Miksi mies ei tervehdi?

Hei vaan sinullekin

Voisitteko miehet vastata minulle mistä moinen käytös. Olen ollut useamman vuoden samassa harrastusporukassa erään miehen kanssa, itse olen nainen. Hän on ollut ystävällinen ja auttavainen harrastuksessa, kiinnostunut työstäni, elämästäni jne. Hän on kertonut omasta elämästään, vaimostaan jne. Ollut normaalin sosiaalinen ja harrastuksessa on ollut kivaa. Silloin tällöin on tavattu sattumalta kaupassa tms. ja on aina tervehditty. Nyt näimme teatterissa, hän oli vaimonsa kanssa ja minä yksin. Mies ei tervehtinyt, vaikka yritin ottaa katsekontaktia. Hän käänsi minulle selän ja teeskenteli, ettei huomannut. Sama toistui naulakoilla myöhemmin. Olen ihmeissäni. Eikö vaimon edessä voi tervehtiä tuttua vain siksi, että tämä on nainen? Vai hävettikö häntä, että olemme tuttuja? En ymmärrä.

30

3086

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • //Mies//

      Mies pelkäsi mustasukkaisen vaimon mahd. reaktiota?

      Kyssä: haaveiletko mielessäsi salaa suhteesta tämän miehen kanssa?
      Sen saattaa aistia sinun sanattomassa viestinnässä...

      • Pussy is wet

        Aivan varmasti...housut märkinä


    • D-miekkonen Ratikka

      Ei se mikään MIES ole
      siwarinössö vain

      sotaväkiopettaa tervehtimään vihollistakin, jossei ole kiirus ampumaan enstex

      • Sotaväki:.!1%#?+

        .

        Sotaväessä ammutaan vihollinen ensin sitten vasta tervehditään

        Har!

        .


    • Hei vaan sinullekin

      Tiedän, että mies on naimisissa. En sekaantuisi varattuun mieheen. Mutta uskallan myöntää, että pidän hänestä. Rajat on kuitenkin selvät enkä ehdottaisi tai tekisi mitään mikä voi viitata johonkin seksuaaliseen. Hän on itse ollut aktiivinen auttaessaan minua harrastuksessa. Luulin, että olemme hyviä tuttuja harrastuksen tiimoilta, koska kiinnostus lajiin yhdistää meitä. Luulin, että olemme samanlaisia tuttuja kuin muutkin siellä olevat. He tervehtivät minua ja minä heitä harrastuksen ulkopuolellakin, vaikka olisivat kenen seurassa liikenteessä. Kyse voi tosiaan olla siitä, että mies ei halunnut selitellä vaimolleen mistä tuntee minut. Mikä on taas hölmöä, koska meillä ei ole mitään muuta kuin tuo yhteinen harrastus.

      • Mieli tekkee

        Seli seli...mieles tekee kuitenkin;P


      • Miehet...

        Olisikohan tämä mies itse ihastunut sinuun? Ja ei halua vaimonsa saavan vihiä asiasta?


      • Mehut housuissa
        Miehet... kirjoitti:

        Olisikohan tämä mies itse ihastunut sinuun? Ja ei halua vaimonsa saavan vihiä asiasta?

        Pelkkä spekulaatio...nainen itse "kiimassa"


    • kyllä teidän tunneta

      Älä yritä tuhota miehen parisuhdetta. Tuollaisia ne lutkat juuri on. Taisit vielä udella koska hän on menossa teatteriin ja ostit sitten lipun sinne ..

    • ihan älytöntä

      Kerran mä moikkasin yhtä nais ystävää kaupassa niin mun muija kysyi et kuka se oli ja sanoin et yks kaveri vaan. Sit tää muija meni kysy silt mun kaverilt et kuka se on ja et onko se mun exä. Viiittu mä häpesin silmät päästäni sen käytöstä. Sanoin heti siinä kaupassa et mä en siedä yhtään mustasukkaista käytöstä ja et joko se loppuu heti tai otan eron. Eron otin kaks päivää myöhemmin. Myöhemmin viel se myönsi olevansa mustasukkainen ja ei oikein kestä jos miehellä on nais ystäviä.

      • ...

