Millaisista hiuksista pidätte miehellä eniten?

qwertyasdfgh

38

1926

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asessdfadf

kummallakin on värjätyt hiukset., mutta ei kait se ollut pointtina.
      keltainen väri ei toimi tai toimi 90-luvulla.

jajoo, kasvot sen ratkaisevat mikä sopii mikä ei

• --ap---

Itse olen 90-luvun lapsi, enkä juuri sen ajan muodista muista, mutta tuosta purkista saadusta kellertävän blondista väristä pidän :D.

Niin piti vielä lisätä, että parhaalle näyttää kun on hiukset jotenkin vähän pystyssä, kuten ensimmäisessä kuvassa, tai sekaset, kuten toisessa kuvassa.

Vastailkaa muutkin mistä pidätte.

• Tällaisista pidän
        --ap--- kirjoitti:

Itse olen 90-luvun lapsi, enkä juuri sen ajan muodista muista, mutta tuosta purkista saadusta kellertävän blondista väristä pidän :D.

Niin piti vielä lisätä, että parhaalle näyttää kun on hiukset jotenkin vähän pystyssä, kuten ensimmäisessä kuvassa, tai sekaset, kuten toisessa kuvassa.

Vastailkaa muutkin mistä pidätte.

Puhtaista hiuksista,
        joita ei ole "laitettu" millään tökötillä. Puhtaisiin hiuksiin on ihana upottaa sormet ja kasvot - en pidä kemikaaleista ja hajusteista, eikä "liikaa yrittävä" mies ole muutenkaan mieleen.

Pituus nyt sitten riippuu muusta tyylistä, mikään tyyli (pitkä tai pätkä) ei yksistään ole erityisesti mieleen, riippuu miten se juuri sille miehelle sopii.

• Huohhh
        Tällaisista pidän kirjoitti:

Puhtaista hiuksista,
        joita ei ole "laitettu" millään tökötillä. Puhtaisiin hiuksiin on ihana upottaa sormet ja kasvot - en pidä kemikaaleista ja hajusteista, eikä "liikaa yrittävä" mies ole muutenkaan mieleen.

Pituus nyt sitten riippuu muusta tyylistä, mikään tyyli (pitkä tai pätkä) ei yksistään ole erityisesti mieleen, riippuu miten se juuri sille miehelle sopii.

Siksi kannattaakin käyttää laadukkaita hiustuotteita, jotka eivät tahmaa ;)

• Tukka päähän!

Nuo ovat molemmat harventuneita kuontaloita eivätkä siksi vetoa.

• pitkätukkanainen

Lyhyet hiukset ovat miehellä yleisesti ottaen parhaat.

Itseeni vetoaa tummat, ihan lyhyet hiukset. Joillekin harvoille miehille sopii hiukan pidemmät, tyyliin Lost-sarjan Sawyer.

• ugh!
      • Hombleri

Onko hän simpsonien Homer?

• alguien

Eiköhän tuo johdu enemmänkin Willisin komeista kasvonpiirteistä kuin että se olisi komea vain hiustyylinsä takia. Aika harva kaljuuntuva mies näyttää yhtä komealta kuin Willis vaikka ajaisikin samanlaisen hiussänki-tyylin.

• ugh!

> Eiköhän tuo johdu enemmänkin Willisin komeista kasvonpiirteistä kuin että se olisi komea vain hiustyylinsä takia.

Toki näin, sharmikas kokonaisuus ja persoona. Tuo kommentti ja linkki oli lähinnä huumorimielessä, ei tosikkona otettavaksi ;-) Täissäkin asiassa se kauneus / komeus on katsojan silmissä ja vaihtelee yksilöstä toiseen. Komeuttakin on monenlaista, siinäpä se ihmisten moninaisuuden rikkaus ja suola, miehissä ja naisissa.

Itse asiassa charmikias voi olla jopa työhaalareissa ja likaisena vaikkapa suoraan auton alta ryömiessään jos charmia on ollakseen, joka sekin on vain osittain fyysistä. Tosin kukaan ei voi fyygsisiä enejään valita, eli sen mukaan ei ihmisiä tule "tuomita", voi vain elää tervettä elämää. Älyllisesti ja henkisesti taasen kaikki voivat kehittää itseään läpi elämän.

