Tiukkaa treeniä takana kohta kolme vuotta (väh. 4 krt viikossa salilla plus jumpat ja juoksut) Käsivarsissa erottuu hyvin lihakset, samoin reidet ja takapuoli alkaa olee kuosissa, vatsalihakset erottuu ylhäältä ja sivuilla sellaset kuopat...
Mut perkule alavatsa (siis navasta alspäin) on sellanen hassu kumpu joka ei tunnu lähtevän millään?
Pituutta on 172 ja paino n. 54kg. Osaisko joku viisas neuvoa et miten ihmeessä saan ton alavatsan rasvakerroksen pois?
mikä avuksi??
8
98
Vastaukset
- --..--
No jotain outoa on jos ei tolla painolla palikat näy. Ite oon 172cm ja 82kg ja ala vatsassa on pömppö mutta korkeintaan 10kg kun ottaa pois niin näkyis palikat.
Noh rasva on rasvaa ja sen kai saat pois dieettaamalla.
Tosin väärä (siis keholle sopimaton) ruokavalio voi aiheuttaa alavatsassa sellaista nestekertymää että näyttää läskiltä. Kokeile muuttaa ruokavaliota pikkasen, mutta en mä keskittyis siihen että kaikki vatsalihakset näkyy vaikka sitä ihannoidaankin.
Oma terveys on tärkeintä ja siitä että nauttii mitä tekee. Se että rasvat on alle 10% ei ole keholle luontainen/normaali olotila sen vuoksi sen saavuttaminen on vaikeaa ja ylläpitäminen vielä vaikeampaa.- ärsyttää :(
Kiitos vastauksesta.. Tarkennan vielä että oon siis nainen :D Mutta rasvaprosentti lienee kyllä jo melkosen alhainen eikä sitä ois vissiin terveyden takia varaa enempää pudottaa :/
Onko ideoita mikä ruokavaliossa vois aiheuttaa sen nestekertymän?
Hiilarit mulla tulee lähinnä kasviksista ( tai ylipäätään normaalisti - olet alipainoinen
ärsyttää :( kirjoitti:
Kiitos vastauksesta.. Tarkennan vielä että oon siis nainen :D Mutta rasvaprosentti lienee kyllä jo melkosen alhainen eikä sitä ois vissiin terveyden takia varaa enempää pudottaa :/
Onko ideoita mikä ruokavaliossa vois aiheuttaa sen nestekertymän?
Hiilarit mulla tulee lähinnä kasviksista ( tai ylipäätään normaalistiolet reilusti alipainoinen
- Ärsyttää :(
olet alipainoinen kirjoitti:
olet reilusti alipainoinen
Öö, en kyllä ole.. Lievästi, jos bmi-laskuria katsoo.. Ja ei kylläkään selitä mun pömppistä :) Mikä siis tässä on ongelmana. Se ei selvästikään taho lähteä vaikka paino ja rasvaprosentti ois alhaalla :/
- Nainen33v.
Ei se pömppis lähde kuin kirurgin veitsellä. Ja joillain on vaan paremmat geenit eikä ne saa sitä pömppistä.
Mut jos nyt ajattelet vaikka tätäkin mainosta:
http://3.bp.blogspot.com/_EwR8hoo5Tb8/TRuba4eOqdI/AAAAAAAABRg/ZboHS6ZCllc/s1600/dove_wide.jpg
niin aika monella naisella vatsa ei oikeasti ole kuten fitness-malleilla.- Nainen33v.
Lisätään vielä, että mainoksissa halutaan usein antaa se kuva, että kropasta voi muokata juuri sellaisen kuin itse vain haluaa. Ihmisillä vaan kropassa rasva tuppaa keräytymään tiettyihin paikkoihin yksilöllisesti.
- ärsyttää :(
No voi rähmä :( Mun o pömppis muute muistuttaa vähän tota kun tolla naisella, joka on kuvassa toisena (oikealta katottuna).
Kai se on sit vaan hyväksyttävä, että täysin littanaa vatsaa en tuu saamaan :/
- samanpainoinen
Kai se on vaan niin yksilöllistä: ite painan saman verran ku sä, mutta oon 10 senttiä lyhyempi, ja mulla ei oo koskaan ollu yhtään mahaa!! Menee siis muualle mulla ne ylimääräset. En kyllä osaa edes kuvitella, että sulla vois olla mitään mahaa, kun sun painoindeksi on noin pieni (iteki oon aika hoikka, joten sä kuulostat noilla mitoilla tosi laihalta)!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915896
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804762Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262780Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252036Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191486Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125940- 48754