Eli ei siis muuta kuin oman kynnenpäälle lakkaus joka kestää sitten sen 2-3vkoa.
Oon muutamista paikoista kysynyt ja ottaa saman hinnan kun geelikynsistä,toisilla ei ole edes tietoa mistä kysymys.
Kokemuksia Helsingissä?
Oman kynnen geelilakkaus
3
319
Vastaukset
- itsezzzz
Kannattaa ostaa omat laitteet tuohon tarkoitukseen tuo on todella helppoa tehdä itse ja säästät rahaa reilusti ja sitten jso siitä haluaa lähteä tippimaailmaan niin ei sekään vaikeaa ole :)
- fbhgrtnhjrgfnj
Siis kestolakkaus.
- Olen tykännyt
Itse olen käynyt EL-salongissa Kampissa ja ollut todella tyytyväinen. Minulle on tehty sekä OPIn geelilakalla (kovetetaan UV-valolla) että Shellac-lakkauksia.
OPIn geelilakkaus on kestänyt pitempään mutta Shellac oli helpompi itse poistaa. Ja sekin pysyy minulla hyvän näköisenä vähintään kaksi viikkoa. Shellacissa on lisäksi paljon laajempi värivalikoima.
Niin ja minulle nuo on siis tehty aina pelkästään omien kynsien päälle; rakennekynsiä, geelikynsiä yms. minulla ei ole ollut koskaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770