Jokainen meistä mahdollisesta lahjakkudestaan, varallisuudestaan ja edukseen olevasta fysiikastaan huolimatta vanhenee ja jonain päivänä ylittää sen viimeisen rajan, toivottavasti mahdollisimman myöhään...siihen sakka olisi tietysti hyvä "elää ihmisiksi" itsensä ja toisten kanssa ;-)

• deft
        ugh! kirjoitti:

> Eiköhän tuo johdu enemmänkin Willisin komeista kasvonpiirteistä kuin että se olisi komea vain hiustyylinsä takia.

Toki näin, sharmikas kokonaisuus ja persoona. Tuo kommentti ja linkki oli lähinnä huumorimielessä, ei tosikkona otettavaksi ;-) Täissäkin asiassa se kauneus / komeus on katsojan silmissä ja vaihtelee yksilöstä toiseen. Komeuttakin on monenlaista, siinäpä se ihmisten moninaisuuden rikkaus ja suola, miehissä ja naisissa.

Itse asiassa charmikias voi olla jopa työhaalareissa ja likaisena vaikkapa suoraan auton alta ryömiessään jos charmia on ollakseen, joka sekin on vain osittain fyysistä. Tosin kukaan ei voi fyygsisiä enejään valita, eli sen mukaan ei ihmisiä tule "tuomita", voi vain elää tervettä elämää. Älyllisesti ja henkisesti taasen kaikki voivat kehittää itseään läpi elämän.

Jokainen meistä mahdollisesta lahjakkudestaan, varallisuudestaan ja edukseen olevasta fysiikastaan huolimatta vanhenee ja jonain päivänä ylittää sen viimeisen rajan, toivottavasti mahdollisimman myöhään...siihen sakka olisi tietysti hyvä "elää ihmisiksi" itsensä ja toisten kanssa ;-)

Väärin!

Useimpien naisten mielestä androgyyninen tai slipoveria käyttävä runopoika ei voi olla charmikas.
        Charmikas voi todellakin olla työhaalareissa ja auton alta ryömittäessä, mutta sillä ei ole mitään tekemistä persoonallisuuden kanssa. Ei kukaan kehtaa haukkua duunareita surkeiksi koska semmoiset miehet ovat miehiä isolla ämmällä :)

• ugh!
        deft kirjoitti:

Väärin!

Useimpien naisten mielestä androgyyninen tai slipoveria käyttävä runopoika ei voi olla charmikas.
        Charmikas voi todellakin olla työhaalareissa ja auton alta ryömittäessä, mutta sillä ei ole mitään tekemistä persoonallisuuden kanssa. Ei kukaan kehtaa haukkua duunareita surkeiksi koska semmoiset miehet ovat miehiä isolla ämmällä :)

>> Useimpien naisten mielestä androgyyninen tai slipoveria käyttävä runopoika ei voi olla charmikas.

Anteeksi, mutta mistä ihmeestä ja millä logiikalla revit tuollaisen karikatyyrisen epämaskuliinisen ääreisesimerkin edellisen viestin tekstiyhteyteen? Vielä oiken näsäviisalla aloituksella "väärin."

Laitetaanko rinnalle tiukkanutturainen ahdasmielinen introvertti harmaahiiri-kiihkouskovainen neito? Kyllähän näitä ääriesimerkkejä olisi helppo viljellä, mutta nyt ei ollut lainkaan sellaisista kyse.

Toisaalta kuvitteletko "vain duunareiden" käyvän autonsa alla? Monikin moniosaava eri ammattialan mies toisinaan korjaa autoaan tai muita teknisiä laitteita, saattaa harrastaa niitä, entisöidä klassikoita, korjata- rakentaa taloaan tai pieni osa heistä harrastaa mm. ilmailua ja rakenelee klassikkolentoneitakin.

Ps. Kannaltani katsottuna miehuus isolla ämmällä ei ole ammatti- ja diplomiriippuvainen, vaan se on jotakin aivan muuta, mm. moraalista selkärankaa, oikeudenmukaisuutta ja vastuuntuntoisuutta elämässä. Tietysti tieto-taito, sivistys ja älykkyys ovat kaikille plussaa.

M i e h i ä, sekä "akkamaisia" sellaisia löytyy kaikista miljöistä koulutustasosta riippumatta.

