Itse lähden todennäköisesti loppukesästä, ja olisi kiva tavata myös muita suomalaisia au-paireja :)
Ketään lähdössä au-pairiksi Hollantiin?
11
321
Vastaukset
- tuutti
Mitä kautta löysit perheen?
- :)))
Mille suunnalle hollantia oot menossa? :)
- oranjee
Heippa :) aupairvuoteni lähenee loppuaan (kaupungit Haag & Amsterdam) mutta syksyllä aloitan opiskelut A'damissa eli Hollannissa asuminen jatkuu. Jos tarvitset apua kavereiden etsinnässä (tää on kaikille muillekkin) tai haluat kysyä jotain aupaireilusta Hollannissa tai yleensäkki jotain tästä maasta niin kirjoita osoitteeseen: [email protected] viestiä :)
- walker1234
moikka, itsekin lahen auppariksi hollantiin! minne pain oot menossa? voitais vaihtaa s postiosoittita?:)
- 2maankansalainen
Hollannista juuri kotiuduin ja ikävä on suuri! :) Hollannissa on paljon suomalaisia aupaireja, host -perheenikin tulee ottamaan suomalaisen minun jälkeeni (asuvat Utrechtin lähellä). Merimieskirkon kautta voi tavata muita suomalaisia tai sitten ihan vaan kirjottelemalla erilaisiin fb:n au pair -ryhmiin. Kannattaa hengailla siellä myös muun maalaisten kanssa kuin suomalaisten. :) Ottakaahan kaikki irti au pair -ajastanne! :)
- jonnaum
Moikka mariamaria! :) oon lähössä syyskuun alussa auppariksi hollantiin! laitatko sun s-posti osoitteen niin laitan sulle viestiä niin jutellaan lisäÄ? :) ois kiva tutustua muihinkin siellä päin oleviin !
- ....................
Hei täällä yksi Hollannissa asuva au pairi :) Jos haluat lähteä kahville ym laita viestiä [email protected]
- EmpiresFade
En ole au pairina, mutta olisi kiva saada jotain suomalaisia kavereita taaltakin pain maailmaa.
- Aupairhollanti
Minäkin menossa haagiin parin viikon päästä! kiva ois tavata suomalaisia :) [email protected] voi laittaa sähköpostia , kiitos !
- aupairiksi lähdössä
Olen lähdössä au pairiksi Amersfoortiin kesäkuun puolessa välissä. Olisi kiva tavata siellä muitakin suomalaisia!
- au pair
Olen lähdössä kuukauden päästä Hillegomiin au pairiksi. Löytyykö lähistöltä muita au paireja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802085
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1641826Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461776- 1231503
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1671316Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia561274Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen621074- 70969
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P27942- 15929