Muistoja vapaaehtoisen nuoristyön ajalta

Mies1985

Vanhasta kotikaupungista. Näin jälkeenpäin ajatellen yksi ihan kivannäköinen ja ulkonäöltään vähän hissukkamainen nainen (sellainen joidenka aina uskon kiinnostuvan minusta) oli varmaankin salaa ihastunut minuun. Hän oli aina lapsekkaan utelias seurassani ja kyseli minulta vähän turhaankin asioita tyytyväisen näköisenä. Yksi ilta istua körötettiin saman auton takapenkillä kun veimme tätä naista kotiin ja silloin mietin josko olisin tehnyt jonkun sanattoman aloitteen mutta se meni menojaan. Tuohon aikaan olin myös kiinnostunut yhdestä toisesta naisesta ja lopulta osoitinkin sen. Jälkeenpäin ajatellen en ymmärrä mitä näin siinä toisessa naisessa ja on mahdollista että tämä nainen jota lähestyin myöskin juorusi asian tälle toiselle. Nimittäin kun näin häntä seuraavan kerran joskus paljon myöhemmin niin tämä minusta potentiaalisesti kiinnostunut nainen kuulosti todella töykeältä ja vihaiselta.
-
Ihan hetken aikaa oli kuvioissa myös eräs toinen nainen jonka kanssa kerran kävelimme yhdessä. Nainen tenttasi minulta erinäisiä asioita ja lopuksi sanoi jotenkin dramaattisesti että voisin aina kääntyä hänen puoleensa tai jotakin muuta erikoista. Tähänkin naiseen minulla saattoi siis olla aika hyvät mahdollisuudet mutta sillä hetkellä pidin häntä hieman rumana ja olin välinpitämätön. En nähnyt häntä kertaakaan sen jälkeen.
-
Sitten oli yksi selvästi ruma nainen jonka uskoin olleen ihastuneen minuun koska hän keksi erilaisia tekosyitä puhua minulle ja oli aina naama messingillä seurassani. Myöhemmin sekin laantui ja kun juttelin hänelle kohteliaisuudesta, hän ei hirveästi innostunut.
-
Yhdelle rumalle naiselle taas tarjosin puhelinnumeroani ja meseä mutta hän vain vaivaantui. Tämä tuntui tosi oudolta koska tämä hassulta ja rumalta näyttävä nainen kuitenkin aina tuppaantui seuraani ilman mitään syytä.
-
Varsinaisia teinikontakteja taas kertyi monia pieniä ja yksi iso (josta olenkin ennen kertonut). Mieleen on jäänyt esim.se kun alaikäinen teininainen kysyi minulta jotain että käykö HÄN siellä usein tms. humalaista ja kun toinen alaikäinen teininainen kysyi puhelinnumeroani. Kysyin haluaako hän soittaa minulle ja hän sitten mutisi jotain epämääräistä vastaukseksi. Sen lisäksi oli vielä semmoinen, ehkä vähän androgyyni ja pulskahko mutta selvästi tytöksi tunnistettava silmälasipäinen teininainen joka möllötti minua hieman kiimaisesti ja kysyi viekkaalla äänellä että tykkäänkö olla siinä paikassa missä olin ja tehdä sitä mitä tein.
-
Kaiken tämän lisäksi oli vielä yksi vakiokasvo, rumahko nainen joka kerran ulkona seisoessamme keräsi rohkeutta ja lähestyi minua kysyen johdattelevasti mitä koulua käyn. Luultavasti tämäkin nainen alkoi ennen pitkää lähinnä vierastamaan minua tai suhtautumaan neutraalisti mutta koin tuon lähestymisen sellaisena että siinä saattoi olla jotain jännitettä.

6

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • urshjd

Ja siis sivullisille tiedoksi kyse on nuorisotyöntekijästä, joka lähentelee teinejä vapaaehtoistyön puitteissa teinejä.

• Tarkkuutta!

Entisestä nuorisotyöntekijästä, huom.

• Evemin

Ei, vaan vapaaehtoisesti etsivän nuorisotyön katupäivystysprojektissa toimivasta ihan minkä tahansa alan edustajasta, joka tuolloin ei itse ilmeisesti ollut kovinkaan paljon yli 18-vuotias. Päivystäjien on tarkoituskin lähestyä nuoria ja jutella heille. Huomatkaas taas että ehdottelut tulivat näiden tyttöjen puolelta.

• 1+1=3

Ihan sama kenen puolelta ehdottelut tulivat, vapaaehtoistyöntekijä ei koskaan saa sekaantua asiakkaisiin.

• ...
        1+1=3 kirjoitti:

Ihan sama kenen puolelta ehdottelut tulivat, vapaaehtoistyöntekijä ei koskaan saa sekaantua asiakkaisiin.

Ja kyllähän tuo nimimerkki on kertonut edelleen ahdistelevansa teinityttöjä netissä.

• lllll

Ei minua vain ikinä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      87
      4684
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3872
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      191
      3723
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      72
      2121
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1298
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1182
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      155
      1147
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      51
      1044
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      924
    Aihe