• deft
        ugh! kirjoitti:

>> Useimpien naisten mielestä androgyyninen tai slipoveria käyttävä runopoika ei voi olla charmikas.

Anteeksi, mutta mistä ihmeestä ja millä logiikalla revit tuollaisen karikatyyrisen epämaskuliinisen ääreisesimerkin edellisen viestin tekstiyhteyteen? Vielä oiken näsäviisalla aloituksella "väärin."

Laitetaanko rinnalle tiukkanutturainen ahdasmielinen introvertti harmaahiiri-kiihkouskovainen neito? Kyllähän näitä ääriesimerkkejä olisi helppo viljellä, mutta nyt ei ollut lainkaan sellaisista kyse.

Toisaalta kuvitteletko "vain duunareiden" käyvän autonsa alla? Monikin moniosaava eri ammattialan mies toisinaan korjaa autoaan tai muita teknisiä laitteita, saattaa harrastaa niitä, entisöidä klassikoita, korjata- rakentaa taloaan tai pieni osa heistä harrastaa mm. ilmailua ja rakenelee klassikkolentoneitakin.

Ps. Kannaltani katsottuna miehuus isolla ämmällä ei ole ammatti- ja diplomiriippuvainen, vaan se on jotakin aivan muuta, mm. moraalista selkärankaa, oikeudenmukaisuutta ja vastuuntuntoisuutta elämässä. Tietysti tieto-taito, sivistys ja älykkyys ovat kaikille plussaa.

M i e h i ä, sekä "akkamaisia" sellaisia löytyy kaikista miljöistä koulutustasosta riippumatta.

Mikä ihme siinä on kun tykätään provosoitua kaikesta niin täydellisesti? Osuiko kalikka vai mikä vituttaa, hmm?

Anteeksi, mutta mä "revin" ääreisesimerkin juuri sieltä missä se on olemassa.
        "Kyllähän näitä ääriesimerkkejä olisi helppo viljellä, mutta nyt ei ollut lainkaan sellaisista kyse."
        Niin niin, olisi helppoa...siksi mä sen tein. Pitäisikö mun nyt pyytää julkisesti anteeksi? Ja keneltä?

Mun logiikka oli jotakuinkin sellainen, että heti kun joku tulee mainitsemaan tällaiseen ketjuun suunnilleen niin, että antaa kaikkien kukkien kukkia ja että charmi-sitä ja charmi-tätä niin se on yhtä kuin kuumaa ilmaa ja siksi sen jälkeen voi vain koettaa ylittää parodiahorisonttia.

"Laitetaanko rinnalle tiukkanutturainen ahdasmielinen introvertti harmaahiiri-kiihkouskovainen neito?"
        Laitetaan vain. Mitäs sanot, onko ko. esimerkkitapauksella jotain tekemistä charmin kanssa ja niin eespäin?

"Toisaalta kuvitteletko "vain duunareiden" käyvän autonsa alla?"
        Miksi oi miksi tätä saivartelua tapahtuu. Höllää huolella otsapantaa.
        Jos sä itse mainitset ensin että sun kommentissa oli tarkoitus ottaa jotain niin sanotusti huumorimielessä, niin opettele lukemaan sitä huumoria toistenkin kirjoituksista, ok?

"mm. moraalista selkärankaa, oikeudenmukaisuutta ja vastuuntuntoisuutta elämässä. Tietysti tieto-taito, sivistys ja älykkyys ovat kaikille plussaa."
        Voisitko tarkentaa vai oletko tyytyväinen yleistämään ja sanomaan ympäripyöreitä?

Ja kappas...!
        Mä olen edelleenkin sitä mieltä, että mun ääriesimerkit eivät USEIMPIEN naisten mielestä omaa charmia. Ei vaikka kuinka omaisivat moraalista selkärankaa, olisivat oikeudenmukaisia ja vastuuntuntoisia...elämässä.
        Voisitko sä nyt kaataa mun argumentin ja kertoa vaikkapa todellisen tapauksen elävästä elämästä?

P.s. Tästä sentään ollaan samaa mieltä (vaikka se ei mitään tarkoitakaan):
        "M i e h i ä, sekä "akkamaisia" sellaisia löytyy kaikista miljöistä koulutustasosta riippumatta."

• Glamourvanker
        deft kirjoitti:

Väärin!

Lakkiiiiii... pääsTÄ!

• minä tykkään...

pitkistä

• nainen 40 v

Jostain kumman syystä kaljut miehet on HOT :)

• ?

Kaljut siimatukat vai kaljut millin parin sängeksi ajettuna?

• karvatonta
        ? kirjoitti:

Tarkoitti alapään kaljuja..

• Nainen 40v
        ? kirjoitti:

Ihan kokonaan kaljut ;) jos tukka ei kunnolla kasva nii rohkeesti vaan kaikki pois :)

• nopoo

Pitkät mustat hiukset.

• Tmp88
      • ...

Jesse Eisenberg on ruma mutta hiukset on hienot!

• jesse <3
        ... kirjoitti:

Jesse Eisenberg on ruma mutta hiukset on hienot!

Mitä mitä ?! Jesse Eisenberghän on törkeän komea :) Tuossa kuvassa ei kyllä ehkä ihan parhaimmillaan. (Kesätyöpaikassani on muuten vähän Jessen näköinen nuori mies, aah...ihmisenä se on kyllä valitettavasti vähän rasittava)

Ja vastauksena aloittajan kysymykseen, lyhyet hiukset miellyttää miehillä eniten. Parhaat ovat ehkä luonnostaan vaaleat.

• N_91_

Luonnollisen vaaleet hiukset (ei blondatut!), lyhyet mustat hiukset ns. rokkari look, kalju tai siili.. Nämä on lempparit.. :) Pitkät hiukset ei oikein innosta..

• hyinensyli

Kyllä mie eniten tykkään pitkistä hiuksista miehellä. Toki täytyy sit olla puhtaat ja hyväkuntoiset houkset, eli en tarkoita mitään rasvalettejä törkeän juurikasvun kera. :---) Niitäkin näkee välillä.

Ei pitkät hiukset silti ole mikään ehdoton, lyhyetkin käy riippunee ihmisestä millainen staili kenellekin sopii.

• RKP

Sellanen musta rokkitukka, mikä on sivuilta lyhyempi ja voi olla vähän takatukkaakin...

Tohon vielä siniset/harmaat/vihreet silmät ja fullsleeve tatska niin oon aivan heikkona.

• Öhömm

Panit sitte mun kuvan? No ei mithään.

• -summer-

Pitkät ehdottomasti : ) Rakastan pitkiä hiuksia.Jos on pakko valita lyhyet niin sitten mieluiten vaaleat, mutta ei missään tapauksessa mitään millin sänkeä kaljusta puhumattakaan. Mulle kelpais myös kaikki erikoiset hiukset. Saa olla kiharaa, raitaa, monia eri värejä yms. Mitä erikoisempi sen parempi. Mutta parhaat mun mielestä on joko pitkät värjätyt hiukset, vaaleat lyhyet tai sitten joko erikoinen viritelmä ; )

• Lyhehköt

hiukset on parhaimmat,Puolikalju ja sen peittely on lähinnä hupaisaa.Tähän kun kun vielä lisää öykkärimäisen ja tärkeilevän käytöksen niin inhokkipaketti on valmis.

• 7+11
    • Emä lahdesta

Munaa kakkoselta ja het!

• LK

Vaaleanruskeat,vahvat, hieman kiharat hiukset:) Poikaystävä espanjalainen, eikä päivääkään ilman hänen tukkansa pörröttämistä:D (itsellä piikkisuora, liukas hius, joten vastakohta varmaan kiehtoo minun tapauksessani)

• afrohairwoman

Tummanruskea siili

• Ihanaa!Rakkaimpain!

Pidän miesten kaljuista jossa nupo siintää hieman punaisempana.Farkkupuku täydentää nupoa ja tatsoja koko keho mieluummin täynnä.Miehen tulisi olla hyvinsyönnyt kuin pallokala,joten saisi levittää kätensä niin leveeltä rakkaimpansa ympäri kuin niitä riittää.

• 687

Pitkät hiukset, ehdottomasti.

• rdfhbv

Blondi tai punapää, takaa ja sivuilta sut lyhyet, päältä pidemmät...
      Ja ilman mitään muotoilumönjiä, kesätuulelle vienosti tuoksahtaen... NAM!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      9
      1666
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      130
      1661
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      252
      1188
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1078
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      207
      1053
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      128
      929
    7. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      284
      880
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      877
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      865
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      858
    Aihe