        Koska se tietää millaisia naiset ovat ..


      • Nosetotuus
        ... kirjoitti:

        Koska se tietää millaisia naiset ovat ..

        Juurikin näin. Jos olet naimisissa, niin älä helvetti ikinä missään tilanteessa moikkaa ketään naispuolista työkaveria/harrastuskaveria, ellet välttämättä haluat kuulla kotona siitä, että sinulla on liiton ulkopuolinen suhde tähän kaveriin.

        Mies oli superfiksu.


      • Toi on kyllä niin totta 😆


      • naurettavat.naiset

        No voi vittu :D Jos mies tuntee jonkun muunkin naisen kuin vaimonsa/tyttöystävänsä niin heti menee kuulustelemaan sen toisen naisen jos mies moikkaa jotakuta, ei helvetti xD


    • Luonnollisesti hän häpeää sinua. En näe mitään yhteyttä siihen vaimoon, joka tällä kertaa oli paikalla.

    • Poust

      Miksi mies häpeäisi tuttua, jos siinä ei ole mitään sen ihmeellisempää kuin ovat silloin tällöin samassa ympäristössä harrastamassa? Ja miksi tervehtii jos vaimoa ei ole mukana? Eli Hahmotelma, on siinä tervehtimättömyydessä vaimoon selvä yhteys. Kyllä minä tervehdin kaikkia harrastuskavereita tasapuolisesti enkä tunne mitään häpeää heistä. Päinvastoin on kiva törmätä näihin kavereihin, vaikka kumppani olisi mukana. Eikä hän skitsoile asiasta. Se on normaalia.

    • Hei vaan sinullekin

      Kiitos kaikille vastauksista. Yhteenvetona voin todeta, että en voi tietää syytä. Sain teiltä niin monia ehdotuksia, etten tiedä mikä voi olla oikea.

      Syy voi siis olla:
      1) Mies ei halunnut ongelmia, koska vaimo on mustasukkainen
      2) Mies pelkäsi vaimonsa reaktiota, jos olisi tervehtinyt (hieman vastaava kuin kohta 1, mutta erona, että vaimo olisi voinut mahdollisesti tulla juttelemaan minulle mistä tunnetaan jne.)
      3) Mies on nössö
      4) Mies on ihastunut minuun, eikä halua vaimonsa saada tätä selville
      5) Mies häpeää minua (syystä että...?)
      6) Mies häpeää minua, koska minä olen ihastunut häneen niin huumaavasti, että minulla on "housut märkänä" jatkuvasti

      Valtaosa noista liittyy kuitenkin jotenkin siihen, että vaimo oli paikalla. Joten olen samaa mieltä Poustin kanssa. Hahmotelman perusteluja en ymmärrä (miksi ei liittyisi vaimon läsnäoloon?).

      Niin, ja en ollut tietoinen, että satumme samaan teatteriin. En ollut junaillut tätä etukäteen. Emme juttele harrastuksissa menemisistämme, vaan yleisemmin elämästä, työstä ja ajatuksistamme niihin liittyen. Hän ei ole myöskään vaikuttanut teatteri-ihmiseltä, joten oli yllätys törmätä siellä.

      Mutta kiitos teille. Tämän enempää en enää itse vaivaa tällä asialla mieltäni.

      • vaimo on mustasukka

        Oletko aviorikos mielessä kiinnostunut tästä toisen naisen maksumiehestä?

        Elekieli kertoo nopeasti vaimolle kiinnostuksen tason.


    • Poust

      Luitko koko ketjun viestit? AP sanoi, että tykkää miehestä, harrastavat yhdessä, muttei suunnittele mitään aviorikosta. Ja mitä väliä sillä olisi mitä naisen elekieli kertoo? Mieshän voi silti tervehtiä, se olisi kohteliasta. Eihän mies voi sille mitään, jos joku olisikin hänestä kiinnostunut. Eikä vaimo. He voivat vaan todeta "ei voi minkään, koska me olemme naimisissa". Eri asia on, jos naisen todella kokee uhkaksi ja siksi mies ei tervehdi. Nainen ei vaan tainnut tätä tietää, että voisi olla uhka, kun jäi hölmistyneenä miettimään miksi mies dissasi häntä. Mutta vaimon läsnäolo syystä tai toisesta aiheutti tervehtimättömyyden. Piste.

      • Ei rikosta

        Suomen laki ei tunne enää sellaista kuin "aviorikos", joten nainen ei ole voinut sellaista suunnitella. ;)


      • muttamutta,

        se seikka, että tämä asia näinkin paljon naista mietityttää kertoo selvää kieltä siitä, että nainen on hyvin kiinnostunut miehestä ja naisen aivot raksuttavat etsiäkseen vinkkejä siitä, että mieskin haluaisi hänet. Nainen halusi kuulla palstan miehiltä, että joo, tuollainen käytös indikoi vahvasti syvempää ihastumista, jopa rakkautta kyseiseen naiseen, koska mies pelkäisi naista tervehtiessään paljastavansa oman ihastumisensa vaimonsa silmien alla. Sen nainen halusi kuulla. Aloituksessaan esittämänsä häpeä-vaihtoehdon hän itsekin toteaa mahdottomaksi, kun hahmotelma sen esittää ironisesti ainoaksi mahdolliseksi vaihtoehdoksi.

        Itse vaikkaisin, että pariskunnalla on takana miehen pettämiskriisi, jolloin mikä tahansa kiinnostus vieraaseen naiseen todella saattaisi herättää epäilyjä. Hyvänä ennustajana sanon vielä, että tässä käy niin, että aloittaja on ennen elokuuta suhteessa miehen kanssa, mutta jouluun mennessä suhde on ohi, koska vaimo on taas saanut vihiä asiasta ja miehen pitää rauhoittaa tilannetta ja aloittajanaiselle antamistaan lupauksista huolimatta, hän ei tule koskaan vaimoaan jättämään.


      • muttamutta, kirjoitti:

        se seikka, että tämä asia näinkin paljon naista mietityttää kertoo selvää kieltä siitä, että nainen on hyvin kiinnostunut miehestä ja naisen aivot raksuttavat etsiäkseen vinkkejä siitä, että mieskin haluaisi hänet. Nainen halusi kuulla palstan miehiltä, että joo, tuollainen käytös indikoi vahvasti syvempää ihastumista, jopa rakkautta kyseiseen naiseen, koska mies pelkäisi naista tervehtiessään paljastavansa oman ihastumisensa vaimonsa silmien alla. Sen nainen halusi kuulla. Aloituksessaan esittämänsä häpeä-vaihtoehdon hän itsekin toteaa mahdottomaksi, kun hahmotelma sen esittää ironisesti ainoaksi mahdolliseksi vaihtoehdoksi.

        Itse vaikkaisin, että pariskunnalla on takana miehen pettämiskriisi, jolloin mikä tahansa kiinnostus vieraaseen naiseen todella saattaisi herättää epäilyjä. Hyvänä ennustajana sanon vielä, että tässä käy niin, että aloittaja on ennen elokuuta suhteessa miehen kanssa, mutta jouluun mennessä suhde on ohi, koska vaimo on taas saanut vihiä asiasta ja miehen pitää rauhoittaa tilannetta ja aloittajanaiselle antamistaan lupauksista huolimatta, hän ei tule koskaan vaimoaan jättämään.

        Hehe :D Tää oli ihana :D

        Joillakin elämä näyttäytyy kovin jännänä... Oma elämä on niin laimeaa varmaan, että noin monimutkaisiin ajatuskuvioihin ei riitä mielikuvitus saati aika :) Kun kyse oli kuitenkin vaan jonkun tutun moikkaamattomuudesta jossain tilanteessa :D


    • Aikanaan, kaupan kassalla jonottaessani maksusorituksen tekoa, tupsahti samaa kurssia käyvä nainen miehensä kanssa. Ennen kuin ehdin tervehtiä, nainen totesi "Eiku mennään tuohon kassajonoon".
      Kyseinen jono oli pidempi missä olin.

      Kokemukseni perusteella mies ei tervehtinyt sinua koska tiesi tulevat murheet.

      Itse aikanaan seurustelin naisen kanssa, joka sai murjotuskohtauksia. Niihin riitti, esim. tuntemattomalle naiselle opastus oikean osoitteen löytämiseksi.

      Summa summarum, mies halusi nauttia teatteriesityksestä, ei puolisonsa mahdollisista oikuista.

      • annukka36

        Olitko loukkaantunut kurssikaverillesi??


      • annukka36 kirjoitti:

        Olitko loukkaantunut kurssikaverillesi??

        En. Aluksi ihmettelin asiaa, myöhemmin lähdin siitä, et mies olisi saattanut olla mustasukkainen ja tentata vaimoaan joten nainen katsoi paremmaksi vaihtaa kassaa.


    • Päällikkö-

      Muttamutta, huomasitko, että nainen kirjoitti: "Mutta kiitos teille. Tämän enempää en enää itse vaivaa tällä asialla mieltäni". Te jatkatte tätä edelleen. Lisään tähän, että mikäli minun vuosien samassa porkassa pyörinyt nainen tai mies ei tarvehtisi, miettisin minäkin mistä moinen muutos käytökseen. Ja tämä palsta on juuri tuollaiseen pohtimiseen tarkoitettu. Kallistun kuitenkin tuolle "ei halunnut ongelmia" eli minkä ap listasi numeroksi 1.

      Lisäksi jatkan, että itse en haluaisi suhdetta, jossa toinen murjottaa opastamisesta tai kassatytölle hymyilystä. Eli ei ihan hyvä lähtökohta suhteelle.

      Ja jos ennustus käy toteen, tulehan ap kertomaan elo-syyskuussa missä mennään. :D

      • Lisäksi minulla oli aikanaan kaveri, joka oli ihan mukava niin kauan, kunnes alkoi seurustelemaan naisen kanssa minkä tunsin. Kerran heitin naispuolisen kurssikaverini sukulaistensa luokse kylään. Kummallakin naisella sattui olemaan vaalea ja kihara tukka. Ky. mies sitten näki vilaukselta kyydissäni olevan naisen ja kuvitteli kyseessä olevan naiskumppaninsa.

        Myöhemmin kuulin tutulta poliisilta, et olivat saaneet usein käydä rauhoittelemassa mustasukkaista herraa.
        Nainen lähti lätkimään puolen vuoden jälkeen ja tuo tapaus tapahtui melkein heti sen jälkeen.


    • En keksi muuta kuin että hänellä olis mustasukkainen nainen . Että mies joutuu elämään kulissielämää: " ei mulla ole naispuolisia harrastuskavereita, opiskelukavereita tms. En koskaan juttele naispuolisten henkilöiden kanssa, paitsi mummon ja äidin". Surullista, jos näin on, että joutuu esittämään olevansa jotenkin erilainen kuin on.

      Olen itsekin huomannut, että kun näkee jonkun miestutun ekaa kertaa kumppaninsa kanssa, niin kannattaaa odottaa, että mies tervehtii ensin, etenkin jos itse on yksin liikenteessä. Kun ei voi tietää millainen suhde on ja mitä draamaa siellä mahdollisesti käydään jonkun moikkauksen tai muutaman sanan vaihdon takia.

      itselläkin oli joskus nuoruudessa mustis kumppani, Mutta ei se kyllä sentään moikkauksesta hernettä nenään ottanut. Kun itsekin tietysti moikkaili omille tutuilleen. Luulen, että noi draamat kuuluu enemmän parikymppisille. Tuskin vaikka nelikymppisille kauheasti enää..

    • Edegfdef

      Vanha viesti. Mutta hän ei halua susta vapa ajallaan mitään!! Vai joko on pokanut sinut!!!!

    • ldfksdkkjfdkjfl

      Niin kova äijä ettei voi antaa naisten vaikuttaa elämäänsä eikä siksi voi "pehmoilla" ja moikkailla naisia, small talkkia yms. "tyttömäistä" hömppää :P
      Tuskinpa millään pahalla tarkoittaa, kunhan vaan äijäilee. Vielä on paljon ns. perinteisiä wanhan kansan miehiä jotka tykkää esim. tehdä koneremonttia, kiroilla ja olla "juntteja" eikä mitään modernia pintaliito pehmoilua ja trendipelleilyä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      278
      3018
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      78
      1547
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1276
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1200
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1197
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1119
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1077
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe