivostuttavaa tuhlata aikaa ja vaivaa noin selkärangattoman henkilön vuoksi. Mutta kertoo ihmisestä melko paljon - nämä eivät arvosta muita ihmisiä kovinkaan korkeelle kun eivät vaivaudu ilmoittamaan perumisesta.
      Mutta ei siis kannata miettiä asiaa sen enempää

• 16+8

Ajattele positiivisesti. Säästyit todennäköseisesti paljolta. Kun ei ole selkärankaa ilmoittaa, niin millainen moraali/selkäranka hänellä muutoin on?

Itse muutamilla treffeille käynyt (yleensä en treffaile koska yleensä se kumppani on löytynyt ihan muualta kuin treffipalstoilta)
      Yhdet oharitkin tullut koettua. Laitoin miehelle viestiä että " kiitos, säästit minut juuri kaltaisesi selkärangattooman miehen tapaamiselta. Nyt lähden viettämään mukavaa päivää ystävieni seurassa. Hyvästi "

=)

• miehenkuvotus

No nainen, jonka kanssa nähty useasti aikaisemmin, teki mun mielestä suht täydelliset oharit. Nähtiin torstaina ja sovittiin, että hän tulee luokseni syömään perjantaina iltapäivästä. No luonnollisesti kokkailin ruuat ja tein jälkiruuat. Hän ei sitten tullut paikalle, eikä vaivautunut ilmoittamaan. Puhelin oli, kuinka sattuikin, kiinni. Seuraavalla viikolla hän ei ollut tuntevinaankaan, kun käveltiin vastakkain.

• naiset huijaa

Joo, kerran piti olla naisen kaa treffit yhel terassil. Sanoi menevänsä töihin et ei pääse. No lähin sit itse terassille kattelee ja kas, se nainen oli siel terassil yhen toisen miehen kaa. Se ilme oli kyl näkemisen arvoinen, yritti piilotella nurkassa. Kyl muakin nolottais jäädä valehtelusta kiinni.

• 5+5

On käynyt,,,,,,mutta ei käy kuin sen yhden kerran.Otin opikseni ja toista oharia ei tule.
      Hoidan tapaamisen toisella tavalla.

• Nainen Nainen

Oharit kokeneena minäkin mietin, että mitä tekisi: laittaisiko viestin, jossa ilmaisee ajatuksensa ko. henkilöstä vai jättäisikö lähettämättä ? Ensimmäisessä vaihtoehdossa saisi sentään ilmaistua, mitä moisesta ihmisestä ajattelee, toisessa taas ehkä oharin tehneelle tulisi viestitettyä, ettei tuollainen tyyppi ole ansainnut minkäänlaista huomioita....kumpaa äänestätte ?
      Tämä tapaus teki oharit eka treffeillä, antoi hyvät selitykset ja tuli uudelleen tapaamiseen. Sen jälkeen sovittiin toiset treffit ja kuinka ollakaan, miehestä ei kuulunut mitään. Ei selitystä, ei anteeksipyyntöä. Kukaan ei ole ansainnut noin epäkunnioittavaa käytöstä, jos ei haluakaan tavata, pitää sentään uskaltaa ilmoittaa tulleensa toisiin aatoksiin.

• Vain kerran...

Muutama vuosi sitten nettideittasin ihan urakalla naisia Helsingissä ja vain kerran sattui niin ettei nainen saapunutkaan paikalle. Kävin kahden vuoden sisällä varmaan reilusti yli 50 eri treffeillä, joten ei tuo nyt mikään kauhean suuri yllätys ollut että yhdet oharitkin minulle tehtiin. Itse menin aina sovittuna aikana sovittuun paikkaan ja vain kerran jouduin siirtämään treffejä, mutta siitäkin osasin ilmoittaa jo päivää ennen.

Toki ne yhdetkin oharit vähän sielua raapaisivat ja koko loppupäivä menikin pienoisessa "vitutuksessa", mutta onneksi oli sentään jo uudetkin treffit tiedossa erään toisen naisen kanssa.

• Suutuksissa

Minulle on nyt tapahtunut kahdesti oharit tänä vuonna - yllättäen Tampereella- ja todellakin suutun verisesti miehen huonosta käytöksestä! Sen verran pitää jopa suomalaisellakin nykymiehellä olla selkärankaa että osaa asiallisesti ilmoittaa treffien peruuntumisesta.

Olen tosin sen verran paatunut nainen että ilmoitan mielipiteeni suoraan ao. herralle jälkikäteen - leimatkoon sitten vaikka "hulluksi akaksi". Mielestäni naiset päästävät miehet ihan turhaan kuin koirat veräjästä tässä asiassa, huono käytös leviää nopeasti jos sitä ei oteta esiin. Oharit tehnyt mies tosin korvataan halutessani n. 10 minuutissa toisella, ao. kahvilasta löytyvällä miehellä - joten en oikein usko ihan suoraan viehätysvoiman puutteesta olevan kyse...

• 6 + 6 + 6

On tapahtunut kerran, pyyteli kyllä jälkikäteen anteeksi unohdustaan. Sittemmin unohduksen syyksi paljastui runsas juopottelu ("joskus" tarkoitti, että koko loma ollaan kännissä).

Enemmän on tullut viime hetken peruutuksia, tyyliin tulen mökiltä varta vasten kaupunkiin ja toinen peruu edellisenä iltana tai samana päivänä.

• rjuhani67

Vuosia sitten kävi kerran niin, ettei naisesta enää kuulunutkaan treffipäivänä mitään. Edellisenä päivänä oli sovittu hänen ehdottama paikka tapaamispaikaksi ja kellonaika. Kun aloin varmistella tapaamispäivänä, niin nainen oli kadonnut. Laitoin ihmettelevän viestin, että minne katosit?

Viikon päästä tuli vastaus, että hänen ei v****u tarvitse tehdä minulle mitään tiliä menoistaan. Oli ollut viikon jossain muualla. Ehdotti sitten pokkana uutta tapaamista. Sanoin, että unohda koko juttu.

Onneksi muut ovat olleet sanojensa mittaisia naisia.

• Ohareita kokenut.

Aloitin nettideittailun viime vuoden syksyllä. Tähän mennessä jo 2 "sankaria", jättänyt tulematta mitään ilmoittamatta treffeille :(.

Pari viikkoa sitten taas kävin tapaamassa yhtä "sankaria" (nimimerkki justus777), joka ennen tapaamista n. viikon verran puhkui ja puhisti sellaista intoa minua kohtaan, että alkoi jopa etoa moinen käytös,

Tapaamiseen tämä kaveri sentään saapui, mutta sitten 40 minuuttia kanssani juteltuaan ja wc:stä palattuaan, lähtikin täysin yllättäen puolijuoksua karkuun taka- vasemmalle, mutisi jotain mennessään, ettei nyt tunnu siltä tai jotain sinne päin. Loppua en kuullut, kun kaveri oli sen verran nopea liikkeissään...

Hiukan ristiriitaiset kokemukset ovat minulla tästä nettideittailumaailmasta tällä hetkellä, mutta jospa niitä kunnollisikin kavereita vielä tulevaisuudessa kohdalle sattuisi.

• Kiinnostaa

Käydäänpä tsekkaamassa tuo justus ihan huvin vuoksi ;-)

• ohiioheij

Sit on vielä ne ns.täydelliset oharit kun tyyppi ei ota yhteyttä selvin päin vaan ainoastaan humalassa..

• Ohareita kokenut.

Vielä tuosta nimimerkki justus777:sta. Kaveri poistelee tuota profiliaan tiheästi. Itsellänikään eivät kellot vielä soittaneet tuossa vaiheessa, kun kaveri ihan tosissaan valitti saaneensa "negatiivista palautetta" treffeillä käymisen jälkeen noilta treffikumppaneiltaan.

Vaan hyvin ymmärsin tuon kaverin saaman palautteen, kun itse kävin todistamassa hänen treffisekoiluaan...

Mutta edelleenkin totean, että onhan se ihan mahdollista, että se kunnollinenkin mies jopa noilta treffeiltä tulevaisuudessa löytyisi...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4028
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2891
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      844
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe